Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finner jeg en som ikke har gått rundt halve planeten så blire nok en sånn ;)

Planeten vår har en omkrets på rundt 40 000km, så du skal slite med å finne en bil som ikke har gått rundt halve planeten. :P

Skrevet

Planeten vår har en omkrets på rundt 40 000km, så du skal slite med å finne en bil som ikke har gått rundt halve planeten. :P

Like a boss!

Skrevet

Det blir heller vanskelig ja :P men leter man godt nok så finner man helt sikkert en som har vært så forelsket i oljebrennern sin når den var ny, så han stuet den bort i et glassmonter for videre lagring ;)

Skrevet

Yngve, ikke vær så vrang nå. :oops:

Skrevet
Mine usa-lys i selve blinklyset foran er vel ikke lovlig..

det skal være en egen lampe såvidt jeg vet, men er usikker da jeg ikke kjenner godt til den s80'n du har.. de fleste nyere volvo'er har det, så er "lettere" å komme seg unna uansett tror jeg ;)

Skrevet

Ja volvoen min har jo disse markeringslysene i selve støtfangerlista (ser det såvidt på bildet jeg la ut) originalt, men jeg har også dette i selve blinklyset... De nye volvoene har markeringslyset i blinklyset så slipper vel unna...

Skrevet

åååårh. vil så gjerne ha en veteran bil igjen ! 2 kompiser som har rigga seg i løpet av sommeren, og nå vil jeg ha igjen :P

Skrevet
Mine usa-lys i selve blinklyset foran er vel ikke lovlig..

[ Bilde ]

er vell ikke lov å ha både tåkelys parklys + parklys :P? du har 6stk pærer på deg jo?

Å være en råner er kult. :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...