Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Njææ, den ene er tegning ;D Ikke sikkert den er dritnøyaktig.

De fleste ligner på tegninga om du sjekker på google :P

Fant desverre ikke en eneste en som var lik den til Moepower..

Et kjapt spørsmål;

Bytta over til vanlig dempere for vinteren, og nå skal jeg snart bytte tilbake for sommeren. Er det noe jeg burde gjøre med senkesettet(demperene? Som å presse dem sammen og dra dem ut igjen?

Skrevet

En liten kavalkade over S-klasser. Det er interessant å se hvordan den siste speiler designet til den første... :)

W189

yuy56rym99yjf51yws8b.jpg

W112

9lfrhylxr7oyhl28jbcd.jpg

W108/109

1ej6swjg2dbmtefwaz5l.jpg

W116

v6pq3mlk0xrlgdv8iuow.jpg

W126

8qpd9r27ooslbwa9usdl.jpg

W140

uwk26fsoh58bh0dwth4h.jpg

W220

qh8dfrjwiw8rbj27qqfa.jpg

W221

ipe8v8wojh2yhmo40qvu.jpg

Skrevet

gidder du å sette alt i en spoiler når du har så mange bilder? ender opp med å måtte skrolle ned en hel kilometer etterhvert når folk legger ut så mange bilder :P

Skrevet

Njææ, den ene er tegning ;D Ikke sikkert den er dritnøyaktig.

De fleste ligner på tegninga om du sjekker på google :P

Fant desverre ikke en eneste en som var lik den til Moepower..

Kjipt at det skal være så vanskelig å finne ut nøyaktig hva det er for noe.

Er ikke sikkert det er noe spesielt med dem engang, kan være noe kinajuggel for alt jeg vet.

Fant vingene i grusen på en parkeringsplass sent på 90 tallet og har siden valgt å ta vare på dem. :P

Skrevet

Endelig er bimmers oppe igjen :P haha!

Et kjapt spørsmål;

Bytta over til vanlig dempere for vinteren, og nå skal jeg snart bytte tilbake for sommeren. Er det noe jeg burde gjøre med senkesettet(demperene? Som å presse dem sammen og dra dem ut igjen?

Edit:

Moepower:

Uansett så er den nok verdt å ta vare på, tenker at det enten er no juggel (men det vet vel ingen andre enn ekspertene i så fall), eller så er det kanskje noe super sjeldent! 8)

Skrevet

@Erik89:

Angående de demperene så hadde jeg nok trolig gjort sånn som du sa, holdt dem rettveien og presset dem sammen/trekt dem ut et par ganger før montering. Bortsett fra det så er det vel ikke så mye man kan gjøre tror jeg? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...