Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini Cooper S er supermorsomme når de først piskes hardt! Har en kompis med samme oppsett som på din, 210hk, og den går fært og sitter seriøst bra på veien :D

Skrevet

Til noe annet:

Så enorme baller har ikke jeg!!

[ Bilde ]

Prekestolen btw.

Når jeg ser flaska i bakgrunnen der så skjønner jeg alt så mye bedre :roll:

65 Ferrarier til salgs på finn.no akkurat nå. Dvs. at det finnes flere hundre Ferrarier i Norge for tiden. Noe som igjen betyr at nordmenn tåler bilavgiftene og at Ferrari ikke lenger er noe ekslusivt (med mindre man kjøper flaggskipmodellene).

Men, her har vi som koser seg i hjel:

http://www.finn.no/finn/car/used/result ... FMAKE=2999

Samme fyr som selger 3 stk.! Lurer på hva annet han har! :) "Har du en Ferrari?" "Nei, jeg har tre" :D

Når Autostrada selger i snitt 2 nye Ferrarier i uka i Norge så synes jeg det et tegn på at det finnes mange der ute med mye penger. Jeg er selv helt overrasket over hvor mange som er villige til å legge så mye ekstra penger på bordet for å kjøre en slik bil på et veinett som er så langt ifra det bilen er tenkt til som det går ann :shock: Men for all del, jeg synes det bare er kult jeg at det finnes slike folk også her i avgiftshelvette :)

Er nok mange private Ferrari "samlinger" rundt om ja, vet om to stykk her i byen med 3 eller flere Ferrarier :) Er jo kun Lamborghini som ikke har offisiell importør i Norge nå, det tror jeg er dumt av dem å ikke ha :wink:

Skrevet

Når Autostrada selger i snitt 2 nye Ferrarier i uka i Norge så synes jeg det et tegn på at det finnes mange der ute med mye penger. Jeg er selv helt overrasket over hvor mange som er villige til å legge så mye ekstra penger på bordet for å kjøre en slik bil på et veinett som er så langt ifra det bilen er tenkt til som det går ann :shock: Men for all del, jeg synes det bare er kult jeg at det finnes slike folk også her i avgiftshelvette :)

Jeg er ikke overrasket over at mange har svært mye penger i Norge, men jeg er faktisk litt overrasket over at mange vil betale såpass mye for en sportsbil med tanke på den generelt elendige veistandarden vi har i Norge. Det er i tillegg tross alt maksimalt 100 Km/t i Norge og man kvalifiserer nesten til nakkeskudd hvis man våger seg opp til 150 Km/t. Hva i alle dager skal noen med en Ferrari som kan kjøre 300 Km/t i Norge?

Greit nok at det handler om show off i de fleste tilfellene, men allikevel.... disse bilene koster 2 millioner ++. Selvfølgelig er det kult at noen tar den helt ut, men et eller annet sted savner jeg allikevel en litt mer rasjonell livsførsel. Det er jo ikke vanskelig å kjøpe en Ferrari hvis bare lommeboken er tykk nok.

La oss gå videre til Norge versjon 6.0. Nå er vi ferdige med 1814, 1905, 1971 (Ekofisk), 1987 (jappetiden) og 2008 (den ikke eksisterende finanskrisen i Norge). La oss kreve litt mer av hverandre før vi tar bølgen i ovasjoner. Det er jo ikke slik Christen Sveås sier på spøk... om at den som har "mest" når man dør vinner. Gjør det enkelt, men gjennomtenkt... :)

Skrevet

Spotta den på Elverum eller? Vet Sivert og noen til fra firmaet dro nedover til Gatebil med en del gromme skyss :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...