Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trenger litt hjelp her..

Jeg kjøpte noe bilpleie ifra Parts & Retards 25juni, penger er blitt overført til dem, men pakken har ikke blitt sendt da de mangler ett av produktene i pakken.

Er det mulig å få refundert pengene? Fant nemlig ut at det hadde vært billigere å kjøpe fra utlandet..

ja , du har full angrerett ved kjøp av nettbutikk innen 14 dager, har varene ikke kommet selvom de 14 dagene har gått, har du fremdeles din rett til å heve kjøpet. så du kan ringe og avbestille og be tilbakebetaling av pengene :)

Takk takk :D Sendte dem en mail jeg.. :P

Da blir det bestilling av Scholl S03, S17+,S30 og S40 polish fra England. :) Bilen min skal bli BLANK 8)

Skrevet

Er det noe håp å få tatt hjulstillingskontroll i juli? Tenker angåendes ferie hos verkstedene..

Har til dags dato bare brukt verksted til eu kontroll, og det har dem jo ikke i juli (?)

Skrevet

Hmmmm, så satt man her på finn igjen da - og nå som sommern er her klør det ALLTID etter å bytte bil. Grøss, jeg er jo egentlig glad i E34'n. Men hadde jo vært kjekt med en bil som ikke brukte så mye bensin..............valgets kvaler.

Skrevet
Hmmmm, så satt man her på finn igjen da - og nå som sommern er her klør det ALLTID etter å bytte bil. Grøss, jeg er jo egentlig glad i E34'n. Men hadde jo vært kjekt med en bil som ikke brukte så mye bensin..............valgets kvaler.

hva vurderer du*?

Skrevet
Trenger litt hjelp her..

Jeg kjøpte noe bilpleie ifra Parts & Retards 25juni, penger er blitt overført til dem, men pakken har ikke blitt sendt da de mangler ett av produktene i pakken.

Er det mulig å få refundert pengene? Fant nemlig ut at det hadde vært billigere å kjøpe fra utlandet..

ja , du har full angrerett ved kjøp av nettbutikk innen 14 dager, har varene ikke kommet selvom de 14 dagene har gått, har du fremdeles din rett til å heve kjøpet. så du kan ringe og avbestille og be tilbakebetaling av pengene :)

Takk takk :D Sendte dem en mail jeg.. :P

Da blir det bestilling av Scholl S03, S17+,S30 og S40 polish fra England. :) Bilen min skal bli BLANK 8)

kan du polering av biler osv? har så lyst til å hoppe utti detailers verden men det er så mange forskjellige fremgangsmåter og anbefalninger, blir helt forvirra :?

Skrevet

Samme her, scoot. Alltid lyst å bytte bil på sommeren. Fornuften har tatt overhånd hos meg nå, så blir diesel med relativt lite hestekrefter snart. :roll:

Skrevet

Sommer? Hvor da?

Skrevet

Rulla en nydelig rød E24 på Åndalsnes i dag, herlig syn :)

Har rulla en svart Auda R8 Spyder V10 her den siste uka også, fin bil, men jeg takler ikke hun som kjører den.

Verste golddiggeren i området, har tydligvis skutt gullfuglen..

Skrevet
Samme her, scoot. Alltid lyst å bytte bil på sommeren. Fornuften har tatt overhånd hos meg nå, så blir diesel med relativt lite hestekrefter snart. :roll:

Sist jeg satt og vurderte bil var det pizzabil for alle pengene som var aktuelt.

Endte opp med en e34 535i. Billig i innkjøp i det minste :)

Var forøvrig 100% sikker på at jeg skulle beholde gamlesykkelen min i minst to år, den hadde jo overflod av krefter så jeg trengte jo ikke akkurat å oppgradere den med det første. Men så ble jeg voksen og kjøpte meg moped med knapt 100 hester og langt under 1000 kubikk. Jeg vingler noe helt usannsynlig mye når det gjelder kjøp av kjøretøy!

Skrevet

Blir nok pizzabil her i gården. Må ha en brukis som holder lenge og bruker lite på mila. Hjelper også litt for lommeboka at det er en tapt sak å prøve å oppgradere, i motsetting til hvis jeg kjøper BMW som bruksbil.

Kjenner til den der altfor godt, vingler helt utrolig når det gjelder kjøretøypark.

Skrevet

Har rulla en svart Auda R8 Spyder V10 her den siste uka også, fin bil, men jeg takler ikke hun som kjører den.

Verste golddiggeren i området, har tydligvis skutt gullfuglen..

Vi har en jækla kvalm type her på øya som kjører rundt i en sort Porsche 997. Fyren er nærmere 50 år og kler seg som en soss på 25 år, han kjører runder i byen sånn halv 4 på ettermiddagen da det er flest folk som kan se på ham. Møter du ham på veien så kan se at han ser på deg for å se om du ser på ham #-o Vi sto noen kompiser på utsiden av en kamerat sin garasje, og nede på hovedveien kom han kjørende i Porscha si og siden han bor lengre oppi veien så skulle han selvsagt bare fortsatt rett fram på hovedveien. Men når han så oss unggutter stå der å "henge" så så han sitt snitt til å brife litt, han brenner inn på sideveien og blåser forbi oss på fullt turtall før han bråbremser og snur 50 meter oppi veien og blåser forbi oss ned til hovedveien igjen og videre bortover i rettning der han bor :roll:

Fyren er helt på trynet, men dette er ikke det værste! Sønnen på 7 år heter Christian Dior og dattra på 4 år heter Celina :lol::applause: Ellers så jobber han som forsikringsagent hos Santander :wink:

Skrevet

hva vurderer du*?

Helt ærlig så aner jeg ikke. Men det hadde vært deilig med en liten 90-talls japse av noe slag. Stygge som faen, men trofaste og bensingjerrige. Kjørte på Nissan Sunny 1.4 et års tid når jeg var lei av å skru gammel BMW. Beste bilen jeg har hatt. ( Ikke beste å kjøre, men helt klart den bilen jeg har klaget minst på )

Innkjøp - 8000kr

Reparasjoner - 149kr

Salg - 4500kr

Et år, uten noe vedlikehold, kun kjøring ( og jeg kjørte ikke den bilen pent ).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...