Fredrik Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Hehe.. Vel, men jeg trodde jeg gjorde "jobben" med det verktøyet jeg hadde.. Jeg kom plutselig til å tenke på denne fra Wulf & Morgenthaler... spesielt med tanke på svaret til Kjexx...
Fredrik Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 .... og når vi er i gang med Wulf & Morgenthaler...
Jordfræsar Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Hehe... Heia Telenor Kundeservice. http://www.dagensit.no/article2434915.ece "Ny selgertabbe for Telenor – sa «fuck you» til kunde".
M|Fjeld Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Jeg snakket med opplæringskontoret innen det jeg nå skal bli(yrkessjåfør). Fikk da servert førerkort klasse CE, G8, G11, alle truck kran og maskinførerbeviser pluss en lærlingkontrakt uten å løfte en finger De betaler også bolig da jeg skal gå skole i 3md i hønefoss Stakkars deg. Skal du tjene raske penger? Hva er målet med yrkessjåfør karrieren din? Hvor mange timer er ønsket dit å arbeide hver dag? Skal karre meg gjennom de to første årene med mye overtid og dårlig lønnet arbeid. Da er fagbrev på plass, og jeg blir innrullert som sjåfør i fars snekkerbedrift som min egen sjef over transportdelen innad firma
noekult Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 .... og når vi er i gang med Wulf & Morgenthaler... [ Bilde ] Huff, lukten av avføring inne i utedassene i 35 varmegrader på Arvikafestivalen (og sikkert alle andre festivaler også) gav nesten brekninger... Men resten av festivallivet var epic - svenske jenter er kos.
scoot Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Wop, hopper inn på siste uka i Oslo i morgen, deilig! Og jeg vil fortsatt ha ny bil...
Fredrik Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 .... og når vi er i gang med Wulf & Morgenthaler... [ Bilde ] Huff, lukten av avføring inne i utedassene i 35 varmegrader på Arvikafestivalen (og sikkert alle andre festivaler også) gav nesten brekninger... Men resten av festivallivet var epic - svenske jenter er kos. Jeg har bare vært på én festival... den tidligere Kalvøya festivalen med Neil Young & Crazy Horse. Vi lå i båt, men for et hundeliv det var på selve festivalen. Neil Young var imidlertid helt OK. Håpløse latrineforhold er én sak på festtvaler, men skikkelig rotbløyte flere dager i trekk orker jeg ikke. Jeg foretrekker også villige damer som ikke er dritings. Dette er egentlig en fantastisk historie... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 43425.html
M|Fjeld Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Brukte gårsdagen på Høyt og Lavt Aktivitetssenter ved Svartskog i telemark, anbefales på det sterkeste
noekult Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Har henta meg Logitech G25 til 1000-lappen Ser ut som nytt. God hjul Bare finne ut av hvordan jeg kan få montert girspaken i begrensede plassen min...
Fredrik 90 Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Så var man i Nurburg og klar for runder på ringen i morra Utrolig flotte og gøyale veier i området rundt ringen og byen her, trøkka til på strekene og jaggu kom jeg ikke breit ut av et par svinger også (med store protester fra passasjersetet men gøy for meg) Må si treern er imponerende fast og presis til å ha gått over 100 000 km og med det meste i understell og hjuloppheng stadig orginalt fra den var ny
Fredrik 90 Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Skal du også begynne å skrive "stadig" nå? Er det ett problem for deg?
noekult Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Haha, ratt og pedaler uten skikkelig stol var mye vits i
staM Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Skal du også begynne å skrive "stadig" nå? Er det ett problem for deg? Nei Noen som vet noe mer om denne hvite e34-en med m30 turbo som kjørte på rudskogen i helga? Var en av Alm-karene som kjørte tror jeg.
Anbefalte innlegg