Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vil felger i dim 7x16 med 25 i inpress bli på e30 sedan?

leter også etter en tråd her inne hvor folk la ut bilder av biler med forskjellige felger med dim og innpress noen som finner den igjen?? har prøvd og søke men husker ikke tråd tittel :(

Skrevet

526085_10151814831980054_714130053_24796025_1086582689_n.jpg

Ny bruktbil ute på plasser her :D

Fikk med meg prøveskilt hos forhandler og fikk ha den til i morgen.

Er en 00` 523i med automat, takluke, det meste av utstyr bortsett fra skinnseter.

Ganske lav pris og km-standen er 144.000, men det er en hel del å fikse på den. Kjørte rett på jobb og fikk den opp på bukk.

- Rust på bremserør bak

- Begge bremseskiver og skjold framme må skiftes

- Litt lekasje fra servo

- En del foringer og stag som var slitt

..i tillegg er det montert et senkesett som ikke har TUV-papirer på og følgelig ikke godkjent. Han løken som har hatt bilen tidligere har også montert det feil.

Bilen selges vist i oppdrag fra banken i en inkassosak. Så her er det noen som ikke har gjort opp for seg. Ser bilen har heftelser på kroner 139.000 i 2009.

Lukter pruting på lang vei :D

Skrevet

trenger noen få tips.. Har en E91 M-sport, og trenger nye sko. Tenkte å bestille i kveld.

tqzuoi94gw1965hhfla8.jpg

GS bbs kopi (oppbrukt)?

99188.jpg

GS rapotor:

99186.jpg

Tips?

Andre felger i denne prisklassen? 10-12k?

Skrevet

Da var jeg inne i min 14'ne time på jobb, og jeg kan ikke engang huse hvor mye kaffe jeg har drukket.

Fagprøve er gøy!

Skrevet
[ Bilde ]

Ny bruktbil ute på plasser her :D

Fikk med meg prøveskilt hos forhandler og fikk ha den til i morgen.

Er en 00` 523i med automat, takluke, det meste av utstyr bortsett fra skinnseter.

Ganske lav pris og km-standen er 144.000, men det er en hel del å fikse på den. Kjørte rett på jobb og fikk den opp på bukk.

- Rust på bremserør bak

- Begge bremseskiver og skjold framme må skiftes

- Litt lekasje fra servo

- En del foringer og stag som var slitt

..i tillegg er det montert et senkesett som ikke har TUV-papirer på og følgelig ikke godkjent. Han løken som har hatt bilen tidligere har også montert det feil.

Bilen selges vist i oppdrag fra banken i en inkassosak. Så her er det noen som ikke har gjort opp for seg. Ser bilen har heftelser på kroner 139.000 i 2009.

Lukter pruting på lang vei :D

Så veldig pen ut på bilde :)

Hva er lav pris?

De manglene du fant er jo bare en liten kvelds arbeid ;)

Skrevet

Kjapt spørsmål uten å lage en egen tråd.

Var ute å kjørte en tur, slo av bilen. Kom tilbake igjen og startet den, så var ACS ikonet på konstant. Slo seg heller ikke av da jeg trykker inn knappen.

Anyone?

Skrevet

Var ute å kjørte en tur, slo av bilen. Kom tilbake igjen og startet den, så var ACS ikonet på konstant. Slo seg heller ikke av da jeg trykker inn knappen.

Anyone?

Betyr ikke det at det er ett eller annet feil/galt med bremse-systemet? =)

Skrevet

Anyone?

Skjedde med min forrige e46 og... slo av og startet på nytt og det funket som normalt igjen. Opplevde det kun 1 gang.

Er det sånn hele tiden nå eller ble det fikset av seg selv?

Skrevet

Blir litt lei meg når jeg ser sånt.... " Selger denne meget artige sportbilen av BMV 520i. DU blir garantert lagt merke til når du kommer i denne i denne bilen " (legg merke til at han ikke bruker W) og selfølgelig blir du lagt merke til når bilen ser ut som et høl.

I informasjonen står jo det også "Sylindervolum 6 l" :roll:

Skrevet

Kikket litt rundt på nettet, fant ut at det kan være litt av hvert, men mest sansynlig en wire i motorrommet som kan ha røket, tydligvis en typisk feil på e39 som har noen år på seg.

Tenkte jeg skulle ta en titt på det i morgen, men hadde vært kjekt med andre innspill over ting jeg bør gå over. :)

Edit : Prøvde å skru bilen på/av et par ganger, men til ingen nytte, bad_ip

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...