Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, skal ha den i morgen, en knute hver dag, så tips taes imot, noen barn må an spinne ei heil historie før dem greie å ta knuten, rundt treet under halen og inn i munn.. Haha

Skrevet
Haha, skal ha den i morgen, en knute hver dag, så tips taes imot, noen barn må an spinne ei heil historie før dem greie å ta knuten, rundt treet under halen og inn i munn.. Haha

En kamerat jobber på seilskole på sommern, han prater stadig om en prinsesse og en drage samt en damm/hull.

Pålestikk er dog den nyttigste knuten å kunne når det gjelder båt spør du meg.

Det å kunne ta stikket med taustompen på ryggen da uten å kunne se er veldig greit. Etterhvert går det automatisk og veldig fort.

Skrevet

Ja det er en veldig nyttig knute, lett å få opp selv med hard belastning, har hatt 5 kurs nå for unger 9-12, skremmende kor forskjellig det er på hvor mye ungene vet, med tanke på kor nært fjæresteinene vi bor..

Skrevet
Regnet litt i Haugesund idag...

JA!!.. vannet går helt opp til taket i unnergrunnen! En stund gikk vannet over vegen også..

[ Bilde ]

Etterhvert kom denne containeren flytende :D

[ Bilde ]

regna noe jævlig igår ja :o stor ute i 2 timer når det drev på som værst.. faen for noe drit :(

Skrevet
Fuuuuck. Har 15.000 kr. for lite :(

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36300346

Går og griner under en stein, snakkes.

"Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. "

Og banken har penger :P

Tok kontakt, han får visst mange henvendelser med bud på 80.000 kr., men at han selv vil ha 84.000 kr....

Har sagt at jeg kan by 80.000 kr. + en nærmest ubrukt Samsung Galaxy Note :lol: Men men, går det ikke, så går det ikke.

Tricky det der. Må selge bilen min (noe jeg ikke kan, trengern!), før jeg kan kjøpe en MX-5, men alle de gode tilbudene har selgere som alltid selger til de som kan gjøre raskt oppgjør!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...