Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
.

Pleier vanligvis ikke å gidde å krangle om kabler, og dette er en sånn dag.

Har testa ledninger som kosta 15000 mot inntakskabel på 802ene mine, både signal og høyt,kabler og vi var alle enige. Er det ok tverrsnitt er de bra nok, Med unntak av den dyreste signalkabelen. Den tok faktisk bort litt bass..

Jeg deler din mening med det ene unntaket :) Kjører selv på biltema og billig ljudia kabler.

Skrevet

Jeg har trekkekabel til innebygde takspotter til høyttalerne mine de er dekket med noe drit bra plastikk som holder på lyden. :D

Sent from my cellularphone, typed in with my penis.

Skrevet

Glem alt om kabler og annet high-end tullball. Det eneste som gir god lyd er tilstrekkelig med alkohol!!!

Skrevet
Jeg har trekkekabel til innebygde takspotter til høyttalerne mine de er dekket med noe drit bra plastikk som holder på lyden. :D

Sent from my cellularphone, typed in with my penis.

hahaha du bruker PLS 90 til høytallerne du ja :D jaja, funker jo det og så.

Skrevet

Funker som snus. Rett og slett noe jeg hadde igjenn på rull etter oppussinga.

De er trekt i veggen da, har skjult alle ledningene til stereo'n. :)

Very nice.

Skrevet
Funker som snus. Rett og slett noe jeg hadde igjenn på rull etter oppussinga.

De er trekt i veggen da, har skjult alle ledningene til stereo'n. :)

Very nice.

Da får man rør-lyd :)

Skrevet
Glem alt om kabler og annet high-end tullball. Det eneste som gir god lyd er tilstrekkelig med alkohol!!!

Har du hørt for mye på Bieber igjen nå? :mrgreen:

Hey!! Du skal ikke disse Bieber. Jeg lå i koma i 5 år på sykehuset så spilte dem Bieber på radioen, jeg våknet og sto opp å slo av radioen... <3

Skrevet

Punkterte på ene dekket istad, dro så hjem for å hente nykk dekk og en jekk. Når jeg ankom 20min senere sto bilen på planet til Viking. Snuten mente bilen hadde stått der altfor lenge og at den måtte fjernes, det at jeg der og da hadde tatt med riktig utstyr og kunne fikse bilen på stedet hadde ingenting å si.. Det var 2500 kroner RETT I DASS....... Nei fyfaen, klikker i vinkel!!!!!!!!!!!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...