Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ligger i skrivende stund på hotell i göteborg, nyåpnet i januar, må si det er digg ass! Surfer på bimmers på tv´en. Og senere blir det tur opp på takket og ta seg en dukker i bassenget etterfulgt av en drink i baren:D

Hvilket hotell er dette!??!

Clarion Hotel Post heter det, åpnet januar i år, helt konge Hotell! :D Google it, så får du se bassenget jeg kommer til å tilbringe kvelden i! ;)

Humdidum, kanskje ejg drar med kjerringa på en weekend der en helg :D

Skrevet

Så ganske så fint ut det, og Gøteborg er sikkert en by å oppleve (ikke vært der jeg :roll: )

Skal på Roadtrip i Marokko i morgen! :D

1600km tur retur!

Ikke så veldig langt, men blir nok gøy! :) Turen er fra min hjemby Fèz saiss - Agadir, der vi skal være en uke. Gleder meg til hotell luksus og 200 meter til stranda :D:mrgreen:

Leiebilen er av Chevrolet , en eller annen diesel sedan, ikke noe stort, men den har AC og aux og stort bagasjerom, så den funker. :)

Savner min E30 som står og venter på meg hjemme :(((

Skrevet
Så syyyykt irriterende.. Planlagt "guttetur" nå i lange tider.. Endelig uka kommet for avreise, da går alt i vasken...

Det er for sånne anledninger egenmelding ble oppfunnet vet du :P

Skrevet

Kunne godt tenke meg en strøken en som bruksbil, men din er vel ikke det du vil kalle prakteksemplar? :P Se på ATV i stedet du nå!

Skrevet

Takk for den! Haha.

Nei ikke noe prakteksemplar sånn lakkmessig, bortsett fra det er den jævla bra :)

EDIT: for å si det slik, du finner neppe en E34 i min prisklasse (20k) som er bedre, hvis jeg går ut i fra alt søppelet som ligger på finn.

Skrevet
Så syyyykt irriterende.. Planlagt "guttetur" nå i lange tider.. Endelig uka kommet for avreise, da går alt i vasken...

Ingenting som heter egenmelding her gitt! [-X

Må man så må man!

Skrevet

Ingenting som heter egenmelding her gitt! [-X

Må man så må man!

I concur! :applause:

Skrevet

lærlingplass!!

Hei. Garantert noen her som har søkt lærlingplass før. Er det via vigo.no eller kan man sende inn en søknad + cv til bedriften man ønsker?

Skrevet

Kommer ann på hvilket fag? Dama måtte søke via vigo, hu er barne og ungdomssarbeider nå.

EDIT: Jeg derimot, som er utdannet elektrikker søkte direkte.

Skrevet
lærlingplass!!

Hei. Garantert noen her som har søkt lærlingplass før. Er det via vigo.no eller kan man sende inn en søknad + cv til bedriften man ønsker?

jeg sendte inn søknad til firmaet. ikke via vigo

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...