Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

volkswagen-transporter-pick-up-01.jpg

Guuuuud. Hva jeg spotta i sta... Bilde over er et illustrasjonsbilde, fikk ikke tatt bilde. Mørkegrønn DØNN strøken, med porsche service et eller annet på siden bak, og SEEEELVFØØØØLGELIG Porschemotor!!! SIKLE SIKLE SIKLE.

Skrevet

Står to slike på en hugger i nærheten her, sammen med en mk1 caddy.. fikk lyst på, men de var godt opprusta :(

Men jau, venter på pakke.. brukte 2 dager fra kina til norge. Nå, etter 30 timer i norge, så har den ikke bevegd seg en meter... posten skal frem, når det passer posten..

Skrevet
Leste akkurat den artikkelen. Det er ikke mye bil for pengene etter min mening

Kanskje ikke, men hva andre nye morsomme biler får du for den prisen? Ti år gammel E46 teller ikke.

MX-5, Cooper S, GTi Mk6, Focus ST, Civic Type R...

Skrevet

Hvilke av disse er så mye mer for pengene da?

Er forøvrig kun den første uten drivaksler foran som ville vært aktuell. :lol:

Skrevet

Kjørte i hundre og esel for å rekke biltema og rakk det akkurat, men der var ikke noe dobbeltrelè i hyllene gitt :(

Får ikke tak i noen i området som kan kode om lysmodulen min til USA-lys, så da får vi klippe og koble opp på gamlemåten.

Skrevet

Og så FIKK jeg nye felger idag, originale avantgardefelger, da i 16". Må ha nye dekk der også.

[ Bilde ]

Det var det med når man først sier A så må man nesten si B og C også. Utfordringen nå er at med mindre gummi ser bilen alt for høy ut og bør senkes. Mercedes-Benz er etter min mening best med originalt understel, men hver sin smak... :)

Skrevet

Kom i prat med en engelsk kar på et amerikansk forum som er litt god på å ta bilder, og var på gatebil nettop. Usaklig så det holder ja, det der internet asså.. :)

7644642256_d1bab06c0b_o.jpg

7638976428_36177968ed_o.jpg

7624490188_e68e8587f6_o.jpg

Skrevet
Noen fra Sandnes/Stavanger som kan møte en fyr og hente 1900,- for meg?

Wtf, ikke ferdig med den saken ennå? :shock:

Negativ... Men hvis jeg ikke har fått pengene på fredag, så var det helt greit at jeg sendte noen for å møte han og ta i mot pengene. Så PLEASE NOEN!!!

Skrevet

Hvilke av disse er så mye mer for pengene da?

Er forøvrig kun den første uten drivaksler foran som ville vært aktuell. :lol:

Nå er det jo snakk om hva som er mye mer for pengene for meg, og av alle disse bilene så fremstår nyeste Ford Focus ST stasjonsvogn som den som gir meg mest for pengene.

Noe mer du ønsker å pirke på?

Skrevet
Noen fra Sandnes/Stavanger som kan møte en fyr og hente 1900,- for meg?

Wtf, ikke ferdig med den saken ennå? :shock:

Negativ... Men hvis jeg ikke har fått pengene på fredag, så var det helt greit at jeg sendte noen for å møte han og ta i mot pengene. Så PLEASE NOEN!!!

E vet ikke ka Ditta gjelde, men e ikke det enklest å føre Ove på konto a? :o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...