[space] Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Bare å kjøpe det Bilen er bra, men den blir litt dyr som pendlebil for en student. EDIT: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35967633 herrejesus Oh my.. Do want! Til og med jeg fikk lyst på e34 nå kan umig bli bedre enn den der, med unntak av noen ikke fullt så moderne felger. F.eks noe med step-kant
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Sånn i tilfelle jeg har glemt å nevne det, dæven eksosen har mye å si på turbobiler. Plutselig fått meg rasarbil
ehrnst Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 hva skjer med skolevesenet, gratis førerkort og bolig?! kvasi: free flow....
RS-Heggem Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 hva skjer med skolevesenet, gratis førerkort og bolig?!kvasi: free flow.... Har vært sånn siden reform 94. Yrkessjåfører er ikke det letteste å rekruttere. Nå om dagen er det utenlandske aksjonærer og transportører som hele bransjen hviler på. Jeg angrer hvert et sekund at jeg startet opp i dette yrket.. Du må ha grunnkurs, så tar du (på den tiden kallet transportlinja) så ble det et 10 ukers kurs der det ble førerkort, deretter lærlingetid på 2 år. 10 ukers kurset ble fratrukket de 24 måntene.
noekult Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 ":1slyid4l] Bare å kjøpe det Bilen er bra, men den blir litt dyr som pendlebil for en student. EDIT: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35967633 herrejesus Oh my.. Do want! Til og med jeg fikk lyst på e34 nå kan umig bli bedre enn den der, med unntak av noen ikke fullt så moderne felger. F.eks noe med step-kant Haha, jeg bare visste hvilken bil det var snakk om da [space] skrev "E34" Så den på treff for litt siden, helt strøkent stykke E34. Hadde gladd kjøpt den om jeg var i stand til det.
RS-Heggem Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 ok, noe spesielt for bransjen da, altså Stemmer det. Fikk også 10 gratistimer på klasse b. (i 2000 ble det totalt kostende i underkant av 5000 for lappen min)
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 kvasi: free flow.... Jepps. Skulle egentlig tatt bilde av makkverket til forrige eier før jeg heiv det. DP viste seg å bestå av 4 90gradere med innvendig 2,1" som sto kila inn i turboen og vant NM i turbulens.. Dæven jeg er lat som ikke har fiksa det tidligere..
Clerion Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Føler meg uheldig med bil :/ Har 3 biler, Mondeo, Legacy Outback og E30`n Subarun har ventet på ny calipper bak i 4 uker fra Sulland da dette ikke er en del som finnes i Norge, eller Europa for den saks skyld, må skaffes fra Japan. Når den endelig kom og skulle monteres i går var den faen meg feil XD I tilegg skal kjærringa bruke Mondeo`n på jobb i dag så jeg måtte ta E30`n ut i regnet som jobbil av alle ting.... Tror dere faen meg ikke batteriet har tatt kvelden siden søndag når jeg sist startet den XD!!!! Så daaa må jeg låne Ford Connect av mor og far :/ Motorhavari på den snart da tenker jeg.
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Fredrik: Hvor kan man finne transportmuligheter fra Hirtshals til Ålborg??
hylle Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Fredrik: Hvor kan man finne transportmuligheter fra Hirtshals til Ålborg?? dsb.dk
flonoen Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Rekner med m3-frontfangeren på koed til 3000 ikke er original, men er det bra passform og kvalitet på den?
Marius2002 Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Noen her som kjører en KH/KZ registrert sort E91 i Molde? Som kjørte bak en Mercedes W202 for ca. 30 min siden. Isåfall: Du hadde ingen grunn til å nesten kjøre på meg når jeg stoppet for å se om det kom bil fra høyre. Du hadde ingen grunn til å blinke med lysene når jeg la meg i ytterste kjørebane i rundkjøringa når jeg skulle rett frem, det var du som tok innersiden og skulle "kutte" og nesten kjøre på meg. DET VAR DIN FEIL. Du hadde ingen grunn til igjen og nesten kjøre i meg når jeg skulle se om det kom bil opp fra Graskaret hvor du skulle ned, jeg som skulle rett frem har vikeplikt derifra. Så du kunne liksågjerne tørke av det det stygge blikket du sendte etter meg. Ellers ha en fin dag.
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Fredrik: Hvor kan man finne transportmuligheter fra Hirtshals til Ålborg?? dsb.dk Blir nok å ta taxi... Tar to timer med buss, mot 45min med vanlig bil, samt at det skal et lite barn med, og barnevogn.. Og ikke minst: liker dårlig kollektiv trafikk
Anbefalte innlegg