Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte ordrebekreftelse til gsbildeler 21 mai, altså gått 1 mnd nå og ventet..

Skal tru det går ann å spore opp 10 stk hjulbolter som er beregnet på 10mm spacer innen 4 uker..

Skrevet
Noen bilder av bilen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Åhhhh HÆRLIG!!! For et nydelig syn... Skjønt for lenge siden at jeg bor i feil tidsepoke... Skulle helst ha vært født i USA på 50 tallet istedenfor i Europa på 80 :(

Hm... Tror ikke jeg liker helt senket x5... Vet ikke helt jeg, og den så litt små shabby ut. Ikke misforstå :( Eneste gromme x5 er 4.8 liter´n ;)

Skrevet
Det kommer en e28 m5 på e30meet til helga, Dønn strøken og den eneste med den fargen originalt fra fabrikk. blir morro! :)

Haha, flott, enda en BMW min kommer til å se dritt ut i forhold til ;)

Gleder meg nå - to dager, TO DAGER :D

Skrevet

Kanskje noen stereo-guruer her kan hjelpe meg? Har laget tråd, men ingen respons så langt:

viewtopic.php?f=10&t=230744

Der står det følgende(for de som ikke orker å åpne linken):

Når jeg hører på anlegget mitt er det som om signalet blir forstyrret som om noen ringer på telefonen, bare GANSKE kraftig. Men har skrudd av TLF og alt som kan sende ut signaler, men likevel kommer det plutselig. Har tatt ut spilleren og sett at alle kabler er hel og på plass, spilleren er 3 uker gammel.

Lurer på hva som kan være problem.

Kan antennen være problemet? Ledninger?

Skrevet

Noen her som husker den E30'en som er ombygget med kawasakimotor? Søker og søker,men finner den ikke igjen.. Please pm meg svaret om du/dere gidder. 8)

Skrevet
Noen her som husker den E30'en som er ombygget med kawasakimotor? Søker og søker,men finner den ikke igjen.. Please pm meg svaret om du/dere gidder. 8)

Send PM til mexos, han kjenner eieren av den bilen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...