Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå.. sender hele tiden Honda forespørsler til BMW partssupport.. de har så like mail adresser.. flaut :P

Skrevet
Hiv ut autolat, sleng inn rekke femmer, kingsize snurre og 4x4 :)

Ses på breisladden "kenneth alm style" heheh

Tenker meg det er liten bruks bils som ikke skal bli påkostet

Snakker vi ken block eller? :P

Skrevet

Hadde ikke klaget jeg heller :P Heller ikke på fiestaen hans. hehe Men med alle de sponsorne som han har, og så mye bil trening så hadde både du og jeg klart det like bra om ikke bedre hehe \:D/

Skrevet

har ikke fått de enda, kommer vel neste uke mener jeg på ! nå skal jeg få alt av sorte plastskjermer + leppe + skjørt få metalic lakk!

Skrevet

Må si at jeg blir litt fascinert av moderne biler.

E91en har hatt veldig dårlig batteri (originalbatteriet fra 2005). Dette har bilen kompensert for ved å redusere hastighet på coupevifte, slå av tenningen når spenninga er for lav når man står med motoren av og hører på radio etc. Igår ville den ikke lukke takluka med nøkkelen, så jeg fant ut at det var tid for å bytte batteri.

Kjøpte ett AGM batteri på biltema og fyrte opp NCS expert, der fikk jeg koda inn at jeg gikk fra ett 70Ah syrebatteri til ett 70Ah AGM batteri. Etterpå fortalte jeg bilen at den hadde fått nytt batteri, da sluttet bilen å gå i sparemodus på batteriforbruket. :)

Skrevet

Skrev til han:

Bare en liten tankevekker...Skal du først slå om deg med "brun nordmann" og andre synonymer til din bajas-oppførsel, så burde du også klare å skrive en annonsetekst som er feilfri, både med tanke på setningsoppbygging og stavefeil. Skader aldri å korrekturlese ting..

PS: Finn feil i min mail!

Mvh

En bekymret nordmann med pakistansk bakgrunn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...