Kjennern Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Til tider er det slitsomt å være innvandrer... Møtte en kompis på ikea, dro over fra furuset til ulven (lageret) for å hente no benkeplater..Jeg i E65, han i E61..Vi begge kjørte litt over normalt.. fikk en politibil bak meg da jeg lå bakerst.. Så gir kompisen min bånn gass i en sving (så ikke politibilen).. så kommer blålysene på og jeg tenker "jaja shit happens" så dura de etter han..passerte dem etter par min (jeg bremsa ned) og svingte av til Ikea lageret på ulven..Gikk inn og stod i skranken da det kom 7 politibetjenter inn med full "krigsutrustning" og skriker "HVEM KJØRER LJ-REGISTRERT BMW!!??" jeg bare Fulgte dem ut og spurte hva i all verden hadde skjedd "nei vi har fått opplysninger om en nøyaktig bil som din som har stukket av fra en slosskamp med golfkøller i bagasjen" Så begynner jeg å le og bare "hey ingen andre i oslo har slik bil med slike felger" Når jeg kom ut på parkeringsplassen ved bilen så stod det 11 politibiler, og 2 komandobiler, 2 hunder og tror det var 18 politifolk... Full kaos..haha De sjekka papirer, beklaget seg, og raste videre... Bortkasta kveld...fikk ikke henta ut benkeplatene engang fordi ikea lageret stengte mens jeg stod ute... Med så mange rundt bilen burde du jo dratt fram finn.no annonsen og solgt den.
haybimmsen Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 hvor kjøper folket LED pærer? skal gåtilbake til orginal parklys på bilen...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Til tider er det slitsomt å være innvandrer... Møtte en kompis på ikea, dro over fra furuset til ulven (lageret) for å hente no benkeplater..Jeg i E65, han i E61..Vi begge kjørte litt over normalt.. fikk en politibil bak meg da jeg lå bakerst.. Så gir kompisen min bånn gass i en sving (så ikke politibilen).. så kommer blålysene på og jeg tenker "jaja shit happens" så dura de etter han..passerte dem etter par min (jeg bremsa ned) og svingte av til Ikea lageret på ulven..Gikk inn og stod i skranken da det kom 7 politibetjenter inn med full "krigsutrustning" og skriker "HVEM KJØRER LJ-REGISTRERT BMW!!??" jeg bare Fulgte dem ut og spurte hva i all verden hadde skjedd "nei vi har fått opplysninger om en nøyaktig bil som din som har stukket av fra en slosskamp med golfkøller i bagasjen" Så begynner jeg å le og bare "hey ingen andre i oslo har slik bil med slike felger" Når jeg kom ut på parkeringsplassen ved bilen så stod det 11 politibiler, og 2 komandobiler, 2 hunder og tror det var 18 politifolk... Full kaos..haha De sjekka papirer, beklaget seg, og raste videre... Bortkasta kveld...fikk ikke henta ut benkeplatene engang fordi ikea lageret stengte mens jeg stod ute... Med så mange rundt bilen burde du jo dratt fram finn.no annonsen og solgt den. ' ahaha fikk ikke lov til å ta bilde, ellers hadde jeg gjort det og lagt ut det i annonsen også..boosta salget...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 fantastisk historie wicky! utrolig at de beklaget seg
Kjexx Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control S964A PSEUDOZUSTEUERUNG FüR LA/SA Pseudocontrol f.countryversion/opt.extra Noen som vet hva eksakt dette er?
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 S928A REIFENSTEUERUNG Tyre controlS964A PSEUDOZUSTEUERUNG FüR LA/SA Pseudocontrol f.countryversion/opt.extra Noen som vet hva eksakt dette er? S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY S928A Lufttrykk i dekka?
