S.Hafsmo Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Spiller det noen rolle da? En bil skal jaggu være billig for at jeg skal bry meg om hvor i landet den er.
Kjexx Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Jeg leter etter bil og det er jævlig irriterende å måtte gå inn på alle annonsene for å finne ut at 90 % er utenfor den regionen jeg er interessert i å bevege meg for å finne bil..
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Spiller det noen rolle da? En bil skal jaggu være billig for at jeg skal bry meg om hvor i landet den er. Er litt uenig der jeg da. For meg så kan en bil være så billig som bare det, men står den i Nord-Norge så dropper jeg det. Både med tanke på flytur og styr opp og kjøreturen hjem, huff nei takk Kunne strukket meg til Bergen i vest og Lillehammer i nord øst, har hentet bil både på Lillestrøm og i Stavanger og det er greit nok
Kjexx Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Joa, for de som gidder å dra til troms for en bil til 40k så..
awt Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Synes jeg også, jeg blir jo nesten gladere jo lengre borte bilen er. ...men så har jeg hatt mindre biler hittil i livet enn mange har i løpet av et år også.
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Joa, for de som gidder å dra til troms for en bil til 40k så.. Jeg kjøpte min e30 325 i vestfold å kjørte til troms med den og den kosta 45 k Men klart, ikke alle som liker det
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Kjøreturen hjem er jo halve morroa Ja kjøreturen på de jævla veiene der opp i nord, neitakk Henta E34en i Stavanger og det var ille nok på de veiene der, enda det ikke var så langt. Østover på østlandet går det iallfall ann å kjøre på skikkelige motorveier hvor man kan sette på cruisecontrollen og bare slappe av
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Haha, hva veit du om veia her oppe? jeg mener nå at å sette på cruisekontrollen hele veien ikke er en morsom kjøretur må ha litt svinger med nedgiring og turtall
Sandersen Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 http://www.pressfire.no/spesialer/e3-20 ... -bekreftet jasså jasså.. bimmer i nye need for speed altså. Det er en melka titel nå det!
wicky124 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Gjorde en bil klar for utstilling inne på jobben idag. Jaguar XF 3.0D. Fyfader for en luksus-følelse jeg fikk i den bilen!Trykker "Start" knappen, og holder den inne, og bilen starter. 4 luker i dashbordet åpner seg og frem kommer luftdysene. Kikker ned på midtkonsollen, og opp popper girvelgeren. Så ut som BMW sin iDrive, så var litt "Hmm.." følelse av det, men ellers. Nydelig bil! Og IKKE feil med lyst interiør i en slik bil, med mørkebrune detaljer og treverk XF er helt rå på kvalitetsfølelse...Men nye XJ er to hakk råere... Btw...skjer det noe på rudskogen/vålerbanen i helgen? Bli med på BMW treff. Bruker mobilen, men finn link her på bimmers.no selv. Søndag kl 11,Røyse, 40 min fra Oslo. Kolonne fra Stenshagen ved Drammensveien kl 10:15-10:30. tviler på at sjuern er klar til da...står med ødelagt knirkeforing = løst bakhjul..klakker no så jævlig og hjulet går skeivt...
scoot Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 E34 supertips fra min side. Sliter du med litt klunking bakfra? Sjekk diff-opphenget. Dro ned diffen og så over drivlinja mi i dag, mellomaksellageret, krysset og hardykoplinga var strøkent - men det var IKKE diffopphengsforingsaken, den var jo helt knust innvendig. Så nå er enda en ulyd borte fra min E34
Mantis Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35184632 Pokker at jeg ikke oppdaget denne før! Hadde kjøpt den på flekken. Bare ringt og sagt at jeg kommer med cash. Blir overrasket om den ikke gikk på bud over hva den ligger ute for, for det der er røvekjøp.
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... Model=2130 er detta verdt penga?
Anbefalte innlegg