316 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Det er ikke plass til deg i Oslo. Ingenting hadde vært bedre enn det!
scoot Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 ":3c0kr612]Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette Fikk endelig min iPhone 4s et par uker tilbake. Deilig å være ferdig med det buggy hakkete androidopplegget. Kan avkrefte den der. Gikk fra iPhone 4 til Galaxy S3 i helga. Herregud for en forskjell. iPhone må komme med en ny utgave snart, for nå drar Samsung kraftig i fra. Jeg har vært tro mot min iPhone 4 i 2 år, vært VELDIG fornøyd. Men fy fader Galaxy'n er rask i forhold, og skjermen er ubeskrivelig mye bedre - for ikke å nevne kamerafunksjonen. Alle som har Iphone som bruker samsungen min blir overrasket over klarheten i skjermen faktisk...Så skjønner ikke folk som sier at android/samsung er dårligere enn apple...Men igjen.. denne krigen tar vel aldri slutt... Jeg har helt fram til helgen ikke funnet en telefon som har vært mer komplett enn min gamle iPhone 4. Men den er blitt knust på nesten samtlige områder av Galaxy S3. Uten tvil. Kamera, skjerm, hastighet, muligheten til å egenkomponere operativsystemet. Ikke nubbsjangs, sorry Apple, men nå henger dere etter. EDIT: ikke minst, talekvaliteten når man snakker og dekninga. Jeg kommer nok til å kjøpe iPhone igjen, men de har en god vei å gå før de kan måle seg med Samsung og android slik det er nå. Skal sies at iPhone 4 har holdt seg utrolig konkurransedyktig i 2 år, så det er en god prestasjon.
Nytern Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Husker før jeg.. Når mannen med mest bråkete eksos var kis.. Nå er det telefonen som gjelder.. Jeg spår at interiørdesign blir menns måte å måle muskler på i 2013!
scoot Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Menns måte å måle muskler på, er fortsatt å måle fysiske muskler
S.Hafsmo Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Måle fysiske krefter er jo Harry blandt dagens "menn". Nå er det dyre klokker og fancy telefoner som gjelder.
wicky124 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 apropo apple..har en ipad jeg prøver å føre over filmer til..men ikkefaen om det går! Hvorfor kan de ikke ha samme løsning som alle andre i verden? "kopier - lim inn"?!
Thewiz Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Det irriterer meg med Apple også wicky. Kopier - lim inn opplegget er genialt, men Apple skal absolutt ha dette synkroniserings greiene
noekult Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Weee... Sjekka kvitteringa for SE Arc-en min, har jo fortsatt garanti. Ringte selgern, skal sendes til service ila. par dager. Liker virkelig ikke designet på S3 (blå såpestykke!) og trenger egentlig ikke massive krefter, bedre skjerm eller kamera... Frister mer å spare 5000 kr. (fikse rusten på bilen før vintern!) og bare beholde Arc-en til neste sommer til garantitiden er ute... Etter selvresetting/fabrikkinnstilling har jeg bare lasta inn appsene jeg faktisk bruker (ikke alle "kjekt å ha" samt spill jeg aldri spilte). Telefonen føles rask igjen! wick124: Er nok dessverre ganske håpløst. Det du kan prøve å søke etter er PC-software som konverterer filene til iPad-vennlig format, også overføre via iTunes. Men så er det det å vente lenge hver eneste gang filmen/serien skal bli konvertert. Æsj...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg fikk overført 3 episoder av "the walking dead" men resten går faen ikke an..Førte over 19episoder til samsungen min, gikk på totalt 4min... med apple har vi brukt rundt 2timer og enda ikke fått overført noe..
noekult Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Jupp... Eneste iTunes er helt rå på er Mp3-filer når du først forstår hvordan. Bilder er også greit nok, men også der må du ha egen dedikert mappe på PCen som iTunes skal synkronisere bildene med :/ Video og iTunes/Apple er bare styr.
wicky124 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 skaffet meg jo ipad for å se filmer på vei nedover europa...the kardashians..sesong 1-7... kan ikke si jeg gleder meg til å høre dette..Men må vel prøve å overleve siden kvinnfolka skal bli med nedover... Men foreløpig ser det IKKE bra ut...
KireS Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 skaffet meg jo ipad for å se filmer på vei nedover europa...the kardashians..sesong 1-7... kan ikke si jeg gleder meg til å høre dette..Men må vel prøve å overleve siden kvinnfolka skal bli med nedover... Men foreløpig ser det IKKE bra ut... Går som en drøm å føre over alt av filmer og serier. Kjøp deg f.eks AV Player HD og før over det du vil enten via iTunes eller FTP. Funker gull for alle filtyper
wicky124 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 ikke at det sa meg no særlig...jeg har filmer på laptopen som jeg vil ha over på ipaden..HOW DO I DO IT?!
Jordfræsar Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 ikke at det sa meg no særlig...jeg har filmer på laptopen som jeg vil ha over på ipaden..HOW DO I DO IT?! Enten må du kovertere alle til iTunes formatet og overføre via iTunes, eller så låser du opp iPaden med 1 klikk programmet som du finner her http://greenpois0n.com/ og overfører filmene etterpå. Den gjør alt for deg, brukte det selv på i min iPod Touch.
Anbefalte innlegg