Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var E34en ferdig etter en helg i garasjen med detaling :) Jeg ante ikke at den 18 år gammel bil med snart 240 000 km kunne fortsatt ha så flott og hel lakk, nå ser den jo ny ut :D Jeg må ærlig inrømme at en orginal og blank E34 er en bil jeg er svak for :wink:

Begge bilene er nå shinet etter alle kunstens regler, de er tatt service på og nå mangler bare EU kontroll på E34en så kan jeg ta sommer med god samvittighet :)

me3pvvtrwhp9gdkrd3rz.jpg

Skrevet

En kid på 9 år ble kjørt ned her i dag, aner ikke hvordan det har gått, men han var visst bevisst.

Men uansett, jeg ser folk sitter å skriver at han hadde uflaks, men det er da ikke uflaks å sykle rett ut i veien foran en bil.. Omg! Klarar ikke la være tenke at foreldra burde gitt ungen litt sykkelvett før de lot han drive på ute på veien!

Skrevet
Selg meg den E34'n, din kødd.

Hehe :)

Nja vet ikke helt, vi er blitt så glade i den :wink:

Du har jo fin E34 selv :)

Fin? I forhold til din blir bilen et vrak, dessverre...

Neida, er veldig fornøyd med bilen, mangler som sagt AC, El-vindu osv. Men den er en superbra bruksbil, tror ikke du finner bedre biler til 10 000kr enn E34.

Skal faktisk prøve meg på litt detailing selv til uka, har noen klarlakk-renner som skal våtslipes og poleres opp igjen. Så får vi se ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...