Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

100 på en god dag? Hvordan trim har du a?

Selv durer jeg rundt på koseprosjektet mitt, en Puch Maxi. Pedaler er for mannfolk :D. Sitter 70ccm syl ( 45mm ) + høykomp topp, 15mm bing ( blir 19mm etterhvert ) og 22mm eksos. Går som ei kule, trenger ikke bruke pedalene så ofte lenger kan man si.

Skal trikse den litt mer utover høsten. ( stivere clutchfjører, frese ut blokka siden det er litt små kanaler opp i forhold til sylinderen, trimveiv, bedre eksosanlegg osv ) :lol: Moped er fortsatt gøy!

Har dreid med toppen ett par millimeter og porta eksosen. Hundre er i bratttttttt nedoverbakke, da jeg egentlig må dreve den om for å få den til å gå så høyt på turtallet, ellers kan visst veiva knekke når den pusher 5000rpm :P

Holder stabilt 70-75 på flåer og i slake oppoverbakker da :)

Skrevet
kommer oppover når jeg får tatt lappen en eller annen gang jeg da :P

Det kan du gjøre :) tar vi en sightseeing!!

Skrevet
Så bilen min trenger et par fjærbein foran og nypris fra BMW er 9000 kr pr stk. og nå prøver jeg å skaffe dela brukt.

Har lyst på nyere bil nå, slike ting er jævlig slitsomt i lengden. Ble faktisk litt redd for å kjøpe en E36 M3 nå, tenk deleprisene på den bilen hvis noe trengs og jeg ikke får skaffet det brukt... Shiiiieeeet...

Burde være 0 problem å få i noen fjørbein til en e28 518;) bare let på forumet og snakk med e28 gutta, eventuelt se på huggern. Hade heller ikke bekymra meg vedr. E36 M3 - imo

Skrevet

100 på en god dag? Hvordan trim har du a?

Selv durer jeg rundt på koseprosjektet mitt, en Puch Maxi. Pedaler er for mannfolk :D. Sitter 70ccm syl ( 45mm ) + høykomp topp, 15mm bing ( blir 19mm etterhvert ) og 22mm eksos. Går som ei kule, trenger ikke bruke pedalene så ofte lenger kan man si.

Skal trikse den litt mer utover høsten. ( stivere clutchfjører, frese ut blokka siden det er litt små kanaler opp i forhold til sylinderen, trimveiv, bedre eksosanlegg osv ) :lol: Moped er fortsatt gøy!

Har dreid med toppen ett par millimeter og porta eksosen. Hundre er i bratttttttt nedoverbakke, da jeg egentlig må dreve den om for å få den til å gå så høyt på turtallet, ellers kan visst veiva knekke når den pusher 5000rpm :P

Holder stabilt 70-75 på flåer og i slake oppoverbakker da :)

Bedre å bytte veiv, får du drevet om FZ? Trodde vel den hadde slureclutch med direkte overføring til bakhjulet? Kan snu clutchen da :)

Skrevet
Var din e28 utenfor Alf Lie i går noekult?

ja den står jo der til rep...

Aaah! Pen bil, må jeg si. Så den på vei til jobb og synes det lignet veldig... :D!

Skrevet

Bedre å bytte veiv, får du drevet om FZ? Trodde vel den hadde slureclutch med direkte overføring til bakhjulet? Kan snu clutchen da :)

2 trinns. Drever om andre giret isåfall. Men det er ingen som lager tannhjul som passer de lenger, så det er visst jævlig ettertraktet.

Gidder ikke å bytte før den ryker.. Virket bra så langt :)

Alle på mopedportalen sa at clutchen ryker etter 2 uker om du snur den, så jeg dropper det :P

Skrevet
Grei start på dagen å suse atlanterhavsveien :)[ Bilde ]

Svær reservetank du har oppå der :P

Hehe, toalettvesken, samt vanlige sko å en genser i tankveska 8) Vært på visitt til frøkna fra i går til i dag, så når hun dro på jobb halv 8 så tok jeg R6`n mellom beina og tok en tur 8)

Skrevet

Har ikke noe erfaring med dyre delepriser på e36m3 noekult. Tilgangen på brukte deler er uansett svær, så med mindre du må ha noe nytt og originalt får man alltids noe til en veldig god pris!

Skrevet

Et london spørsmål :)

Har aldri vært i london og tenkte og overaske fruen med en tur nå :)

Ser det går fly fra torp til Standsted, ligger Standsted langt unna london by?

Ser det ligger en time med bil unna, hva er rimligst og greiest og komme seg fra fly plassen til london by på?

Hvordan er taxi priser og priser generelt i london?

Noen som har ett forslag på et greit hotel?

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35842109

Gamlebilen til meg og liffi til salgs, 224 000km sier du? Den hadde jo gått 293 000 eller noe når jeg solgte den for 2 år siden.....spesielt.

Fant den selv i går, linka den til Leiv! Men var solgt så fort han fikk tatt kontakt.

Sist jeg kjørte den mener jeg den sto på 330k! Noe som ikke var lenge før den ble solgt :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...