Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sentreringsverktøy er jo kun en sylinder som holder lamellplata på plass når du skrur den fast, så tror nok prisen hafsmo kom med stemmer litt bedre ;)

Skrevet

Har man ei gammal knust gearkasse, kan man jo bare kappe av inngående aksel til den, og bruke til "sentrerings-verktøy", om man føler man må ha det.

Skrevet
sentreringsverktøy er jo kun en sylinder som holder lamellplata på plass når du skrur den fast, så tror nok prisen hafsmo kom med stemmer litt bedre ;)

Æsj, linken funka ikke :P Gidder ikke ta screenshot.

Skal prøve linken :P Tror det bare er tull ja :P[-X

Skrevet

merka det :P kjør på, du klarer det nok ;) gjorde det på saaben jeg hadde en gang i tia, skrudde den halvveis fast, og sto med sånn flat lampe mellom øya og lyste rett gjennom hullet på clutchen og justerte frem og tilbake og opp og ned med lang skrutrekker, funka fjell det! iallefall etter at jeg fikk på foringen i giroverføringa :P

Skrevet

Det går som Hans i Grete.

Dog den 285 bredda di funker jævli dårlig sammen med senk. Blir ballong uten like. Da må det iallefall valses. Noe du slipper om du kjører 245 på de, og senker som en mann!

Du kan også kjøpe 4 10 mm spacere og smelle på forran og bak.

Ballong med 25 profil?? :lol: Men ja, jeg tenkte på et dekk uten strekk, og jeg hadde den dimensjonen på E91`n bak.. Var ikke mye ballong, men..;)

Uansett, du har stålkontroll på E39 og dekk/felg, så jeg skal ikke legge med oppi det ;) 245 er nok en dim jeg også hadde valgt ja :wink:

Skrevet
...

...

Det går som Hans i Grete.

Dog den 285 bredda di funker jævli dårlig sammen med senk. Blir ballong uten like. Da må det iallefall valses. Noe du slipper om du kjører 245 på de, og senker som en mann!

Du kan også kjøpe 4 10 mm spacere og smelle på forran og bak.

245 bak?! Hva i alle dager skall man med moped dekk bak? Sitter på 265 og føler at det er lite manlig, kan ikke tenke meg med 245 bak hahah Men så er ikke jeg noe tyre stretch man heller da...

Er ikke 245 noe man pleier å ha forran når man kjører grom vogn btw?!

Anyway, min e39 vogn skal hellakers en gang i løpet av 2013, og da kapper vi det som kappes kan bak på hjulbuer for å så brede de ut for 305 plass. Vet ikke ennå om det vil bli 11 eller 12 brede bak. Får se hvor vill i trynet jeg føler meg og hvor sint madammen bil siden det er "familie" bil. For å forsvaret galskapet så kommer det presse på børsa. Så trenger litt mer enn 245 bak ;) Og jo, den blir lav også....

Men men, den tid den sørg. Sparer spenn til presse i mellomtiden jeg. Kjører på 18´´ m5 replica 235 forran og 265 bak med senk.

Over til helt noe annet...

Da var første dag i ferien i gang... Skal ikke på jobb før i august 8)

Skrevet

245 kan jo f.eks brukes sammen med rikelig senk, uten å måtte valse ihjæl bilen. Selv er jeg fan av mindre dekk å mere strekk for å beholde orginale linjer.

Skrevet

Ja sant nok, men 245 bak med noe som er litt større enn vanlig 2-2.5 liter er vell ikke helt hurra? Synes det er greit med grep jeg ;) Til og med når det regner ned på som det skulle vært høl i himmel´n....

Skrevet
Haha, det er så forbanna mye folk overalt, ekke vant med det her jeg :D

og hvorfor har du begynt og kjøre til Oslo om jeg tør spørre?

Firmaet jeg jobber hos har et større prosjekt på en skole her inne, så jeg tar over for han som har ferie ;)

Skrevet
Pyser...265/30-22 er MANN!!!

305/25-20... 265 på 22 ser like smalt ut som tegnet på med sprit tusj i bredden : :lol:

Skulle jeg hatt 22' så måtte det bli på en SUV. Og da 285 forran og 305 eller mer bak.

Skrevet
brede dekk er for pyser! 224/35-19 på 9,5 felg! :D

Du er femi :lol:

Breie felger skal ha breie dekk!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...