hylle Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kaoset i sentrum skapte jo store problemer for mine sjåfører også..bilene våre kom nesten ikke frem i sentrum etter kl 14..Kaotiske tilstander... scooter wicky. SCOOTER!! Faen, gikk tom for luft i dekket nede i sentrum igår kveld, Å så trilla jeg den bort til statoil grønnland. å så har dem faen lagt ned drittten??????????
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hvorfor gadd du å gå tom for luft da? kjedelige saker! :/ pass på så du ikke har felgkjørt det da!
hylle Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Jo, felgkjørte" litt mens jeg rulla den. har nytt dekk og slange som skal på idag. Måtte ta banen med en million fjortisser hjem for å hente bil og henger.. nedtur!
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Måtte ta banen med en million fjortisser hjem for å hente bil og henger.. nedtur! Scooter/Moped er genialt hvis man bor i by/tettsted! Billig og driftsikkert hvis man behandler den pent og gir den ordentlig med stell Hmm.. KAnskje skaffe en?
wicky124 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kaoset i sentrum skapte jo store problemer for mine sjåfører også..bilene våre kom nesten ikke frem i sentrum etter kl 14..Kaotiske tilstander... scooter wicky. SCOOTER!! Faen, gikk tom for luft i dekket nede i sentrum igår kveld, Å så trilla jeg den bort til statoil grønnland. å så har dem faen lagt ned drittten?????????? Statoilen blir fjerna 18 juni..
spruddel Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 ls44mm: hvem bruker du som detailer? Svar gjerne på PM. Og pris?
scoot Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 HEI! En FZ jo. Åååå de er fine. Har du snudd clutchen?
hylle Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Har ikke gjort noe med den, kjøpte den av en kjøreskole som hadde den som reservesykkel, den var kun kjørt 4200 km når jeg kjøpte den for et år siden, nå har den gått 6500 Fyller kun olje og bensin, helt knall! Nå er jeg veldig lysten på en vespa som er toseter, må være gammel modell bare. men de koster endel, lurer på å importere en.
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 åja, trodde du mente e30'n jeg får ikke opp bilder på jobbpc'n :/
scoot Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Du må jo snu clutchen, da blir den jo mye bedre! 1. giret går lenger, så du slipper at den driver og girer og kødder i oppoverbakker. Merker jeg brukte altfor mye tid på mopedportalen før i tiden .....
Kvasi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kaoset i sentrum skapte jo store problemer for mine sjåfører også..bilene våre kom nesten ikke frem i sentrum etter kl 14..Kaotiske tilstander... scooter wicky. SCOOTER!! http://www.youtube.com/watch?v=5vJeLpXn ... re=related
Anbefalte innlegg