Ess Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Takk for svar angående kast i bremseskivene. Jeg har kjørt med det siden etter nyttår, så da går det sikkert greit i et par måneder til. Klosser og skiver var for øvrig nye i desember, men fikk kast i seg etter kort tid.
knut_olestad Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 http://www.bryanadams.com/index.php?tar ... ow_tour=63 Vi fant ut hvem det var, ikke videre begeistra..
haybimmsen Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 heranfred. fikk førebuing idag til eksamen i mårra til autmatisering... fikk selfølgelig om regulering... noe som e suge nåkke jævlig i... tror e har brekt arma, klikka ista, offameg, nei får dra se i seng å håpe det dette noe sykt noe i haude mitt som kan fylle me med kunskap.. gonatt folk edit: litt emo idag
Kjexx Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Heldig du er da som bare fikk regulering.. Jeg har hele kjemi og prosess. Omfatter regulering og mye mer..
haybimmsen Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 skal ikke syte, men idag e e fortvilaa på mine egne veine i mårra... synd at der skal sitte neon pera i Oslo å bestemme ka vi skal ha eksamen om. Når vi slite å kava oss igjennom et skoleår å får ikke litt belønning engang me å faktisk kunne gi et skikkelig svar. Ifjor va eksamen mykje bedre, praktisk kobling
Kjexx Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Gruer meg til eksamen. Men det gjør jeg alltid. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Hehe, jeg må le litt av en bekjent av meg. Han har nettopp vært i Danmark med sin E34 535I og her fyllte han altså 92 blyfri for å forsøke å spare litt penger. MEN det drivstoffet ville bilen i hvertfall ikke ha, den gikk vist både urent og hakkete ved tomgang. Så det ble 98 blyfri når han kom hjem til Norge igjen, ett drivstoff som ikke fantes i Danmark visstnok Ikke rart i grunn, i et land hvor 98 % av befolkningen kjører koreanske småbiler med 1,2 liters motorer Ikke som i Norge hvor alle kjører SUVer med skiboks og vinterdekk hele året
Kjexx Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Suv med skiboks ja. Dem er det nok av.. Flyr du over europa på nattan og så er Norge eneste land med masse lys på. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Jokkke Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Kjekt å bli truet av en gal russer/polakk på vei hjem fra kjæresten. Trygt nabolag my ass
Fredrik Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Hehe, jeg må le litt av en bekjent av meg. Han har nettopp vært i Danmark med sin E34 535I og her fyllte han altså 92 blyfri for å forsøke å spare litt penger. MEN det drivstoffet ville bilen i hvertfall ikke ha, den gikk vist både urent og hakkete ved tomgang. Så det ble 98 blyfri når han kom hjem til Norge igjen, ett drivstoff som ikke fantes i Danmark visstnok Ikke rart i grunn, i et land hvor 98 % av befolkningen kjører koreanske småbiler med 1,2 liters motorer Ikke som i Norge hvor alle kjører SUVer med skiboks og vinterdekk hele året Det selges 98 oktan (RON) blyfri i Danmark, men det er ikke alle bensinstasjonene som har dette. De fleste (spesielt automatiske stasjoner) har kun 92 og 95 oktan blyfri. Eldre biler som E34 skal ha minimum 95 oktan. De fleste nyere biler omstiller tenningen automatisk. De helt små koreanske bilene er forøvrig ikke så populære her i Danmark idag. Nå går det mest i Citroën C1 (inkl. klonene), Fiat 500 og ikke minst VW Up! Jeg tror at trenden med små biler vil komme til Norge også. Det er slike biler som selger stort på kontinentet nå...
powerfulglenn Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Kjøreskole læreren min kjører Bmw E39 og bruker den på jobb Gleder meg til jeg skal kjøre den ass Senka den med skikkelig fine felger og fått grom lyd i den Også brukte han E30 før Han kan det og velge bil til kjøreskolen sin ja
VegarVS Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 klare blinklys på denne, så kunne den vær noe, eller? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... RONT_CLICK
Anbefalte innlegg