M|Fjeld Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Til tider er det slitsomt å være innvandrer... Møtte en kompis på ikea, dro over fra furuset til ulven (lageret) for å hente no benkeplater..Jeg i E65, han i E61..Vi begge kjørte litt over normalt.. fikk en politibil bak meg da jeg lå bakerst.. Så gir kompisen min bånn gass i en sving (så ikke politibilen).. så kommer blålysene på og jeg tenker "jaja shit happens" så dura de etter han..passerte dem etter par min (jeg bremsa ned) og svingte av til Ikea lageret på ulven..Gikk inn og stod i skranken da det kom 7 politibetjenter inn med full "krigsutrustning" og skriker "HVEM KJØRER LJ-REGISTRERT BMW!!??" jeg bare Fulgte dem ut og spurte hva i all verden hadde skjedd "nei vi har fått opplysninger om en nøyaktig bil som din som har stukket av fra en slosskamp med golfkøller i bagasjen" Så begynner jeg å le og bare "hey ingen andre i oslo har slik bil med slike felger" Når jeg kom ut på parkeringsplassen ved bilen så stod det 11 politibiler, og 2 komandobiler, 2 hunder og tror det var 18 politifolk... Full kaos..haha De sjekka papirer, beklaget seg, og raste videre... Bortkasta kveld...fikk ikke henta ut benkeplatene engang fordi ikea lageret stengte mens jeg stod ute... Haha, opplevde noe av det samme i helga dog i mindre skala Sto på en shell i bærum med flatt bakdekk klokka 04 på lørdag, kjørte litt fram og tilbake for å prøve å vri det på igjen.. 5min senere kom det 2 politibiler, 5 politibetjenter og 1 hund. Ble kastet ut av bilen, slengt nedi bagasjeluka og påført håndjern.. Ble så satt i politibilen i påvente av at hundene skulle gjøre jobben sin(søke etter narkotika).. Politiet hadde fått melding om et mulig innbrud på stasjonen Begynte bare og le og forklarte situasjonen med flatt bakdekk osv De sjekka litt på bilen, beklaget seg og kjørte videre Action!
hermanoo90 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 LYKKE!!!! ENDELIG ble mercedesen min solgt!!! Etter 2 måneder ute på finn, lykke!!!!!!!
StianA Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Til tider er det slitsomt å være innvandrer... Møtte en kompis på ikea, dro over fra furuset til ulven (lageret) for å hente no benkeplater..Jeg i E65, han i E61..Vi begge kjørte litt over normalt.. fikk en politibil bak meg da jeg lå bakerst.. Så gir kompisen min bånn gass i en sving (så ikke politibilen).. så kommer blålysene på og jeg tenker "jaja shit happens" så dura de etter han..passerte dem etter par min (jeg bremsa ned) og svingte av til Ikea lageret på ulven..Gikk inn og stod i skranken da det kom 7 politibetjenter inn med full "krigsutrustning" og skriker "HVEM KJØRER LJ-REGISTRERT BMW!!??" jeg bare Fulgte dem ut og spurte hva i all verden hadde skjedd "nei vi har fått opplysninger om en nøyaktig bil som din som har stukket av fra en slosskamp med golfkøller i bagasjen" Så begynner jeg å le og bare "hey ingen andre i oslo har slik bil med slike felger" Når jeg kom ut på parkeringsplassen ved bilen så stod det 11 politibiler, og 2 komandobiler, 2 hunder og tror det var 18 politifolk... Full kaos..haha De sjekka papirer, beklaget seg, og raste videre... Bortkasta kveld...fikk ikke henta ut benkeplatene engang fordi ikea lageret stengte mens jeg stod ute... Haha, opplevde noe av det samme i helga dog i mindre skala Sto på en shell i bærum med flatt bakdekk klokka 04 på lørdag, kjørte litt fram og tilbake for å prøve å vri det på igjen.. 5min senere kom det 2 politibiler, 5 politibetjenter og 1 hund. Ble kastet ut av bilen, slengt nedi bagasjeluka og påført håndjern.. Ble så satt i politibilen i påvente av at hundene skulle gjøre jobben sin(søke etter narkotika).. Politiet hadde fått melding om et mulig innbrud på stasjonen Begynte bare og le og forklarte situasjonen med flatt bakdekk osv De sjekka litt på bilen, beklaget seg og kjørte videre Action! Er det mulig????? hva med og spørre før de handler? hadde blitt forbanna hvis dette hadde hendt meg i hvertfall
hermanoo90 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Gratulerer! Mye gikk den for? Takk! =) Gikk for 40 000, det den var annonsert for. men har jo gått ned på annonsen.
