Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Blir vel som å banne i kirka, men hva tror folket om v70 d5 ? 2004 mod?Trenger en bil som er billig i innkjøp, gått lite, går billig og kan trekke noen kilo på hengerfestet.... så da er jo egentlig en v70 midt i blinken.... Har folk noen erfaringer v70 ? Jeg liker veldig godt Volvo, særlig V70 I ett svakt øyeblikk holdt jeg på å kjøpe en 2006 V70 2,0T tilbake i 2008, med den velkjennte lavtrykksturboene og rekkefemmer på 180 hk. Utrolig gode og behagelige biler med masse plass, ikke BMW kjøreegenskaper og automatkassa er alt for treig men likevel byr bilen på en god kjøreopplevelse i form av komfort Men for all del, få tak i facelift versjonen som kom i 04/05! Disse har litt sprekere farger, litt mer kromdetaljer og andre lykter, preface ser veldig gammel ut nå.
haybimmsen Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Blir vel som å banne i kirka, men hva tror folket om v70 d5 ? 2004 mod?Trenger en bil som er billig i innkjøp, gått lite, går billig og kan trekke noen kilo på hengerfestet.... så da er jo egentlig en v70 midt i blinken.... Har folk noen erfaringer v70 ? Jeg liker veldig godt Volvo, særlig V70 I ett svakt øyeblikk holdt jeg på å kjøpe en 2006 V70 2,0T tilbake i 2008, med den velkjennte lavtrykksturboene og rekkefemmer på 180 hk. Utrolig gode og behagelige biler med masse plass, ikke BMW kjøreegenskaper og automatkassa er alt for treig men likevel byr bilen på en god kjøreopplevelse i form av komfort Men for all del, få tak i facelift versjonen som kom i 04/05! Disse har litt sprekere farger, litt mer kromdetaljer og andre lykter, preface ser veldig gammel ut nå. fadern har v70 2l T. må si den går frisk med tanke på vekta å størrelsen på bilen. kjørekoforten e bare heilt syk. meeen, en ting må sies, svingradiusen på tralla e heilt på tryne. vær obs på det...
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hvilken bruker var det her som hadde en skikkelig detailing på en bil jeg ikke husker merke eller modell på. Link var under signaturen hans. Anyone? Tommy, kanskje?
scoot Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Tenkte ofte hvor rått det hadde vært med sivilsnutlys på Volvoen, men jeg feiger ut pga. eventuelle konsekvenser Kanke være innvandrer og ha slikt på rullebladet Tror neppe det tar seg bra ut på rullebladet, innvandrer eller ei!
flonoen Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Blir vel som å banne i kirka, men hva tror folket om v70 d5 ? 2004 mod?Trenger en bil som er billig i innkjøp, gått lite, går billig og kan trekke noen kilo på hengerfestet.... så da er jo egentlig en v70 midt i blinken.... Har folk noen erfaringer v70 ? Jeg liker veldig godt Volvo, særlig V70 bla bla bla , litt mer kromdetaljer bla bla bla. GAAAAAAY
noekult Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hahah, kjøper man v70 har man gitt opp. Ikke så uenig i det... Er litt som nordmenns svar på amerikanske "minivan"!
Clerion Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Og hva er egentlig feil med det? Den er romslig greit billig i innkjøp, sikker og driftsikker. Akkurat det man vil ha spør du meg
Thewiz Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Alle sammen kjører jo V70. Det sitter som regel en familiefar eller mor bak rattet på en V70. Utrolig kjedelig bil. Hvorfor ikke heller kjøpe BMW? E91 eller E61 er knallbiler for familie. V70 kan gå å legge seg hvis man sammenligner med E91 ihvertfall.
Tzunami Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Den første setningen der thewiz, kan du bruke på passat og avensis også, makan til kjønnsløse biler hadde såklart ikke sagt neitakk til en v50 f.eks. men heller en e91
Anbefalte innlegg