Markus E30 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Noekult; Hvilket fjærbein trenger du? Har et sett strøkne utfor her på bilen som går på søpla snart Hvertfall det ene. Vaska av det når jeg senka bilen og så helt nytt ut
Robkill Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Likte denne saken veldig godt! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 161534.jpg I en slik Audi 100 LS tilbrakte jeg mine første barneår (vår var mørkegrønn). Fatter kjøpte den ny i 1969 eller 1970. Jeg var 2-3 år gammel og husker selvfølgelig ikke dette, men jeg husker bilen svakt fra et par år senere. Best husker jeg at den ble erstattet av en Volvo 245 (stasjonsvogn). Vi fikk selvfølgelig bedre plass, men komfortnivået var ikke det samme og jeg savnet instrumentpanelet i Audien (utrolig hva man fikserer på som barn)... Farmoren min kjøpte en slik ny, en bil min mor også brukte mye en periode Barn legger merke til mye rart ja! fra jeg var født til jeg var 2år har hadde min mor en Mazda 626, denne husker jeg veldig godt at ikke hadde eksosanlegg! I senere tid fikk jeg vite at dette eksosanlegget var av bilen kun noen få mil Ellers er det masse smådetaljer som jeg husker fra alle bilene i tidlig alder, så det kan vel sies at bilinteresse er noe som kommer med blodet Edit: Husker også veldig godt at jeg var min med far for å se på en 911 (83mod har jeg fått vite i senere tid) Som jeg synes var virkelig stygg, og jeg ikke så poenget med å eie! Granadaen vi kjørte dit med var da mye bedre Da var jeg akkuratt blitt 3 år.
noekult Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Noekult; Hvilket fjærbein trenger du? Har et sett strøkne utfor her på bilen som går på søpla snart Hvertfall det ene. Vaska av det når jeg senka bilen og så helt nytt ut "Fjærbein foran" har jeg fått beskjed om å skaffe
Mattae Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 litt rart spørsmål kanskje men, hvordan føles e30 å kjøre i forhold til e34? har kjørt e34 må si den var rimelig fin å kjøre. føltes ikke som så veldig gammel bil. har begge deler nå e30 er mer presis og "artig" litt mer kom igjen å kjør litt fortere i denne svingen neste gang e34 er mer den lene seg tilbake å bare kjøre behagelig, men funker greit å kjøre litt "inspirert" og. må vell nesten si at e30 er bedre å kjøre, men e34 er mer behagelig hørtes ikke gale ut det da begynne allerede ble litt halvlei motoren i e90'n nå så... syns den er veldig godt å kjøre, men mangler mye på motorfronten. så er jo e30 noe av det peneste bmw har trykt ut av fabrikkene syns jeg så.
FredrikE24 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Likte denne saken veldig godt! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 161534.jpg I en slik Audi 100 LS tilbrakte jeg mine første barneår (vår var mørkegrønn). Fatter kjøpte den ny i 1969 eller 1970. Jeg var 2-3 år gammel og husker selvfølgelig ikke dette, men jeg husker bilen svakt fra et par år senere. Best husker jeg at den ble erstattet av en Volvo 245 (stasjonsvogn). Vi fikk selvfølgelig bedre plass, men komfortnivået var ikke det samme og jeg savnet instrumentpanelet i Audien (utrolig hva man fikserer på som barn)... Farmoren min kjøpte en slik ny, en bil min mor også brukte mye en periode Barn legger merke til mye rart ja! fra jeg var født til jeg var 2år har hadde min mor en Mazda 626, denne husker jeg veldig godt at ikke hadde eksosanlegg! I senere tid fikk jeg vite at dette eksosanlegget var av bilen kun noen få mil Ellers er det masse smådetaljer som jeg husker fra alle bilene i tidlig alder, så det kan vel sies at bilinteresse er noe som kommer med blodet Edit: Husker også veldig godt at jeg var min med far for å se på en 911 (83mod har jeg fått vite i senere tid) Som jeg synes var virkelig stygg, og jeg ikke så poenget med å eie! Granadaen vi kjørte dit med var da mye bedre Da var jeg akkuratt blitt 3 år. Hører dere har kjørt skikkelig bil i oppveksten, jeg begynte livet i en Cevrolet Malibu Classic, stasjonsvogn av det digre slaget(samme størrelse som Caprice Classic, Malibuen er noe sjeldnere), så ble det minibuss.... med plass til 10 personer.. Av alle ting en Hiace Diesel.. Hadde plass til mange da, husker vi hadde hele slekta baki følte jeg. Morsomste med denne var skyvedøra som fadern alltid lukket ved å bråbremse ned bakken der vi bodde hehe Denne forsvant plutselig og det som sto i oppkjørselen var en Opel Senator, grom låt fra en uorginal Irmscher potte fòret med en 3 liter sekser fyllte stua i det den kom rullende opp oppkjørselen og sto å rusla på tomgang. Rart hvor fort en slutter å kaste opp på tur... Med Hiacen kastet jeg opp selv på små turer i Oslo.. I Senatoren spydde jeg aldri mer nesten. Når det gjelder Senatoren synes jeg enda den låt innmari gromt iforhold til mange andre seksere jeg har hørt. En kompis av fadern hadde E30 M3 da jeg var rundt 3-4 år kan jeg tenke meg fikk sitte på på rudskogen! Det var morro! Var i regi av BMWCCN såvidt jeg vet, men var ikke snakk om hjelm eller noe slikt og familiekjøring var det heller ikke.
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Noekult; Hvilket fjærbein trenger du? Har et sett strøkne utfor her på bilen som går på søpla snart Hvertfall det ene. Vaska av det når jeg senka bilen og så helt nytt ut "Fjærbein foran" har jeg fått beskjed om å skaffe Fjærbeina er de samme på alle E28. Hør med Mjørgen her inne, mulig han kan ha noe.
noekult Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Tenkte om det var høyre eller venstre Begge Sender deg PM sånn at det ikke blir for mye internprat her
staM Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Noen som vet hva som har skjedd med Erebus? Utestengt?
316 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Skal snart være på med redningsaksjon av en gammel totakter! Den har stått på låven i rundt 30 år hvis ikke lenger... Faderen som har kjøpt den!
Kvasi Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Skal snart være på med redningsaksjon av en gammel totakter! Den har stått på låven i rundt 30 år hvis ikke lenger... Faderen som har kjøpt den! Saab?
hsd Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Grei start på dagen å suse atlanterhavsveien [ Bilde ] Svær reservetank du har oppå der Hehe, toalettvesken, samt vanlige sko å en genser i tankveska Vært på visitt til frøkna fra i går til i dag, så når hun dro på jobb halv 8 så tok jeg R6`n mellom beina og tok en tur Var vell ikke i seivikakrysset rundt 3 med to husaberger i går?
316 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Skal snart være på med redningsaksjon av en gammel totakter! Den har stått på låven i rundt 30 år hvis ikke lenger... Faderen som har kjøpt den! Saab? Jess!
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Var vell ikke i seivikakrysset rundt 3 med to husaberger i går? Jo, det stemmer d
hsd Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Var vell ikke i seivikakrysset rundt 3 med to husaberger i går? Jo, det stemmer d Synest jeg dro kjensel ja, selv om jeg bare har sett ett bilde faktisk. Holdt jo på å miste bussen pga jeg skulle se
Anbefalte innlegg