Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bestilt meg Galaxy S3 :D TJOHIIIIIIIIIIIIII

Ææ, har den kommet? Merker jeg ikke er like mye på telefonfronten som jeg var før. Men nå er det snart på tide å kvitte seg med Arc'en kjenner jeg :D

Skrevet

Fikk endelig start på Banebilen idag :) .... deilig med en lufte tur igjen. får bare stå på nå, så blir det kjøring på rudskogen !

Skrevet

Ææ, har den kommet? Merker jeg ikke er like mye på telefonfronten som jeg var før. Men nå er det snart på tide å kvitte seg med Arc'en kjenner jeg :D

Gjett hva jeg har sittet med i en uke :D Knall telefon, eneste problemet jeg har hatt er at jeg ikke får til spotify med den. Fikk den for 1500,- med Netcom Fastpris M, og det var i butikk.

Skrevet

Gjett hva jeg har sittet med i en uke :D Knall telefon, eneste problemet jeg har hatt er at jeg ikke får til spotify med den. Fikk den for 1500,- med Netcom Fastpris M, og det var i butikk.

Du må bruke betaen av nye spotify-versjonen, evt prøve å oppdatere spotify på nytt. Kom en ny update i går ;) Den forrige virket ikke på ICS, men den nye gjør :) Håper det hjelper deg :D

Skrevet
Noen som vet hvilke dekkmerker som sporer minst når det gjelder brede dekk? type 280-285 ish bred.

Falken-dekka som fulgte med pakken fra GS i 20" sporer ikke i alle fall (gjorde ikke det til meg).

245.35.20 foran og 285.25.20 bak.

Skrevet

Har ett lite E90 spørsmål som jeg håper å få svar på? Lurer på å bytte skiltlys til slik som står på E9x LCI, altså med ledd. Men dette er ikke noen pære slik som på min men hele den "kasseten" som da må byttes, vil denne fra en LCI passe overens med kontakten på min bil?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...