Tom K Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Noen bilder fra den store webben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Miura concept MÅ jo produksjonsettes, selv om den er langt unna alt annet designspråk fra den kanten om dagen. Maserati hadde også vært noe! både GT og quattroporte! Så forøvrig en eldre Aston Martin vantage i sta. Må si de har kommet seg litt i designen siden det. Den nye V8 Vantage er en av de absolutt lekreste bilene på veien nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Bac Mono, 0-100 på 2,8 sekund... tøft! http://www.seriouswheels.com/cars/2011/ ... C-MONO.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Heftig! Hadde vært skummelt morsomt på Våler vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 må være syyyyk akselerasjon i den lille der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Håper det er nett på det Norwegianflyet jeg venter på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Håper det er nett på det Norwegianflyet jeg venter på!!! Krysser fingra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Caparo T1 klarer 0-100 Km/t på 2,5 sekunder. 0-160 Km/t på under 5 sekunder. Bilen har en såpass brutal akselerasjon at det virker som om andre biler står stille på Nürburgring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Var det noen som opplyste deg om det eller fant du ut det sjæl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hva er offisiell ringen tid på Caparoen? Salgs-fail har jeg hørt. Ang. V8 Vantagen, enig! Skal ha det en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Noen som skal til Powerdrift Licence Day i skien i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Kanskje bare for å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Var det noen som opplyste deg om det eller fant du ut det sjæl? Jeg vet ikke helt hva du forsøker å si, men Caparo T1 er interessant fordi to av de mest sentrale utviklerne bak McLaren F1 står bak konseptet. Hovedmannen bak McLaren F1, Gordon Murray, var også innledningsvis teknisk konsulent i prosjektet og det var på den måten jeg leste om bilen. Caparo T1 har dessverre ikke vært helt vellykket og prosjektet har bl.a vært plaget av at bilen har vært svært lite pålitelig. Det har vært branner, andre alvorlige feil samt store økonomiske problemer, men idag ser det ut som om bilen er slik den er ment til å være. Verdens hurtigste lovlige gatebil. I praksis er den en gateregistrert formel 1 bil med plass til to personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 jeg synes det er rart at "mclaren f1" utviklern lager en slik bil som brenner og blir ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Nå er den klar for BT på fredag,. FY Faen gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg