Lars89 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Tror ikke samarbeidspartnerene til dekkonline.com er motvillige når du kommer med dekka. Den eneste samarbeidspartneren innenfor 50km tar 290 pr dekk... Lokale dekksjappa tar 200 pr. dekk, gratis hvis du kjøper hos de. Når det da normalt skiller kun 3-600pr dekk ser jeg ikke vitsen med å styre masse for å spare noen hundringser. På lokale sjappa har man jo også mulighet til å bytte til et annet merke osv hvis man overhodet ikke er fornøyd med dekka eller hvis det er høydekast e.l. Det blir jo betydelig mer styr hvis det er noe feil med nett-dekk. Blir litt som med de kundene på verkstedet som kjøper deler selv på Biltema og må skifte de etter noen mnd for egen regning da de kunne fått bedre deler til samme prisen gjennom verksted som varer i årevis og med reklamasjonsrett/garanti.
ls44mm Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Joa, delvis enig. Men er forskjell fra biltema og dekkonline mtp passform. Pirelli er pirelli om det er hos dekkmann eller dekkonline. Har aldri hatt noen problemer med de og lokale helter tar 390 ferdig balansert med ventiler for alle 4. Kompis var på EU. Trengte ny bakdekk. 7900 kr for 2. Bestilte nettopp nankang ns2 til han. 2k. 6 lapper spart det. Og de dekka duger helt greit, selvom du har hav av muligheter som er bedre...
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg bestiller fra dekkonline og får det levert på jobb, vi har omleggingsmaskin og balansering i garasjen, og de bruker jeg selvsagt gratis. Fordelen med å ha bilgærninger på jobb
Lars89 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 For folk utenfor bilbransjen og/eller gode rabattavtaler ser jeg helt klart et poeng med å handle på dekkonline, men med de prisene jeg får er det bare ikke verdt det. Dekkmann, Vianor o.l blir selvfølgelig noe helt anna. Grenser til svindel de prisene der... Sjefen som spanderer hjula mine så er vel egentlig samme for meg. Vil bare ha minst mulig styr
ingard Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Har noen andre problemer med koed sine sider? Får jo ikke lagt inn bestilling. Har prøvd Firefox og Safari på mac og Firefox og IE på windows.. DRITSIDER!!
noekult Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Noen her som har en formening om hvor mye jeg bør gi for to stk. brukte fjærbein (bra stand i følge selger) til min E28? Han spør meg hvor mye jeg bør gi, jeg spør han hvor mye han vil ha, hehe. Veldig usikker...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 (godt) Brukt understell er ikke verdt så mye. Si 500kr. Ville ikke gått høyere enn 1000.
scoot Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35834040 210 hk.. hmmmm
FredrikE24 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Noen her som har en formening om hvor mye jeg bør gi for to stk. brukte fjærbein (bra stand i følge selger) til min E28? Han spør meg hvor mye jeg bør gi, jeg spør han hvor mye han vil ha, hehe. Veldig usikker... Hva er galt med de du har?
noekult Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Noen her som har en formening om hvor mye jeg bør gi for to stk. brukte fjærbein (bra stand i følge selger) til min E28? Han spør meg hvor mye jeg bør gi, jeg spør han hvor mye han vil ha, hehe. Veldig usikker... Hva er galt med de du har? Fikk tlf fra Alf Lie om at de gamle var i hjelrusta og må byttes. Bilen står hos dem.
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35834040210 hk.. hmmmm Bra klutsj da ha ha ha ha
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 http://www.ebay.com/itm/Girard-Perregau ... 591wt_1288 Har vel vært en del klokkeprat her inne? Hva tycks om denne?
Mantis Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Interesse for klokker selv .. men denne klokken likte jeg ikke i det hele tatt. Indeksmarkeringen blir for lite orginal og kassen alt for rund i formen. Bakboetten ser ut til å ha en kremaktig hvitfarge. Skulle også vært runde justeringshjul/knapper på siden av kassen. Mitt nyeste innkjøp. En Seiko SKX009K-P Denne er vel den jeg bruker mest i det daglige. En Triwa Nevil Tarnsjö brown
Anbefalte innlegg