Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har dama og jeg bytta microfilter på E34en :) For en sinnsykt kronglete jobb, men det var greit med hennes små hender til å komme til noen steder :wink:

Skrevet
Da har dama og jeg bytta microfilter på E34en :) For en sinnsykt kronglete jobb, men det var greit med hennes små hender til å komme til noen steder :wink:

deilig følelse å ha bytta den =) ligger som regel vanskelig til ja :P

Skrevet

Hehe ja, jeg reagerte på at det var litt lite blås ennå jeg har hatt klimaservice og alt ting. Men nå er det fart på sakene :)

Sitter sykt vanskelig til, på nyere BMWer så er de jo oppi motor rommet og kjempelett å bytte.

Skrevet

Hehe ja, jeg reagerte på at det var litt lite blås ennå jeg har hatt klimaservice og alt ting. Men nå er det fart på sakene :)

Sitter sykt vanskelig til, på nyere BMWer så er de jo oppi motor rommet og kjempelett å bytte.

Skrevet

Noen som har peil på Thule takstativer til e36? Går det å snu brakettenebak slik at ett sett fra f.eks compact vil passe på sedan? Forran er det jo likt, men bak jeg tenker på!

Skrevet

Irriterende at Koed ikke leverte bærearmene med ferdig presset foring, når man kjøper komplett kit.

Skrevet

Helt utrolig, vi skriver 26. Mai og i dag har jeg badet i vannet, temperaturen var 21+...

Sent from my iPad using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...