Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm, har noe rart med bilen jeg også. E34en skrur seg rett og slett av noen ganger når den står på tomgang, skrur jeg av klimaanlegget så gjør den ikke dette :? Er vel noe av sjarmen med å ha gammel bil :wink:

sjarm og sjarm høres mer ut som noe jeg hadde tatt å fikset :lol:

det der er sjarm, hahaha men burde fikses også :P

Skrevet

Ikke mye til sjarm, kun en feil som man bør finne ut av :P Slikt kan fort bli verre, slik at man står der med en bil som ikke vil starte.

Skrevet

Jeg og et par kompiser hadde det litt gøy i et grustak tidligere i dag! :P Ser sånn passe bratt ut på bilder, å kjennes heeelt vannvittig ut når man sitter inne i bilen! :D Trenger ikke kjøre fort for å ha det gøy! :D

Må si nervene sto i spenn første gangen vi dro utafor der.. :P

553493_10150849915227344_1923883635_n.jpg

Skrevet

Starter helt fint igjen hvis den dauer, men det skjer liksom an og til hvis den blir stående lenge på tomgang. Skjer aldri hvis den står i Drive men står stille, kun i Park og med klima på :?

Men nå er det ikke noe problem for min del, jeg har det ikke akkurat med å stå å råne på lokale Esson :wink: Jeg er også av den typen som stort sett dauer motoren når jeg står stille for f eks å vente på noen. Var dama som først oppdaget det da ho lot bilen gå på tomgang mens ho bar inn varer fra handleturen :wink:

Er jo bare en gammal (men god) bruktbil til 20 000,- når alt kommer til alt :)

Skrevet

Alltid hyggelig med taco når det er slik lefsene er. :)

554731_10151016646185775_673560020_n.jpg

De har forøvrig ikke gått ut på dato.

Har sendt en mail til produsenten med bilder, skal bli morsomt å se hva de svarer. :)

Skrevet
Satan Lars, det så litt morro ut :D

Kan jeg skrive under på at det er også! :P Har egentlig lekt litt med tanken på å selge denne å kjøpe en som er litt mer komfortabel, og ikke minst sprekere, men 5 minutter av veien så tenker jeg at jeg aldri kan selge pick-upen! :D

Skrevet

Hehe, nei man ser jo ikke hvor man kjører når man drar utover en såpass bratt kant. :P

Måtte ut av bilen først å se an hvor man skal kjøre, å så fant vi ut ca hvor vi skulle treffe med venstre framhjul. :P Det ser man jo fra førersetet hvis man strekker seg litt. Så var det bare å håpe at vi traff der vi ville.. :P

Fikk tatt en liten test på blodpumpa med det samme! :P Den fungerte..

Skrevet
Satan Lars, det så litt morro ut :D

Kan jeg skrive under på at det er også! :P Har egentlig lekt litt med tanken på å selge denne å kjøpe en som er litt mer komfortabel, og ikke minst sprekere, men 5 minutter av veien så tenker jeg at jeg aldri kan selge pick-upen! :D

Kjøp en Chevy Silverado eller Dodge RAM. Komfortable med masse utstyr, solide som faen, ustoppelige i skauen og de går like godt som en middels E60 :wink:

Kan skrive under på helling ser tusen ganger verre ut inne ifra bilen enn på bilder tatt fra utsiden. Vi dreiv å offroada med en Mitsubishi L300, høy og smal jævel som kom fram over alt men var skummel som fy :wink:

Skrevet

En ting er sikkert og visst, og det er at jeg ALDRI skal ha amerikansk bil! :P En silverado hadde ikke hatt nubbsjangs til å komme seg dit med mindre vi tar med motorsag. Er alt for stor! :P Må kjøre "bakveien" dit, å det er såvidt det går med hilux. Pluss at på toppen av grustaket er det rimelig smalt, så vi må rygge oss til med fronten hengende nesten over kanten. Det hadde rett og slett ikke gått med en silverado. :P

Og til en komfortbil får jeg faktisk mer og mer sansen for Jaguar. XJ sådan, med lang akselavstand. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...