Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva skal være i denne beholderen!? Den var tørr, hva faen :o

[ Bilde ]

Er det ikke her man skal blande... ikke le av meg... et slags spylervæske kosentrat som blandes automatisk prosentvis sammen med den andre spylervæsken for å få bort innsekter og film på ruten?

Kan godt være jeg er på bærtur her nå altså, men vet enkelte BMW-er har det. Dyr væske vistnok

Skrevet
Lyktespyler mener jeg huske ja.

Episk konsert:

Kos dere :)

Du verden så stor Freddie Mercury var... resten av Queen også selvfølgelig. Farrokh Bulsara, som var hans sivile navn, var uten tvil en entertainer og sanger av guds nåde. Han var parsi og av iransk opphav. Parserne flyktet fra det gamle Persia (Iran)... hovedsakelig til India/Pakistan... da Islam kom med araberne da de invaderte det persiske området på midten av 600 tallet. Parsisme (Zarathustra) er en gammel polyetistisk religion (troen på flere guder) fra ca. 1000 år før Kristus.

Farrokh vokste opp i India og på Zanzibar før familen flyttet til England. Der møtte han i 1970 Brian May og Roger Taylor... og resten er historie. Jeg har mest sansen for de eldre platene med Queen... A Night at the Opera, News of the World, Jazz, men også nyere låter er veldig bra... :)

http://www.youtube.com/watch?v=MGL4YRa7 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=bRdo7WXT ... re=related

Skrevet

[ Bilde ]

Er det ikke her man skal blande... ikke le av meg... et slags spylervæske kosentrat som blandes automatisk prosentvis sammen med den andre spylervæsken for å få bort innsekter og film på ruten?

Kan godt være jeg er på bærtur her nå altså, men vet enkelte BMW-er har det. Dyr væske vistnok

Stemmer vell litt egentlig :) Intensivspylervæska skal oppi der...

Når du trykker inn hendelen istedenfor å dra den mot deg, skal det vell komme ekstra sterk guffe utav spylerdysene... Denne skal ta knekken på film osv ;P

Får kjøpt konsentrat overalt :)

Skrevet
Senter bolter til BBS rc.. hvor finner man dem billig? :) sjekka ebay, synes det var litt dyrt, men over 460 Dollar er vell prisen på dem?

Noen som har no tips? mht hvor disse finnes rimeligere? Tenkte på "Gull" eller vanelig blank!

Skrevet

[ Bilde ]

Stemmer vell litt egentlig :) Intensivspylervæska skal oppi der...

Når du trykker inn hendelen istedenfor å dra den mot deg, skal det vell komme ekstra sterk guffe utav spylerdysene... Denne skal ta knekken på film osv ;P

Får kjøpt konsentrat overalt :)

Du klarte å forklare det bedre enn meg #-o

Noe slikt jeg også ville komme fram til.

Skrevet

godt å se at corsa`n til dama ikke bare var rosa :P nå er den rød igjen..

bare tørke nå så skal den bli kvitt gråfargen på listene og få sorte lister + fangere igjen :D

Skrevet

Skal til Gøteborg fra Ålesund med kompiser neste helg, og i den forbindelse blir det diskutert hvilke biler som skal kjøre.

Alternativet er en skamsenka A4 med 250.000 på telleren, en gammel toyota carina uten AC og litt sånn og min E36 316 med 300.000 på telleren.

- Den skamsenka audien er det liten plass i, den vil subbe omtrent hele tiden med 4 stk i og det er liten mulighet for å ta med varer.

- Carinaen er evighetsmaskin og vil gå hele turen, men her vil det være død om sola skulle finne på å steike og i tillegg er det også her liten plass til folk og varer opp igjen.

- Min er ypperlig hva plass anngår, men faren for at den blir sliten og at en kjøleslange eller noe slikt skal ryke, den er vel tilstede sterkere enn de to andre bilene.

Skal jeg våge meg på tur med bilen min da tro. Ekspansjonstanken røyk her om dagen, men har byttet hele radiatoren fra en akkurat lik bil som hadde rullet 100.000 km (bestilte brukt hos koed) og i tillegg har jeg sjekket ganske nøye over alt av kjøleslanger osv.. Kjøleviften går ikke, men det gjør ikke noe sålenge bilen ikke blir stående lenge stille å tomgang. Får jo mer vind inn gjennom nyrene i fart enn hva viften klarer å produsere. Eneste kjiper er om vi blir stående i saktegående kø.. da er vi fucked mtp at motoren vil gå seg varm :lol: Kan jo prøve å fikse viften før vi drar..

Skrevet
Skal til Gøteborg fra Ålesund med kompiser neste helg, og i den forbindelse blir det diskutert hvilke biler som skal kjøre.

Alternativet er en skamsenka A4 med 250.000 på telleren, en gammel toyota carina uten AC og litt sånn og min E36 316 med 300.000 på telleren.

- Den skamsenka audien er det liten plass i, den vil subbe omtrent hele tiden med 4 stk i og det er liten mulighet for å ta med varer.

- Carinaen er evighetsmaskin og vil gå hele turen, men her vil det være død om sola skulle finne på å steike og i tillegg er det også her liten plass til folk og varer opp igjen.

- Min er ypperlig hva plass anngår, men faren for at den blir sliten og at en kjøleslange eller noe slikt skal ryke, den er vel tilstede sterkere enn de to andre bilene.

Skal jeg våge meg på tur med bilen min da tro. Ekspansjonstanken røyk her om dagen, men har byttet hele radiatoren fra en akkurat lik bil som hadde rullet 100.000 km (bestilte brukt hos koed) og i tillegg har jeg sjekket ganske nøye over alt av kjøleslanger osv.. Kjøleviften går ikke, men det gjør ikke noe sålenge bilen ikke blir stående lenge stille å tomgang. Får jo mer vind inn gjennom nyrene i fart enn hva viften klarer å produsere. Eneste kjiper er om vi blir stående i saktegående kø.. da er vi fucked mtp at motoren vil gå seg varm :lol: Kan jo prøve å fikse viften før vi drar..

Lei dere en bil! Kan fort blir billigere :wink:

Skrevet

[ Bilde ]

Heilt feil! Dumme mannen du dum! At det går an og vera så idiott.

Oppi der så skal da vera blinklys olje !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...