Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, sant. Bestilte 7 liter med Castrol EDGE (FST) 0W-40 A3/B4 (fant ut beste olje på castrol sin hjemmeside). 1000 kr inkl frakt og moms :) Ikke så dyrt det!?

Skulle til å nevne det, castrol sine hjemmesider er geniale når det kommer til olje, der finner du hva som er bra, bedre og best, hvor mye det går osv osv ;) både til motor, gir, diff osv ;) bruker den hele tiden på jobb :)

Skrevet

jeg hadde gjort det uten kloss, for med kloss vil du slipe mer på kantene, spesielt om det er buede former, som det er på skjørt... men ta med en bøtte vann og dypp pussepapiret ofte, så skal du se det blir bra ;)

Skrevet

Joda, nå skjer det ting!

uqf8a9tr5yq6725e6wx8.jpg

Men lurer på hvor mye jeg trenger pusse? Er stygge merker her og der, men det har nok ikke så noe å si...

Skrevet

Neida, det skal bli en 02 etterhvert.

Spotta en sølvfarga 02 her i nabolaget en dag. Hørte eksosen bromma godt der den sto, når han kjørte ut på veien kom det en fin breisladd :D Det var et syn i speilet mitt det.

Skrevet

LYKKE :D mopeden er solgt!!!

nye felger, dekk og coilovers next :love:

når vi først er i gang. dekk på 8.5*19" felg? lyst på litt strekk så tenker på 215/35R19 dekk.

ser noen dekk er med felgbeskyttelse, det er vell ikke helt optimalt mtp dekkstrekk?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...