Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
igår fikk vi ny demobil.. 6-serie Grand Coupè ;) står inne da, ikke klargjort enda.. fy for en rå bil :D

Er det på Baviara i Arendal? Noen sjangse for at den er klargjort til mandag? Skal en tur til Arendal på mandag, og trenger å slå i hjel noen timer mens dattera mi er på sykehuset i Arendal.

Skrevet
igår fikk vi ny demobil.. 6-serie Grand Coupè ;) står inne da, ikke klargjort enda.. fy for en rå bil :D

Er det på Baviara i Arendal? Noen sjangse for at den er klargjort til mandag? Skal en tur til Arendal på mandag, og trenger å slå i hjel noen timer mens dattera mi er på sykehuset i Arendal.

hei, det tviler jeg litt på da denne kun skal stå på verkstedet, for bilen er ikke lansert enda.. dessverre :/

Skrevet
Joda, nå skjer det ting!

[ Bilde ]

Men lurer på hvor mye jeg trenger pusse? Er stygge merker her og der, men det har nok ikke så noe å si...

Fint hvis noen svarer :)

Ingen? :P

Skrevet
Joda, nå skjer det ting!

[ Bilde ]

Men lurer på hvor mye jeg trenger pusse? Er stygge merker her og der, men det har nok ikke så noe å si...

Fint hvis noen svarer :)

Ingen? :P

De stygge merkene bare sparkler du over og pusser ned igjen, hvis ikke du skal sparkle har du sikkert pusset nok viktig at du får vekk klar lakken bare, den orginale lakken er jo den beste grunninga ;) ta og grunn med grunning som er beregnet på plastikk da ;)

Skrevet

De stygge merkene bare sparkler du over og pusser ned igjen, hvis ikke du skal sparkle har du sikkert pusset nok viktig at du får vekk klar lakken bare, den orginale lakken er jo den beste grunninga ;) ta og grunn med grunning som er beregnet på plastikk da ;)

Takk, har egentlig tenkt til å ikke sparkle av økonomiske grunner :P:) Regner med de selger grunning på Jernia osv?

Skrevet

Takk, har egentlig tenkt til å ikke sparkle av økonomiske grunner :P:) Regner med de selger grunning på Jernia osv?

De selger grunning på de fleste bilrekvisitta butikker, om de har på jernia er jeg usikker på ;)

Skrevet

Blir roadtrip i dag... Kjerringa er ferdig på jobb 19:00, da går turen rett til Trondheim! :) Ca 6 timer bak rattet :P!

Skrevet

Slappe av ja! Plaske rundt i pirbadet, drikke litt øl og spise god mat... Også besøke den nye boardshop-butikken på torget! :P

Skrevet
Å bytte xenonpæra på E90en var ikke enkelt gitt. Bilen måtte opp i løftebukk, av med hjulet, demontere hele innerskjermen og av med enda et lite lokk :roll: Var så mye lettere før i tida, på E34en min så er det gjort på 3 minutter :wink:

Jeg byttet xenonpærene på e91en min idag og hadde dette innlegget i minne.

Begge pærene gikk fint å bytte fra motorrommet. På høyresiden trengte jeg ikke å demontere noe. På venstre siden tok jeg ut luftfilterboksen for å få plass til å jobbe. ;)

Gjorde jobben på 10 min mens jeg snakka i telefonen. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...