Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker, takker :) Føler nå at jeg "endelig" kan bli ferdig med E92'en. Nye felger, lys, osv. Ahh, sitter bare og gliser nå. For en deilig telefon å vente, etter 3 uker.

Skrevet
Har du salgserfaring fra før da?

Gitarsolo og bass.... nice jobbdag selv om jeg ikke er no metallica fan :P

Faen også, fuck deg wicky :P Jeg er ikke litt misunnlig heller da! Selvom jeg skal dit ikveld, så er det forsatt alright dag på jobben for enkelte. hehehe :applause:

Skrevet

Du får jo med deg the real experience.. jeg får jo bare alle sangene servert på dagtid...hmm... høres ut som en god konsert...Når jeg som ikke liker metallica engang synes musikken de spiller nå er kul så tror jeg det blir bra ikveld, blandet med godt vær ;)

Skrevet

Skal jobbe som klargjører, men har ingen erfaring derfra, bortsett rent hobbymessig. Så, føler at de likte meg godt, ettersom de valgte meg, ut av alle som var der og søkte, og noen med erfaring. Haha.

Hehe digger det bildet!!! http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=29798743

Følger ikke med hehe Sørn heller :P

Hahahha, av ALLE bildene, så var det 2-3 stykker som viste et helhetsbilde av bilen. På resten var det bare dårlige bilder med halvparten av bilen på utsiden :lol:

Skrevet

Skal jobbe som klargjører, men har ingen erfaring derfra, bortsett rent hobbymessig. Så, føler at de likte meg godt, ettersom de valgte meg, ut av alle som var der og søkte, og noen med erfaring. Haha.

Jobba som klargjører for Ford for 14-15 år siden, noe av lønna gikk til min første BMW :)

1984 E30 320i, savner den bilen ja..

Fin jobb da :)

Skrevet

Huff, synes ikke de ttene er noe fine desverre. Vet ikke hvordan pris de ligger i heller, men så nesten noe dyr ut. Men heeeelt sikker morsom loppe når du nærmer deg 300 awhp eller mer.

kan like utseende, men vi hadde inne en bruktbil for ca 2 år siden med 230 hk(originalt 180, men var chippa) gikk godt, men likte ikke kjøreegenskapene, eller interiøret..

Skrevet

Ja... den var kjempefin. Eieren har skjønt at størst mulig felger og minst mulig klaring til skjermkanten ikke alltid er det fineste. Denne TT´en gjør skikkelig stas på hva jeg beskrev i dette innlegget... 8)

viewtopic.php?f=9&t=111331&p=2401600&hilit=bauhaus#p2401600

By the way... det er bekreftet at F20 kommer med xDrive... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...