Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen gang var jeg på veien i 05-tiden på en hverdag... Så ser jeg sivil Avensis i motgående fil (to store voksne menn foran, begge med skinnjakker, i en sota Avensis, hahaha, blir ikke mer obvious!) og ser i bakspeilet mitt at de tar en usving og følger etter. Dette er veldig lokalt og jeg kjenner veiene godt. Jeg gønner på med en gang de er ute av sikt for å se om de følger meg. Ja, det gjør de. Kjører inn i garasjeporten, og de følger etter og havner i fellesgarasjen vår. "Bor du her?" "Ja" "Ok, det var alt. Hvordan kommer vi oss ut?" Hehe. Gøy å leke katt og mus med politiet! Jævlig pirrende å se om man klarer å riste dem av... Må holde meg bort fra sånt, selv om fristelsen er jææævlig stor bare for pur faenskap :P

Kan ikke de måle gjennomsnitt eller no uten å ha deg i synet??? Kompis ble stoppet på vei nordfra med sin splitter ny e36 touring. Snuten var hyggelig osv, skrev ut en saftig bot, og sa han hadde ligget bak han i x antal km (han var jo ikke synlig for kompisen min i speila da han lå såppas langt bak).

Btw, har en tilsvarende episode jeg også fra lokal veiene... Fikk en bil etter meg i helvetes fart, og jeg lå jo seff over fartsgrensen selv. Snakker vell 2 på natta? Ble fort usikker om det var en vanlig eller sivil bil som kom i full fart bak meg. Han var akk langt nok unna til å se skilt num... Så da ble valget ganske enkelt. Atm kjørte jeg rx7 med singel snurre, så fant aldri ut hva som var bak meg hehe :twisted: Må si, kjente at jeg levde når det ble fleska på trea og fjerde ut på små veiene

Skrevet

Kjempe morro å komme inn på bader for å se at en slange har skvetti av på vaskemaskina, og det ligger sikkert 20 liter vann på gulvet... AHH! Vakke dette jeg ville bruke siste dag i langfria mi på! :)

Skrevet

En annen gang var jeg på veien i 05-tiden på en hverdag... Så ser jeg sivil Avensis i motgående fil (to store voksne menn foran, begge med skinnjakker, i en sota Avensis, hahaha, blir ikke mer obvious!) og ser i bakspeilet mitt at de tar en usving og følger etter. Dette er veldig lokalt og jeg kjenner veiene godt. Jeg gønner på med en gang de er ute av sikt for å se om de følger meg. Ja, det gjør de. Kjører inn i garasjeporten, og de følger etter og havner i fellesgarasjen vår. "Bor du her?" "Ja" "Ok, det var alt. Hvordan kommer vi oss ut?" Hehe. Gøy å leke katt og mus med politiet! Jævlig pirrende å se om man klarer å riste dem av... Må holde meg bort fra sånt, selv om fristelsen er jææævlig stor bare for pur faenskap :P

Kan ikke de måle gjennomsnitt eller no uten å ha deg i synet???

Da sivilsnuten fulgte etter meg, gjorde jeg ingenting galt (holdt fartsgrensa) - de bare fulgte etter meg for ingen gyldig grunn egentlig... :)

Skrevet

Jeg gønner på med en gang de er ute av sikt for å se om de følger meg.

Kan ikke de måle gjennomsnitt eller no uten å ha deg i synet???

Da sivilsnuten fulgte etter meg, gjorde jeg ingenting galt (holdt fartsgrensa) - de bare fulgte etter meg for ingen gyldig grunn egentlig... :)

Å ja, fikk inntrykk av at du matet på litt ekstra siden du skrev det sånn... Jaja, de har jo litt lite å gjøre noen ganger de også... :roll:

Skrevet

Nå jeg kjørte den forrige Blazeren min (Sort 2-dørs med org. sotede ruter) ble jeg stoppet hele tiden uten at de hadde noen grunn.

Tror egentlig hu dama bare var ute etter kroppen min. [-(

Ble faktisk stoppet samme dag som jeg kjøpte bilen. Lett å forklare hvorfor jeg ikke har bilen registrert i mitt navn, når forrige eier hadde bilen registrert på mora, slik at jeg ikke aner hva navnet på forrige eier er..

Kjexx,

Skal du ha en reservebil? ;)

Skrevet

Hehe, det hører ut som at det er dyre deler du trenger. ;) Skal du selger deler av delebilen?

Ble forresten sittende og lese litt på den overnevnte autofilsiden (sær type, denne "Pål"), og la merke til denne kommentaren på autofils liste over 10 typiske feil bruktbilkjøpere gjør:

Unngå ting som heter røykepakke, lyspakke, oppgradert skinnkvalitet, velourmatter, kraftige stereoanlegg, setemassasje, pynt og fjas

Det utelukker jo det meste av morsomt ekstratstyr, og egentlig tyskere generelt. :-P

Skrevet
Trenger ett par deler så da var det billigere å kjøpe en hel bil. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

I sverige da, formoder jeg?

Skrevet
Jeg tok sjarmedesen min ut på tur idag, ingenting er som å kjøre på originalt understell og 15" :love:

[ Bilde ]

Behold den slik... hvilken dimensjon har dekkene utover at de er 15"?... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...