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Til tider er det slitsomt å være innvandrer... Møtte en kompis på ikea, dro over fra furuset til ulven (lageret) for å hente no benkeplater..Jeg i E65, han i E61..Vi begge kjørte litt over normalt.. fikk en politibil bak meg da jeg lå bakerst.. Så gir kompisen min bånn gass i en sving (så ikke politibilen).. så kommer blålysene på og jeg tenker "jaja shit happens" så dura de etter han..passerte dem etter par min (jeg bremsa ned) og svingte av til Ikea lageret på ulven..Gikk inn og stod i skranken da det kom 7 politibetjenter inn med full "krigsutrustning" og skriker "HVEM KJØRER LJ-REGISTRERT BMW!!??" jeg bare Fulgte dem ut og spurte hva i all verden hadde skjedd "nei vi har fått opplysninger om en nøyaktig bil som din som har stukket av fra en slosskamp med golfkøller i bagasjen" Så begynner jeg å le og bare "hey ingen andre i oslo har slik bil med slike felger" Når jeg kom ut på parkeringsplassen ved bilen så stod det 11 politibiler, og 2 komandobiler, 2 hunder og tror det var 18 politifolk... Full kaos..haha De sjekka papirer, beklaget seg, og raste videre... Bortkasta kveld...fikk ikke henta ut benkeplatene engang fordi ikea lageret stengte mens jeg stod ute... Haha, opplevde noe av det samme i helga dog i mindre skala Sto på en shell i bærum med flatt bakdekk klokka 04 på lørdag, kjørte litt fram og tilbake for å prøve å vri det på igjen.. 5min senere kom det 2 politibiler, 5 politibetjenter og 1 hund. Ble kastet ut av bilen, slengt nedi bagasjeluka og påført håndjern.. Ble så satt i politibilen i påvente av at hundene skulle gjøre jobben sin(søke etter narkotika).. Politiet hadde fått melding om et mulig innbrud på stasjonen Begynte bare og le og forklarte situasjonen med flatt bakdekk osv De sjekka litt på bilen, beklaget seg og kjørte videre Action! Er det mulig????? hva med og spørre før de handler? hadde blitt forbanna hvis dette hadde hendt meg i hvertfall Hadde anmeldt dem, bare fordi man kan! de kan ikke holde på sånn som det, så noen må gi dem en smack over håndleddet!
ls44mm Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Russere... Enkelte driter penger, og forsåvidt driter i andre folk også, men men...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 LYKKE!!!! ENDELIG ble mercedesen min solgt!!! Etter 2 måneder ute på finn, lykke!!!!!!! Hehe! Gratulerer Jeg tok sjarmedesen min ut på tur idag, ingenting er som å kjøre på originalt understell og 15"
flonoen Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Prøvekjørte BMW F800R i dag, kjekk sykkel. Fint drag i hele turtallskalaen, og veldig tight girkasse. Litt lite futt, kunne godt hatt litt mer skyv på topp, men hadde nok klart å levd med den. Lyden var skuff, men det var med original eksos. Prøvekjørte en FZ8N for noen dager siden, og etter å ha prøvd F800R'en bestemte jeg meg for yamaen, så kjørte bort til Yamaha og bestilt meg en ny FZ8N WGP edition '12 som blir levert 15. juni! Reiser til Ringen i morgen med m3'en, og kommer opp igjen 14. juni, så det inngår at jeg har en HELT kurrant sommer framfor meg!
Anbefalte innlegg