Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[ Bilde ]

Du kan blende den slangen som går fra toppen av motoren og ned under gass spjeldet. Da slipper du olje inn i motoren ;) Om det gir merkbar effektforskjell tviler jeg på

Den går til belgen ikke gasspjeldet. Den kan kun blendes så motoren ikke får falskluft. veivhusventilasjon må den ha

Se der ja.. Fort gjort å ta "feil"!

Skrevet
Audi lanserer i disse dager stolt sin nye S6 med en 0-100 tid på 4,7 sekunder. Hehe, men nå er det bare det at BMW har en dieselbil som matcher den sprinten der lett :lol: (M550d)

Det er tider under 4,0 sekunder 0-100 Km/t som nå gjelder for familiebiler. Porsche Panamera Turbo S gjør offisielt distansen på 3,8 sekunder... :)

Skrevet

Altså... vi får tyske tilbudsaviser her i Danmark. 120 kroner for 72 bokser med dansk Harboe Pilsner er virkelig billig. Knapt 1,70 kroner for en boks helt greit øl (4,6%) kan jeg leve med... :)

Skrevet
Altså... vi får tyske tilbudsaviser her i Danmark. 120 kroner for 72 bokser med dansk Harboe Pilsner er virkelig billig. Knapt 1,70 kroner for en boks helt greit øl (4,6%) kan jeg leve med... :)

HEHEH! Morsom du Fredrik... :cry:

Skrevet
Har hørt det ikke er så voldsom forskjell på R6 og R1, har kun kjørt R6 selv og det syns jeg gikk i overkant fort. Etter kjøreturen kunne jeg ikke helt forstå at Norge har godkjent dette for gatebruk.

Da har du nok hørt feil gitt.... Fordi 600cc må du jasse opp til 10k før det tar av, men på 1000cc så har du power og respons hele tiden uansett hvilken gir. 600cc og 1000cc er ikke i nærheten av hverandre. 600cc er mye lettere sykkel, og er kjemte lettkjørt kontra 1000 som er noe mer heavy, men rett fram så blir 600cc parkert, ihvertfall etter 200. Han mc mekaniker kompisen min prøvekjørte 2012 gsx-r 1000, og når du får meget lett front i trea i 160, vell, sier seg selv at 600 aldri hadde orket det med mindre du provoserer den til et hjulløft.

Er ikke mye forskjell akkurat

Hehe, det der var jo ingenting. Alle vet at det er mye lettere å få 0-100 0-160 med en 600 da du ikke har like voldsomme krefter å temme, dermen mindre sjans for hjulløft. Det er etter de hastighetene man vinker hade til 600cc. Anbefaler de som ikke har mc lappen sitte på med en kompis eller no for å kjenne hva det dreier seg om. Det går så jævlig at det er nesten ikke morsomt. 600cc er ikke sammenlignbar med 1000cc mtp rett fram aks, ihvertfall etter 160.

Skrevet

også går det så inn i hampen fort opp i 200 da! :o satt på med en kompis sin r1, og ga bånn gass, fy flate for en følelse når du kjenner sykkelen løfter seg fra bakken i front, og det bare drar og drar og drar og drar og... ja dere skjønner hva jeg mener :P fy faen!!!

Skrevet

Det er tydeligvis mye pollen i luften nå. Vasket og polerte bilen i går og når jeg gikk ut og så på den nå så var den dekket av et tynt gult lag av pollen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...