FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 - Switch heller til denne; http://open.spotify.com/track/40krTfxpE4g2wuSRn1ubrs Blir jo ikke noe peiskos av slikt! Knitrer så fint her nå! Har jo ikke den på vinyl!
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 sant men er faktisk greit nok lyd på den på spotify, her iallefall siden pcen og DACen er venner. Vinyl kan jeg bare glemme pga subber
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 sant men er faktisk greit nok lyd på den på spotify, her iallefall siden pcen og DACen er venner.Vinyl kan jeg bare glemme pga subber Jeg skal ha meg en DAC, men aner ikke hvilken, bestilt demo på nye NAD M51, var 2 måneders ventetid! Samtidig skal jeg ta demo på Abrahamsen og Hegel til neste uke.. Redd Hegel blir noe lys Lurer også på om jeg skal bytte ut hvertfall forforsterker med en Mcintosh. Morro å bla i gamle vinyler, Brothers In Arms albumet jeg tok fram nå kostet 99 kroner(tror den er fra 81 eller 82?), koster ekstra for plate som gikk tidlig i trykk.. Dessverre en anelse skjeiv, men går jo ann å rette
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 sant men er faktisk greit nok lyd på den på spotify, her iallefall siden pcen og DACen er venner.Vinyl kan jeg bare glemme pga subber Jeg skal ha meg en DAC, men aner ikke hvilken, bestilt demo på nye NAD M51, var 2 måneders ventetid! Samtidig skal jeg ta demo på Abrahamsen og Hegel til neste uke.. Redd Hegel blir noe lys Lurer også på om jeg skal bytte ut hvertfall forforsterker med en Mcintosh. Har hatt Thule, Arcam, Musical Fidelity, Cambridge og en annen "billigdac" jeg ikke husker navnet på. Hører null forskjell på de bortsett fra at den billige kjiper litt inn på holografien. Cambridgen står her nå kun pga at jeg syns den ser kulest ut..
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 sant men er faktisk greit nok lyd på den på spotify, her iallefall siden pcen og DACen er venner.Vinyl kan jeg bare glemme pga subber Jeg skal ha meg en DAC, men aner ikke hvilken, bestilt demo på nye NAD M51, var 2 måneders ventetid! Samtidig skal jeg ta demo på Abrahamsen og Hegel til neste uke.. Redd Hegel blir noe lys Lurer også på om jeg skal bytte ut hvertfall forforsterker med en Mcintosh. Har hatt Thule, Arcam, Musical Fidelity, Cambridge og en annen "billigdac" jeg ikke husker navnet på. Hører null forskjell på de bortsett fra at den billige kjiper litt inn på holografien. Cambridgen står her nå kun pga at jeg syns den ser kulest ut.. Forhørte meg litt på Hi-Fi klubben, første gang jeg har følt jeg har fått skikkelig svar på det jeg har lurt på fra den sjappa, NAD M51 bruker en annen IC enn det de "billigere" dacene bruker(de brukte to forskjellige typer)
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjøp en av et kjent merke som har de tilkoblingene du trenger så garanterer jeg at du blir fornøyd med den..
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjøp en av et kjent merke som har de tilkoblingene du trenger så garanterer jeg at du blir fornøyd med den.. Er det noen av de du har hatt som hadde balanserte utganger? Har enda ikke prøvd de inngangene på Parasounden
Jordfræsar Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Jeg bruker cambridge sin dac magic med balanserte til cambridge forsterker. I like it Men så lenge jeg spiller rett fra squeezebox touch som har innebygd dac kjører eg rett i forsterkeren. Hegel har jo fått mye ros.
Nytern Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Jeg rocker faktisk Abrahamsen sin billigdac (adac?) denne funker ihvertfall supert..
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjøp en av et kjent merke som har de tilkoblingene du trenger så garanterer jeg at du blir fornøyd med den.. Er det noen av de du har hatt som hadde balanserte utganger? Har enda ikke prøvd de inngangene på Parasounden Hmm.. Det tror jeg alle har hatt. Balansert er oppskrytt så lenge det ikke er snakk om veeldig lange kabelstrekk som samtidig er utsatt for støy..
Jordfræsar Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Oisann! http://mobil.aftenposten.no/nyheter/uri ... 38355.html
Evenol Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Oisann!http://mobil.aftenposten.no/nyheter/uri ... 38355.html Lei den der. Samtidig som han hadde utrolig flaks
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjøp en av et kjent merke som har de tilkoblingene du trenger så garanterer jeg at du blir fornøyd med den.. Er det noen av de du har hatt som hadde balanserte utganger? Har enda ikke prøvd de inngangene på Parasounden Hmm.. Det tror jeg alle har hatt. Balansert er oppskrytt så lenge det ikke er snakk om veeldig lange kabelstrekk som samtidig er utsatt for støy.. Hva en balansert kabel i hovedsak skal gjøre har jeg hatt om på skolen og det er å utligne støy så den saken er grei, mulig det er oppskrytt, men jeg har gode erfaringer med dette, da brodern endelig fikk handlet en preamp til sine Midgard blokker en gang i tiden hørte man godt forskjell på ubalansert og balansert bruk av utgangen på preampen(EC 4.7Mk2).
Kvasi Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 . Pleier vanligvis ikke å gidde å krangle om kabler, og dette er en sånn dag. Har testa ledninger som kosta 15000 mot inntakskabel på 802ene mine, både signal og høyt,kabler og vi var alle enige. Er det ok tverrsnitt er de bra nok, Med unntak av den dyreste signalkabelen. Den tok faktisk bort litt bass..
Anbefalte innlegg