noekult Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Hmm Sverige er kanskje en idé også. Reiser ofte til Charlottenberg, tro om det finnes noen bra folk i området...
Fredrik 90 Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Hmm Sverige er kanskje en idé også. Reiser ofte til Charlottenberg, tro om det finnes noen bra folk i området... Ja er nok ikke så dumt det, ikke er det langt heller alt blir uansett billigere enn å ta det i Norge
Nytern Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Jeg hater instagram. Hva er det for noe dritt? Hvorfor skal alle ha det? fordi det er mainstream.. går like fort over som det kom vell. samme som det var med wordfeud, draw it ++ Bare at utviklerne tjente seg styrtrike... I'm jelly. Så... Noen som skal kjøre Oslo - Trondheim - Oslo f.eks snart?Driver og styrer med hjulbytte, men det blir litt langt å kjøre til Oslo ens ærend for hjul Jeg skal, på torsdag. Hva gjelder det? CRXen har ikke all verdens plass akkurat... God kveld! Er snakk om ett sett med 18" opp og ett sett med 17" ned. Vil nødig plage CRX'en med sånt, tenkte bare å høre om noen alikevel skulle og hadde god plass
noekult Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Skulle gjerne hjulpet til, men litt for lite plass altså
Nytern Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jau, får se om jeg har noen venner her i gokk som alikevel skal på tur.. Hjelper alltids å veive med noen pengelapper har jeg funnet ut Evt ta turen selv, men 70mil er langt.
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Men i nedre sjikt av bilmarkedet...Vil ha en billig slede til vintern og snuser egentlig på E38 som flere har fått med seg.. Og med billig slede mener jeg biler under 50k... og disse to kommer da frem som artige objekter... Eneste aberet med iL`en er at den ikke har soltak (jeg har soltakfetish!)... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35922580 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36363459 er billig E38 selvmord? Er vant til påkost og problemer med biler.. Men siden vi nå bor så sentralt og jobben faktisk ikke er no særlig langt unna, så er det nesten enklere å ta banen til jobb og la bilen stå... Så selve drivstoffkostnaden er vel ikke så ille...hmm... Har litt bimmer-abstinenser... Min E65 er forresten byttet inn i en eldre rollsroyce incase noen lurte.. 500.000 km.. Ja da er den i hvertfall innkjørt. Rolls? U chrazy man! Ikke jeg som har bytta, men forhandleren som kjøpte sjuern min har igjen byttet sjuern i en rolls... Og ja den 550kkm sjuern er vel oppbrukt...men iL`en friiiiiiiiiiiiister
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Er us-blinkers ulovelig å kjøre med ? En kompis kjører men full US lys på sin Tahoe og har ikke fått problemer med dette til nå i allfall Jeg har US lys på volvoen...både i markeringslysene foran og bak, samt i blinklysa foran + ledlys i parklysene...Harry pakistaner
scoot Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Kan noen btw. anbefale meg et sted å få fikset E28ens rust hos? Ta det i Tyskland og betal en tredjedel av hva du ville gjort her hjemme, vurderer å ta det bittelille som er på E34en eventuelt ta turen til BMW classics i München Eller ta det til polen og betal en tiendel
bmw vin rød Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Vtec kicks in you know.Åssen er E46 320D forbruksmessig? Kanskje jeg skal skrape rent litt kontoer og legge litt mer penger i en slik bil. Hmm, valgets kvaler. har hatt en 2001 320D I to år krutte god bil begyn og kom på hyggelig pris også 04,05 på fin lang kjøring eneste æ sleit med va at egr ventil gikk tett å orginalt bakk dempera ikke tålt så mye
scoot Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Finner jeg en som ikke har gått rundt halve planeten så blire nok en sånn
Kjexx Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Men i nedre sjikt av bilmarkedet...Vil ha en billig slede til vintern og snuser egentlig på E38 som flere har fått med seg.. Og med billig slede mener jeg biler under 50k... og disse to kommer da frem som artige objekter... Eneste aberet med iL`en er at den ikke har soltak (jeg har soltakfetish!)... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35922580 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36363459 er billig E38 selvmord? Er vant til påkost og problemer med biler.. Men siden vi nå bor så sentralt og jobben faktisk ikke er no særlig langt unna, så er det nesten enklere å ta banen til jobb og la bilen stå... Så selve drivstoffkostnaden er vel ikke så ille...hmm... Har litt bimmer-abstinenser... Min E65 er forresten byttet inn i en eldre rollsroyce incase noen lurte.. 500.000 km.. Ja da er den i hvertfall innkjørt. Rolls? U chrazy man! Ikke jeg som har bytta, men forhandleren som kjøpte sjuern min har igjen byttet sjuern i en rolls... Og ja den 550kkm sjuern er vel oppbrukt...men iL`en friiiiiiiiiiiiister Aha. IL er tøft. Var litt km på den og men.
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 km-stand har lite å si for meg..ser heller på den generelle tilstanden på bilen.. iL er lissom tha-shiiiit...men kommer til å slite med parkeringer i oslo om jeg eventuelt går for den...
Dirty Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 km-stand har lite å si for meg..ser heller på den generelle tilstanden på bilen.. iL er lissom tha-shiiiit...men kommer til å slite med parkeringer i oslo om jeg eventuelt går for den... Skal ikke bare se på km-stand nei, men har man planer om å få solgt bilen igjen Kan det være greit å ha det som en liten regel når man skal titte på biler
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Joda det er jo forsåvidt greit...Men man ser an bilens stand / pris...
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Er us-blinkers ulovelig å kjøre med ? om det er originalt så ja, altså, volvo'r har det lovlig, e60 har det lovlig, og us-importerte biler har det lovlig, men ellers er det forbudt med oransje lys retning fremover... så bank i bordet, 2 år med us-blink uten å bli stoppet mens lasseln ble stoppet etter 2-3 uker xD
Anbefalte innlegg