scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Men det er jo det som er så morsomt, for deler til BMW er jo noe av det billigste du får, hvertfall i Norge. Jeg har tilgode å eie et bilmerker annet enn BMW som gir med bedre deletilgang til bedre pris.
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fordi jeg har to? E30 og 2002. Klarer meg med det! BMW er dyrt. Det er 2.4 bensin femmern til volvoen og. Mormora til kjerringa har en slik ( automat dog ), den har vi fortsatt ikke klart å få et forbruk under litern i byen, småfeil hele tiden. Så jeg er lei for å skuffe deg, men jeg tror ikke det er stor forskjell i pris når det gjelder å holde i stand en E46 mot en V50. BMW har forresten mye billigere deler enn det du klarer å få tak i til en V50. Takk for tips carburetion! Er automat jeg ser på også. Hvilke småfeil da? Finnes to forskjellige 2,4 litere btw.
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Jeg tror hennes er en 05 hvis jeg ikke husker feil, og den har hatt en del bremseproblemer, et håndbrekk som ikke blir ordentlig bra, litt løse håndtak og sånt dritt. Samt at den bruker nesten mer suppe enn min 1991 E34 520. Og DET er IKKE bra Dette er ikke noe problem for hvermansen, men delene hadde ikke hyggelig delepris, mormor kan ikke skru, og KOED er ikke tilgjengelig for å få tak i deler til en pris som gjør at man ikke brekker seg. Men for all del, en kjempebil å kjøre osv. Men jeg ser ikke hvorfor den overhodet kan bli valgt istedet for en tidlig E90 eller godt utstyrt sen E46. Dog min mening, men den 2.4 bensinmotoren, hvis den er lik som gamla har, den syns jeg ikke lever opp til noen forventning
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Men det er jo det som er så morsomt, for deler til BMW er jo noe av det billigste du får, hvertfall i Norge. Jeg har tilgode å eie et bilmerker annet enn BMW som gir med bedre deletilgang til bedre pris. Ja man kan jo begynne å skulle bestille deler til Japanske eller Amerikanske biler igjennom merkeforhandlere, så skal man se gutta som kan ta seg godt betalt. En kompis skulle ha ny lykt til sin Chevy Tahoe, kosta 4000,- hos Bergheim (Chevyforhandler) og 499,- på Ebay Begge orginale deler!
Marius2002 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Ingen i Trondheimsområdet som vil ha en TV-benk gratis? Den fremstår som ny! viewtopic.php?f=15&t=228030
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hva er problemet med motoren da? I den testen jeg linket til fikk den jo bra resultater...
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Bensinforbruket, jeg syns det er altfor drøyt til å være en såpass ny og moderne bil. Men det er jo det som er så morsomt, for deler til BMW er jo noe av det billigste du får, hvertfall i Norge. Jeg har tilgode å eie et bilmerker annet enn BMW som gir med bedre deletilgang til bedre pris. Ja man kan jo begynne å skulle bestille deler til Japanske eller Amerikanske biler igjennom merkeforhandlere, så skal man se gutta som kan ta seg godt betalt. En kompis skulle ha ny lykt til sin Chevy Tahoe, kosta 4000,- hos Bergheim (Chevyforhandler) og 499,- på Ebay Begge orginale deler! Japse-forhandlere er helt syke, en kompis har en Hilux, og for morroskyld sjekker vi prisen på Toyota innimellom. Her snakker vi pris ja. Klart, ORIGINALE BMW deler hos forhandler er til tider dyrt, men far skulle ha nye coiler til E60'n sin her om dagen. Der var Bilia bare 20kr dyrere enn både GS og Koed. Jeg fikk nesten sjokk, "bare 500kr" for en coil, hadde venta meg langt værre pris.
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Forbruk på rundt en liter i byen? Men langkjøring så har du den på...?
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Det var 1,1 - 1,2 i byen. Og rundt 0.9-1 blank når de kjørte til danmark i fjor sommer hvis jeg ikke husker helt gærlig. Det var i allefall langt fra imponerende med tanke på at jeg kjørte E60 520i 2004 fra Trondheim til Halden på 0.73 inklusiv turen over fjellet. Og det er ikke strak vei fra Trondheim til Oslo akkuratt Men når det er sagt, så har en kompis en V50 D3 2011, og den her helt grom når det gjelder forbruk. Og D3 dieselen imponerte meg, det var en ordentlig god bil. Eneste som er synd er at de burde ha kommet med en mer moderne versjon lenge før nå, V50 har de virkelig mjølka så langt det går. Samme med XC90, påtide med en helt ny modell der og.
