Erik89 Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Njææ, den ene er tegning ;D Ikke sikkert den er dritnøyaktig. De fleste ligner på tegninga om du sjekker på google Fant desverre ikke en eneste en som var lik den til Moepower.. Et kjapt spørsmål; Bytta over til vanlig dempere for vinteren, og nå skal jeg snart bytte tilbake for sommeren. Er det noe jeg burde gjøre med senkesettet(demperene? Som å presse dem sammen og dra dem ut igjen?
Fredrik Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 En liten kavalkade over S-klasser. Det er interessant å se hvordan den siste speiler designet til den første... W189 W112 W108/109 W116 W126 W140 W220 W221
Erik89 Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 gidder du å sette alt i en spoiler når du har så mange bilder? ender opp med å måtte skrolle ned en hel kilometer etterhvert når folk legger ut så mange bilder
///MoePower Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Njææ, den ene er tegning ;D Ikke sikkert den er dritnøyaktig. De fleste ligner på tegninga om du sjekker på google Fant desverre ikke en eneste en som var lik den til Moepower.. Kjipt at det skal være så vanskelig å finne ut nøyaktig hva det er for noe. Er ikke sikkert det er noe spesielt med dem engang, kan være noe kinajuggel for alt jeg vet. Fant vingene i grusen på en parkeringsplass sent på 90 tallet og har siden valgt å ta vare på dem.
Erik89 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Endelig er bimmers oppe igjen haha! Et kjapt spørsmål; Bytta over til vanlig dempere for vinteren, og nå skal jeg snart bytte tilbake for sommeren. Er det noe jeg burde gjøre med senkesettet(demperene? Som å presse dem sammen og dra dem ut igjen? Edit: Moepower: Uansett så er den nok verdt å ta vare på, tenker at det enten er no juggel (men det vet vel ingen andre enn ekspertene i så fall), eller så er det kanskje noe super sjeldent!
ingard Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Vet ikke hvor mange gagner jeg har oppdatert bimmers de siste 24 timene
///MoePower Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 @Erik89: Angående de demperene så hadde jeg nok trolig gjort sånn som du sa, holdt dem rettveien og presset dem sammen/trekt dem ut et par ganger før montering. Bortsett fra det så er det vel ikke så mye man kan gjøre tror jeg?
Jordfræsar Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Aaaaaah its good to be back La oss feire med nye LCI lykter på E90 -06 frøkna mi!
winchester Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Vet ikke hvor mange gagner jeg har oppdatert bimmers de siste 24 timene +++++++!
///MoePower Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Virker som det for noen nesten var verdens undergang at bimmers var nede..?!
wicky124 Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 var siden nede?hmmm....jeg har andre ting ågjøre tydeligvis...haha
Anbefalte innlegg