flonoen Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Så var man i Nurburg og klar for runder på ringen i morra Utrolig flotte og gøyale veier i området rundt ringen og byen her, trøkka til på strekene og jaggu kom jeg ikke breit ut av et par svinger også (med store protester fra passasjersetet men gøy for meg) Må si treern er imponerende fast og presis til å ha gått over 100 000 km og med det meste i understell og hjuloppheng stadig orginalt fra den var ny Lykke til. Hugs å stikk innom pinochio i adenau med fruen og ta en pizza hver, de har skamgod pizza! Men de er litt små, så anbefaler tre stk på to pers, for å bli noenlunde mett. Tida du må strekke deg etter på ringen er 10:40, men det klarer du nok lett! Pass på helsa, bilen og autovernet!
T. Thøgersen Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Så var man i Nurburg og klar for runder på ringen i morra Utrolig flotte og gøyale veier i området rundt ringen og byen her, trøkka til på strekene og jaggu kom jeg ikke breit ut av et par svinger også (med store protester fra passasjersetet men gøy for meg) Må si treern er imponerende fast og presis til å ha gått over 100 000 km og med det meste i understell og hjuloppheng stadig orginalt fra den var ny Lykke til. Hugs å stikk innom pinochio i adenau med fruen og ta en pizza hver, de har skamgod pizza! Men de er litt små, så anbefaler tre stk på to pers, for å bli noenlunde mett. Du mener 2-3 familiepizzaer pr pers vel? En Grillhaxe på Lindenhof er også et must!!
Yngvejos Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Så var man i Nurburg og klar for runder på ringen i morra Utrolig flotte og gøyale veier i området rundt ringen og byen her, trøkka til på strekene og jaggu kom jeg ikke breit ut av et par svinger også (med store protester fra passasjersetet men gøy for meg) Må si treern er imponerende fast og presis til å ha gått over 100 000 km og med det meste i understell og hjuloppheng stadig orginalt fra den var ny Lykke til. Hugs å stikk innom pinochio i adenau med fruen og ta en pizza hver, de har skamgod pizza! Men de er litt små, så anbefaler tre stk på to pers, for å bli noenlunde mett. Tida du må strekke deg etter på ringen er 10:40, men det klarer du nok lett! Pass på helsa, bilen og autovernet! X2. Pinnochino er nesten like viktig som banekjøringen. Fantastisk service og gooood pizza.
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Avigheter siden noen har skrevet noe i tråden her :S er alle døde etter en lang gatebil-helg eller?
Jordfræsar Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 mer bilder av den? http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=714850 Video: http://vimeo.com/42991854
bmw vin rød Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 http://www.an.no/nyheter/article6150503.ece skrive feil ? når tid blei gatebil trerffe fløtta til mo i rana
Thewiz Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Begynner å bli lei av slike: "Hva gjør du i sommer?" - "Nyt sommeren med blabla" - "Hva bruker du feiren din på?". Reklamer kan brenne! Jeg sitter på jobb hele sommeren...
scoot Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Faen er vitsen med ferie tenker jeg, er jo bare drittvær uansett. Kan likesågodt tjene litt spenn
316 Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Nå er jeg ganske imponert... Fattern hentet sin nye veteranbil i dag, etter 29 år på låven så GÅR DEN.
scoot Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 God gammal bil vettu. Vi henta K70n for litt under ett år siden, da hadde den stått parkert inni en låve full av halm siden 1985. 26 år senere - starta så fort den fikk bensin ( via en colaflaske fordi tanken var tett ). Sånn det skal være. Rørte ikke noenting, batteri + bensin så fyran.
Thewiz Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Faen er vitsen med ferie tenker jeg, er jo bare drittvær uansett. Kan likesågodt tjene litt spenn Sant!
316 Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 God gammal bil vettu.Vi henta K70n for litt under ett år siden, da hadde den stått parkert inni en låve full av halm siden 1985. 26 år senere - starta så fort den fikk bensin ( via en colaflaske fordi tanken var tett ). Sånn det skal være. Rørte ikke noenting, batteri + bensin så fyran. Prøv å gjøre det samme med en elektronikkbombe fra 2012 om 20 år! Saab 96 han har henta! Totaktere liker ikke å bli lagra...
scoot Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 åååå totakt V4? Dèt er lyden sin det! Nå er jeg ferdig med 13 timers arbeidsdag. En god feit snus under leppa, legge seg rett ut og se på tv. Det ere ikke mye som slår ass.
Anbefalte innlegg