Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo heller ikke noe problem å slippe sone i forsvaret om man er litt dedikert til å slippe. Og han idioten her må jo sies å være svært dedikert.

Skrevet

Lykke til. Hugs å stikk innom pinochio i adenau med fruen og ta en pizza hver, de har skamgod pizza! Men de er litt små, så anbefaler tre stk på to pers, for å bli noenlunde mett.

Tida du må strekke deg etter på ringen er 10:40, men det klarer du nok lett! Pass på helsa, bilen og autovernet!

Da har jeg hatt min debut på Nurburgring i dag :D Sinnsykt gøy opplevelse og dette skal absolutt gjenntas. Bilen er like hel heldigvis, jeg holdt antisladden på og det tror jeg var like greit da den fikk jobba godt i noen svinger :wink: Jeg tok dessverre ikke rundetiden da jeg i utgangpunktet hadde bestemt meg for å ta det litt rolig, men så fort bommen gikk opp så var det glemt :roll: Når jeg begynte å ta igjen biler med høy spoiler, veltebur og folk med hjelmer å huet så følte jeg det gikk unna :lol: Ingen av fotografene langs veien har så langt lagt ut bilder, men det kommer vel. Den trofaste lille E90en min imponerer iallfall stadig, selv når den blir pisket rundt en bane det den er god for så klager den ikke. Trenger ikke Porsche eller M for å ha det gøy på ringen, trenger kun en liten sedan med diesel :P

Takker forøvrig for middagstipset, da vet jeg hvor vi spiser i morgen :wink: Litt artig at det står spreke biler som Audi RS6, Porsche 997 GT3, Cayman og E92 M3 på utsiden av hotellet her, og alle med Norske skilter :D Godt nordmenn representerer Norge med gromme biler her nede :)

Skrevet

hans valg !! han var plikta til å dra eller no! om han vill at noen skal knekke armen på`n så får det bare værre ;) ikke mitt problem!

Skrevet
Litt artig at det står spreke biler som Audi RS6, Porsche 997 GT3, Cayman og E92 M3 på utsiden av hotellet her, og alle med Norske skilter :D Godt nordmenn representerer Norge med gromme biler her nede :)

Grattis med jomfruturen rundt "Die Grüne Hölle"... 8)

Nordmenn er vel snart de eneste som har råd til skikkelige biler utenfor Tyskland. Tenk... Spania har 25% arbeidslediget. Dette er helt utrolig i relasjon til norske forhold... :?

liffi: Hvem brekker armen på hvem?... Apropos ansvar og film på nettet.

Skrevet

Sa jeg hadde ryggsmerter og klamydia jeg. Orka ikke fjerne klamydian fordi den bare kom tilbake etter noen måneder.. Heldigvis var ikke militæret så interessert i sånne holdninger så jeg fikk dra hjem. :)

Skrevet

Jeg har rygg skade, så jeg kom ikke inn. veldig synd, for jeg ville i militæret ! er jo maange år siden jeg var på sesjon osv. men husker det godt.. var mange sytete folk der ;)

Skrevet

Over til noe helt annet. The Rolling Stones (som aldri helt har vært min greie) legger ut på veien igjen og holder konserter. Hvis noen kan vise at de gamle er eldst så er det disse gutta... vi snakker nesten om oldefar rock. Trommeslageren Charlie Watts er den eldste (og den kuleste)... 71 år gammel. Mick Jagger og Keith Richards er "kun" 68 år gamle. Hva skjer... hvorfor legger alle disse gamle pensjonistene ut på turné?... :?

http://www.rollingstones.com/

http://www.youtube.com/watch?v=iLddJ1Wc ... re=related (play it loud!)

Skrevet
:? å fyyy faen !! har en kompis som ikke ville i millitæret i morgen, så han kom på besøk nå.. vi styra frem å tilbake ang hva vi skulle gjøre så tilslutt så knakk jeg armen på`n. sinnsykt ubehagelig lyd. . .

What in the name of fuck did i just read?? :shock::shock:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...