Jordfræsar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Er så stille her, er alle nede får å se på bieber?
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Hvordan e39, kjexx? Litt specs takkskalduha? EDIT @ Jordfræsar ... ja, jeg er der .. lover.
Kjexx Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Bytte xenon pærer på v50 er jo en drøm. En splint så kan man ta ut hele lykta. Go ebay pærer til 9$ for settet. Smokka inn 2 pærer på 6000k. Blått og fint.
carburetion Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Fanken jeg hater eBay egentlig ( LES: ELSKER DET! )Forrige uke kjøpte jeg meg jo moped, og har jo kosa meg litt med Puch'en rundt i byen på disse varme sommerdager. Er jo så mye kjekkere å dure rundt på en moped som nesten ikke bruker suppe, som jeg ikke svetter på og som er gøyal når jeg skal gjøre små ærend. Har jo bagasjebrett så får jo med meg småting Men i dag gikk jeg på eBay smellen - og bestilte meg trimsett til moped for første gang på maaange år. http://www.ebay.com/itm/350562488963?ss ... 1439.l2649 Hihihi, får vi se om den gamle tråmopeden ikke får litt fart på seg. El annlegget er lurt å oppgradera på sånne gamle scooters. Ny coil og ny generator er nesten 1hk meir. Har prøvd trimming på ein sånn Pepsi max 85mod skuter, og da gjekk til helsikken pga råten coil. Har ein 76 Puch DS50. Orginalt hk i disse motorane skal visst ve 0.8hk Blei forsøkt trimming med forrige eigar. Den gjekk orginalt i 60, og etter trimming gjekk den 45.
flonoen Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Avtalt prøvekjøring av ktm 690 duke og yamaha fz8n i dag, gleder meg som en unge! Ducatien var spesiell, aldri kjørt endunker firtakter før. Som en stor moped med massevis av krefter! Tømte gira rimelig fort, og merket at den fort ville opp med fronten. Gøy som sykkel nr 2 eller primærsykkel om man bare farter rundt og har det gøy, men om man vil ture litt passer den nok dårlig, iallefall for meg. FZ8N falt jeg for, en WGP edition med Øhlins bakdemper og Akrapovic slipon, litt svak lyd ved pådrag men når jeg gikk av gassen var det samme fine smella i eksosen som på Thunderacen min som også har Akra. Fikk et ok tilbud ved innbytte av Acen, så nå er jeg seriøst i tenkeboksen! Har lyst på noe snillere og mer lettkjørt, som jeg kan utnytte litt mer av enn Acen.
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Avtalt prøvekjøring av ktm 690 duke og yamaha fz8n i dag, gleder meg som en unge! Ducatien var spesiell, aldri kjørt endunker firtakter før. Som en stor moped med massevis av krefter! Tømte gira rimelig fort, og merket at den fort ville opp med fronten. Gøy som sykkel nr 2 eller primærsykkel om man bare farter rundt og har det gøy, men om man vil ture litt passer den nok dårlig, iallefall for meg. FZ8N falt jeg for, en WGP edition med Øhlins bakdemper og Akrapovic slipon, litt svak lyd ved pådrag men når jeg gikk av gassen var det samme fine smella i eksosen som på Thunderacen min som også har Akra. Fikk et ok tilbud ved innbytte av Acen, så nå er jeg seriøst i tenkeboksen! Har lyst på noe snillere og mer lettkjørt, som jeg kan utnytte litt mer av enn Acen. Ducatien? var det ikke ktm en dunker du kjørte?
Yngvejos Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Må bare elske ebay. 177kr for 2 stk d1s xenonpærer mot 1300kr stk hos gs bildeler.
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Fanken jeg hater eBay egentlig ( LES: ELSKER DET! )Forrige uke kjøpte jeg meg jo moped, og har jo kosa meg litt med Puch'en rundt i byen på disse varme sommerdager. Er jo så mye kjekkere å dure rundt på en moped som nesten ikke bruker suppe, som jeg ikke svetter på og som er gøyal når jeg skal gjøre små ærend. Har jo bagasjebrett så får jo med meg småting Men i dag gikk jeg på eBay smellen - og bestilte meg trimsett til moped for første gang på maaange år. http://www.ebay.com/itm/350562488963?ss ... 1439.l2649 Hihihi, får vi se om den gamle tråmopeden ikke får litt fart på seg. El annlegget er lurt å oppgradera på sånne gamle scooters. Ny coil og ny generator er nesten 1hk meir. Har prøvd trimming på ein sånn Pepsi max 85mod skuter, og da gjekk til helsikken pga råten coil. Har ein 76 Puch DS50. Orginalt hk i disse motorane skal visst ve 0.8hk Blei forsøkt trimming med forrige eigar. Den gjekk orginalt i 60, og etter trimming gjekk den 45. Dette skal jeg forske litt på! Takk for tipset! Ser at en ny coil koster hele 100kr på ebay.de, så er spørs om ikke den får en ny coil. Får se hva jeg klarer å lete opp av generator og coiler til disse. Hovedproblemet er ikke farten, men jeg ønsker at den skal bli sterkere. Derfor jeg kjøpte et komplett sett - siden alt da er beregnet til å fungere sammen : )
Jordfræsar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Må bare elske ebay. 177kr for 2 stk d1s xenonpærer mot 1300kr stk hos gs bildeler. Hvor mange pærer må du handle før du har samme levetid som den fra gs?
Yngvejos Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Må bare elske ebay. 177kr for 2 stk d1s xenonpærer mot 1300kr stk hos gs bildeler. Hvor mange pærer må du handle før du har samme levetid som den fra gs? Det gjenstår og se, men jeg har god erfaring med ebaypærer. Den eneste ebay xenonpæra mi som har røket ble knust i kollisjon. Da hadde den vært i bruk på e30en i ett par år. Endte med 3000k pærer til e91en nå.
Jordfræsar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Var det merkepære eller snakker vi noname? Denne er jo kjekk også Genialt produkt som gir D1S eller D1R brukere mulighet til å bruke D2S/R pærer. Hvis du er på jakt etter erstattningspærer til ditt D1S system kan du bruke denne basen sammen med hvilke som helst D2S pærer. Og det fungerer like bra som om du hadde kjøpt to nye D1S pærer. Den fungerer slik at man setter inn en D2S pære i basen og vrir rundt og så sitter du med en fullgod D1S pære.
Jordfræsar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Ja jeg får spørre dere når jeg må handle selv. Enn så lenge fungerer de normalt, og ennå ikke antydninger til noe lillaskjær.
Anbefalte innlegg