Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kjører med naturlig camber man får etter man senker. Du får vel kjøpe camberstag da.

Sliter jevnt dekk også?

Har undersøkt dekkene flere ganger da jeg trodde jeg slet dekk som bare juling, men har ikke blitt slitt nesten i det hele tatt.

Skrevet

I dag har jeg sånn ca totalshina 12 felger med dekk, rydda i boden og styra altfor mye. Nesten så man burde tatt seg en iskald cola med isbiter nå!

Skrevet

Har kjørt CRXen i ca. en time nå, hahaha, jeg har vondt i huet - slik det skal være etter en rrrraaaacerbilkjøretur :D

Den BRÅKER på motorveien. Styringa er helt vill etter 5000 rpm (masse torque steer). Girskiftene er treige (langt fra MX-5 presisjon) - redd for å ødelegge noe ved å prøve å skifte gir raskt.

Men: GØY!! Vondt i kjeften av å smile så mye - glad for at jeg rakk en kjapp kjøretur før mørket :)

Tror jeg har funnet mitt fornutige leketøy :) Neste blir vel å selgen E28en, spytte inn noen kroner ekstra, og kjøpe en E46/E39! Vil ha komfort nå etter kjøreturen, hahaha

Bilder kommer ila. natta, ut og kjøre mer etter middag :)

Skrevet
Ah deilig, fått vaska bilen, sola akkurat gått ned og tanken er full.

Klar for ei ny uke :)

Fylte E34en opp i stad, koster å fylle 98 når man har 90 liters tank :wink: E90en har halv tank og klarer seg med det i sikkert to uker til, den bare lukter på dieselen den :D

Skrevet

Jaja, 4 ukers sommerferie over da :P Starter i ny jobb imorgen klokken 7. Par uker til skolen starter igjen også, så da begynner hardkjøret med jobb og skole på kveldstid igjen. 3 år igjen.

Skrevet

Fylte E34en opp i stad, koster å fylle 98 når man har 90 liters tank :wink: E90en har halv tank og klarer seg med det i sikkert to uker til, den bare lukter på dieselen den :D

Hvorfor gidder du å fylle 98 da? og har ikke E34 "bare" 80l tank?

Skrevet

a.aaa-Lada-is-the-best.jpg

a.aaa-10-local-Lada.jpg

a.aaa-Lada-Parking.jpg

1.jpg

3.jpg

4.jpg

8.jpg

DSC_5944E.jpg

lada1.jpg

Ja, og forresten.. Det å google "sexy lada" i google bildesøk med sikkert søk av.. Ikke lurt.. Ihvertfall ikke i fruens nærvær :lol:

Skrevet

Hvorfor gidder du å fylle 98 da? og har ikke E34 "bare" 80l tank?

+1

ser ikke poenget

Skrevet
Salgsmeldinga, skal den leveres hos vegvesnet av selger eller kjøper?
Gratulerer med ny bil forresten, er visst gøyale de Hondane der :)

Takk ;)

Og her har vi selve Litauerfaenskapet bærende på nye felger han har fått! :mrgreen::mrgreen:

Bestekameraten min er litauisk og spøker om at Litauen nå har blitt et trygt land, fordi alle kriminelle har dratt til andre land i stedet pga bedre utbytte...

Det stod om dette i nyhetene også idag...Lituaen opplever mindre kriminalitet siden de fleste drar til danmark eller norge...

Skrevet
Ah deilig, fått vaska bilen, sola akkurat gått ned og tanken er full.

Klar for ei ny uke :)

Samme med volvoen.. 1 tank varer 1200km med vanlig blandet kjøring... elskbart...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...