fish Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Nye sko til fruen??? Sent from my iPad using Tapatalk.
ls44mm Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Sånt generelt de siste 1000cc r sykler som har kommet ut i løpet av 3-4 åra er hel sinnsyke. Man MÅ respektere sånne, fordi det er som å være kompis med økse morder. Sikkert jævla fet og alright kar, men fucker du med han så kverker han deg. Aller nærmeste kompis er stor sykkel hode, og mc mekaniker. Som han selv sier, 750 er helt fett fordi da får du ihvertfall holdt litt igrann gass. 1000 er bare syke hastigheter med en gang uansett gir. Og holder du gasse 0.3 sek lenger så kommer du plutselig 60 km/t fortere i kurven fordi aksen er bare helt helt vill. Nå er ikke jeg den minste karn i rommet, og veier bortimot tiende del av et tonn. Når jeg spurte om han merka forskjell på draget i s1000rr så sa han at den gikk like bra bortsett fra at den fikk litt for lett hjulløft med meg bakpå. Og jeg personlig, som en motor hode tenkte at fra 5-6k opp til 10 så kommer det til å økes no jævlig med power, da kurven går jo bare opp over, men fra 10 så jevnes den litt mer ut. Gud så feil jeg tok. Etter 10k så kom et nytt helvete, og veien til 14k var kort før han kasta inn trea, og tømte den på få strakser. Fy faen, det røska i balleposen gitt!!!
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 21,5 grader her nå, kvalifiserer seg greit til tropenatt det gitt Kunne nesten gått å lagt meg på verandaen i stede
Marius2002 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 21,5 grader her nå, kvalifiserer seg greit til tropenatt det gitt Kunne nesten gått å lagt meg på verandaen i stede Jeg sov på verandaen natt til idag, var herlig det
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 21,5 grader her nå, kvalifiserer seg greit til tropenatt det gitt Kunne nesten gått å lagt meg på verandaen i stede Jeg sov på verandaen natt til idag, var herlig det Ja ikke sant Vi har vinduet på soverommet på vidt gap uten at det hjelper, kan jo like godt gå ut å legge seg Eventuellt gå ned i kjellern hvor det er litt mer kjølig I mitt neste hus så skal jeg ikke bare ta hensyn til kulda om vintern, men jeg skal også ha ett skikkelig aircondition anlegg til varmen om sommern. Varmepumpe er greit sånn sett, varmer om vintern og kjøler om sommern
Anders92 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Noen som har koblingsskjema til alle slangene som skal på innsug og gasspjeld på M50B25 / E36 325i? Skulle sjekke etter om alt sto bra til med slanger osv, og at alt var i orden. Greia er bare nå at jeg gjerne kunne trengt et koblingsskjema for å få alle de slangene på rett plass, på en ryddig og fin måte. Kanskje litt ryddigere enn den hulter til bulter løsninga som er originalt, slik at det blir enklere eventuelt en annen gang, og i tillegg kan se penere ut! Eventuelt hva kan blendes, og hva kan ikke? MVH. Anders Rasmussen
M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Du kan blende den slangen som går fra toppen av motoren og ned under gass spjeldet. Da slipper du olje inn i motoren Om det gir merkbar effektforskjell tviler jeg på
hsd Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Det blir nok Yamaha R1 som førstesykkel på meg. Mange mener det er helt mongo å starte med en slik sykkel, men det er føreren som bestemmer hvordan man kjører. Man trenger ikke å kjøre som et lyn, selv om sykkelen kan gjøre det. Som fersk fører skjer det mere enn hva du bestemmer, og med en slik sykkel så spiser du fort opp sikkerhetsmarginer. ALLE med MC lappen har opplevd å komme for fort inn i en sving, og gode gud jeg er glad jeg ikke satt på en R1 når det skjedde meg første gangen.
Robkill Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Det blir nok Yamaha R1 som førstesykkel på meg. Mange mener det er helt mongo å starte med en slik sykkel, men det er føreren som bestemmer hvordan man kjører. Man trenger ikke å kjøre som et lyn, selv om sykkelen kan gjøre det. Som fersk fører skjer det mere enn hva du bestemmer, og med en slik sykkel så spiser du fort opp sikkerhetsmarginer. ALLE med MC lappen har opplevd å komme for fort inn i en sving, og gode gud jeg er glad jeg ikke satt på en R1 når det skjedde meg første gangen. Du sier noe der! Første gangen min var på en lettsykkel, den gikk heldigvis dårlig nok til at da jeg først kjørte ut så var ikke farten på det ekstreme
hermanoo90 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 En kompis har kjøpt seg GSX-R 1000 2012 modell, FY F som den går!!!! han har modda litt på den og, går så det griner farlige greier altså
Thewiz Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har hørt det ikke er så voldsom forskjell på R6 og R1, har kun kjørt R6 selv og det syns jeg gikk i overkant fort. Etter kjøreturen kunne jeg ikke helt forstå at Norge har godkjent dette for gatebruk.
flonoen Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Litt forskjell må det da være, ~120hk i r6 mot ~180hk i r1. Sikkert nok begge deler.
Azeton Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 [ Bilde ]Du kan blende den slangen som går fra toppen av motoren og ned under gass spjeldet. Da slipper du olje inn i motoren Om det gir merkbar effektforskjell tviler jeg på Den går til belgen ikke gasspjeldet. Den kan kun blendes så motoren ikke får falskluft. veivhusventilasjon må den ha
Thewiz Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Alt over 150hk på en sykkel som veier under 200kg er jo veibeskrivelse til kista. Hva slags sykkel har du flonoen?
Anbefalte innlegg