Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
530´n er en fin fin cruse-familie-milspiser bil!!! Makan så stabil og behagelig... Bare legger´n på crusen og slapper av 8)

ro06o7ii7s2wepiysd30.jpg

Jøss... din 530i er akkurat litt lavere gearet enn min E46. Min 318d har nøyaktig 3000 rpm ved 150 Km/t... :)

Skrevet

25. juni begynner utbetalingen, og alle har pengene på konto innen utgangen av juni.

Dvs alle som får skatteoppgjøret i juni.

Skrevet
530´n er en fin fin cruse-familie-milspiser bil!!! Makan så stabil og behagelig... Bare legger´n på crusen og slapper av 8)

[ Bilde ]

Jøss... din 530i er akkurat litt lavere gearet enn min E46. Min 318d har nøyaktig 3000 rpm ved 150 Km/t... :)

Hehe ja, fantastisk ved lang motor vei kjøring ;) Ikke fult så fantastisk hvis du skal finne ut top farta :P Men det er nå en ann sak. Nevnte til madammen hvor lav giret bilen var... "skjønner ikke hva du snakker om" fikk som beskjed. Ennå rarere blikk fikk jeg når jeg tok bildet av det hehe

Husker sjefen spurte hva jeg har hatt bilen oppi (var rett etter jeg fikk den). 170 sa jeg. Ja, åssen var det? Tja... som i 70 bare 100km kjappere? Merker seriøst ikke på bilen om jeg har 150 eller 200+. Den bare ligger der og durer litt. Kanskje "flyter" litt over dumper som en større båt, men sånn ellers så er den like behagelig. Kan ikke tenke meg hvordan det er nærmere 300 i en 760 uten sperre f eks. Må vell føles som i 100, bare 200 til? hehe

Skrevet
Lønn, feriepenger, skattepenger og salg av bil. Hva skal man gjøre med alle millionene hehe

før over litt til meg a! :) vil være med på morroa! :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...