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Da tror jeg det er noe galt med den bilen, for å være ærlig.
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kom forøvrig over denne sabla greie familiebilen Dieselmotor, firehjulstrekk og automat gir er jo ypperlig http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35031158
asv Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kom forøvrig over denne sabla greie familiebilen Dieselmotor, firehjulstrekk og automat gir er jo ypperlig http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35031158 Var ikke det du som var bastant imot bruken av M når det kom til dieselbiler?
316 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Det var 1,1 - 1,2 i byen. Og rundt 0.9-1 blank når de kjørte til danmark i fjor sommer hvis jeg ikke husker helt gærlig. Det var i allefall langt fra imponerende med tanke på at jeg kjørte E60 520i 2004 fra Trondheim til Halden på 0.73 inklusiv turen over fjellet. Og det er ikke strak vei fra Trondheim til Oslo akkuratt Men når det er sagt, så har en kompis en V50 D3 2011, og den her helt grom når det gjelder forbruk. Og D3 dieselen imponerte meg, det var en ordentlig god bil. Eneste som er synd er at de burde ha kommet med en mer moderne versjon lenge før nå, V50 har de virkelig mjølka så langt det går. Samme med XC90, påtide med en helt ny modell der og. Forbruk gjennomsnitt l/mil (EU): 0,85 Det er det oppgitte...
noekult Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fredrik90, 316: De ville ha 9000 kr. for dynamoen (inkl. montering, da) for min gamle '93 Legacy @ Birger N. Haug. Subaru skal man styre bra unna hvis man tror det er rimelige japanske biler, koster å holde dem i gang hos merkeverksted... ":28nu5spc]Fredrik: Enig. Er veldig svak for E46 facelift coupé!Marius2002: Er det håpløst å lære seg skateboard i en alder av 27? Har sett så mye på Rob Dyrdek sine programmer at jeg har veldig lyst til å prøve. Samtidig er jeg gammel nok til å tenke konsekvenser av alt og er småredd for å tryne stygt (takk, YouTube)! Noen nybegynner tips? Kan vel begynne med hvilken som helst billigbrett fra sportssjappene, eller finnes det forskjellige typer? Jeg skal bytte gulv i leiligheten jeg har kjøpt så tenkte i grunn å fjerne teppene og øve meg innedørs på den gamle parketten, hehe E46 coupe er fin, og jeg har også fått skikkelig sansen for pene e36 coupeer igjen i det siste! Et billig og morsomt alternativ! Jeg testet longboard for første gang på lørdag. (testet sist skateboard på barneskolen og er nå 34...) En må faktisk ha litt balanse, og det er ikke bare bare å stå med et bein på planken og sparke med det andre. Bremsingen er om mulig enda verre Og ang. kranglingen: Fredrik og Erebus: Kutt ut. Ja, 3-serie coupé har jo de tre store variablene i orden: Bakhjulsdrift, rekkesekser med fin lyd og ordentlig girkasse! Jeg tør å påstå at strøkne E36 coupéer også vil gå opp i pris om noen år - de aller fleste i hjel blir jo i hjel kjørt, stadig færre bra eksemplarer. Så en i sølv med "alt riktig" på Storo her om dagen - kjørte ekstra sakte forbi for å se på bilen hans som stod på rødt og han begynte å se på min Ble litt ekstra hekta etter å ha sett den... En E46 330i facelift er nam, og veldig sjeldent i Oslo hvertfall... E92 begynner det å bli veldig, veldig mange av... Ang. longboard, ja, vet det er vanskelig... Men alle kan trene opp balansen sin, så med litt innsats håper jeg på at jeg klarer å skate etterhvert Selv om jeg er usikker på bremsingen... Koster bare noen hundrelapper å prøve også - ikke gærnt, i tilfelle det ikke er min greie likevel Da jeg prøvde skøyter i ungdomstiden var det verste å lære seg å stoppe... Skal alltid ta med kamera, kan bli bra YouTube-moments ut av dette
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Da tror jeg det er noe galt med den bilen, for å være ærlig. Vel, den har hatt noen verkstedbesøk det siste året uten at det har kommet noen ordning på forbruket. Oppgitt ja, det er nå så hva som er oppgitt. Alt jeg vet er at den bilen sjelden lukter på tall under litern.
Anbefalte innlegg