scoot Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Ligger i skrivende stund på hotell i göteborg, nyåpnet i januar, må si det er digg ass! Surfer på bimmers på tv´en. Og senere blir det tur opp på takket og ta seg en dukker i bassenget etterfulgt av en drink i baren:D Hvilket hotell er dette!??! Clarion Hotel Post heter det, åpnet januar i år, helt konge Hotell! Google it, så får du se bassenget jeg kommer til å tilbringe kvelden i! Humdidum, kanskje ejg drar med kjerringa på en weekend der en helg
hermanoo90 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Så ganske så fint ut det, og Gøteborg er sikkert en by å oppleve (ikke vært der jeg ) Skal på Roadtrip i Marokko i morgen! 1600km tur retur! Ikke så veldig langt, men blir nok gøy! Turen er fra min hjemby Fèz saiss - Agadir, der vi skal være en uke. Gleder meg til hotell luksus og 200 meter til stranda Leiebilen er av Chevrolet , en eller annen diesel sedan, ikke noe stort, men den har AC og aux og stort bagasjerom, så den funker. Savner min E30 som står og venter på meg hjemme ((
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Så syyyykt irriterende.. Planlagt "guttetur" nå i lange tider.. Endelig uka kommet for avreise, da går alt i vasken... Det er for sånne anledninger egenmelding ble oppfunnet vet du
ingard Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Er det noen i Trondheim som kan hjelpe meg å dra av to stk hjullagre? Fjærbeina er av bilen, skulle være veldig greit
scoot Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Så satt jeg her på hotellet, i regnværet og ser på bil.......igjen. Noen som har lyst på E34?
316 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Kunne godt tenke meg en strøken en som bruksbil, men din er vel ikke det du vil kalle prakteksemplar? Se på ATV i stedet du nå!
scoot Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Takk for den! Haha. Nei ikke noe prakteksemplar sånn lakkmessig, bortsett fra det er den jævla bra EDIT: for å si det slik, du finner neppe en E34 i min prisklasse (20k) som er bedre, hvis jeg går ut i fra alt søppelet som ligger på finn.
316 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Jeg spurte deg jeg, jeg sa ikke at bilen din ikke var fin Selge til meg da?
scoot Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Bare å kjøpe det Bilen er bra, men den blir litt dyr som pendlebil for en student. EDIT: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35967633 herrejesus
knut_olestad Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Bare å kjøpe det Bilen er bra, men den blir litt dyr som pendlebil for en student. EDIT: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35967633 herrejesus Oh my.. Do want!
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Så syyyykt irriterende.. Planlagt "guttetur" nå i lange tider.. Endelig uka kommet for avreise, da går alt i vasken... Det er for sånne anledninger egenmelding ble oppfunnet vet du Ingenting som heter egenmelding her gitt! Må man så må man!
Jordfræsar Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Så syyyykt irriterende.. Planlagt "guttetur" nå i lange tider.. Endelig uka kommet for avreise, da går alt i vasken... Det er for sånne anledninger egenmelding ble oppfunnet vet du Ingenting som heter egenmelding her gitt! Må man så må man! I concur!
bmwgrace Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 lærlingplass!! Hei. Garantert noen her som har søkt lærlingplass før. Er det via vigo.no eller kan man sende inn en søknad + cv til bedriften man ønsker?
scoot Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Kommer ann på hvilket fag? Dama måtte søke via vigo, hu er barne og ungdomssarbeider nå. EDIT: Jeg derimot, som er utdannet elektrikker søkte direkte.
Spankus Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 lærlingplass!!Hei. Garantert noen her som har søkt lærlingplass før. Er det via vigo.no eller kan man sende inn en søknad + cv til bedriften man ønsker? jeg sendte inn søknad til firmaet. ikke via vigo
Anbefalte innlegg