Yngvejos Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Takker Yngve. Skal høre hva de sier nede på sjappa her. Problemer med iPod Touch'n og navi'n. Skal se om det fungerer bedre om jeg får oppdatert blåtannsaken som det står nevnt på bmw. På e82en kan du vel reklamere på feilen og få gratis oppdatering?
Jordfræsar Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Takker Yngve. Skal høre hva de sier nede på sjappa her. Problemer med iPod Touch'n og navi'n. Skal se om det fungerer bedre om jeg får oppdatert blåtannsaken som det står nevnt på bmw. På e82en kan du vel reklamere på feilen og få gratis oppdatering? Har ikke noe å reklamere på! Hva tenkte du på? Eller, eneste jeg har å påpeke er at jeg ikke har varselslyd når jeg låser bilen. Dette er mulig når man har alarm på bilen, men leste at har man gammal software (v29.2 og eldre) får man ikke velge selv...
M|Fjeld Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye pent på finn.no for tiden.Visstnok en orignal Alpina B2 BMW 5-serie 1973, 64 000 km, kr 251 530,- [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Og en E21. BMW 3-serie 323ia 1979, 180 000 km, kr 58 540,- [ Bilde ] Retta litt på innlegget ditt
flonoen Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/result ... ECT_TO=299 DS3 Racing, ganske tøff igrunn! Merkelig at den eldste er dyrest, samt demobil. Alle er jo kjørt litt, så alle er vel demobiler. På Citroën.no sin prisliste er det kampanjepris på DS3 Racing til 335 900, og det virker som det meste er standardutstyr på den. Sportsstoler, 18", klima, cruise og slike nødvendige ting. 0-100 på 6,5 er ikke helt elendig! Synd man går så fort lei feilhjulstrekk, ellers synst jeg den bilen er skamrå!
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Kompis av meg har en slik og den er dritmorsom å kjøre faktisk!
M|Fjeld Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Heller en slik en http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35172498
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye koster en firmware oppdatering på bimmer'n? Da tenker jeg hele kjærra. (Mye utstyr på bilen.) 2-3 tusen? Et lokalt verksted skulle ha 4000 for å oppdatere alle moduler på min e91. Jeg tok fattigmannsvarianten å kjøpte en k+dcan kabel på ebay og flashet modulene selv. Nå venter jeg på en 50A strømforsyning i posten så jeg kan få navigasjonen opp å gå igjen. Snakker vi nå det samme som fullstendig oppdatering av software osv på bilen, eller er firmware noe annet?
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye pent på finn.no for tiden.Visstnok en orignal Alpina B2 BMW 5-serie 1973, 64 000 km, kr 251 530,- [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Og en E21. BMW 3-serie 323ia 1979, 180 000 km, kr 58 540,- [ Bilde ] Retta litt på innlegget ditt Oisann. skriveleif der.
scoot Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=757&sort=0&CAR_MODEL/MODEL=2000154&ENGINE/EFFECT_FROM=200&ENGINE/EFFECT_TO=299DS3 Racing, ganske tøff igrunn! Merkelig at den eldste er dyrest, samt demobil. Alle er jo kjørt litt, så alle er vel demobiler. På Citroën.no sin prisliste er det kampanjepris på DS3 Racing til 335 900, og det virker som det meste er standardutstyr på den. Sportsstoler, 18", klima, cruise og slike nødvendige ting. 0-100 på 6,5 er ikke helt elendig! Synd man går så fort lei feilhjulstrekk, ellers synst jeg den bilen er skamrå! Det er den første modellen de har kommet med på lang tid som jeg faktisk kunne tenkt meg å prøve.
FredrikE24 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Klemme ut noe over 200 hester ut av en 1.6 liters rekkefire er jo et stort framskritt!
Jordfræsar Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye koster en firmware oppdatering på bimmer'n? Da tenker jeg hele kjærra. (Mye utstyr på bilen.) 2-3 tusen? Et lokalt verksted skulle ha 4000 for å oppdatere alle moduler på min e91. Jeg tok fattigmannsvarianten å kjøpte en k+dcan kabel på ebay og flashet modulene selv. Nå venter jeg på en 50A strømforsyning i posten så jeg kan få navigasjonen opp å gå igjen. Snakker vi nå det samme som fullstendig oppdatering av software osv på bilen, eller er firmware noe annet? Firmware er programvaren til enheter/moduler som bios, nettverkskort etc... Software er programvare som er beregnet for å kjøres på operativsystemet f.eks bilen har. Grovt sett kan du vel dele det inn slik. 1. Firmware (komponenter) 2. Software (programmer etc som snakker med komponentene) 3. Tredjeparts programmer/plug-ins som f.eks Spotify/Facebook o.l. Tar jeg feil.... skyld på Justin Bieber! Edit: Vi snakker fullstendig oppdatering ja... alt sommi!
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jeg tok jo full oppdatering/oppgradering på E91`n før jeg solgte den.. Sto over natta med oppgraderings-greia... Betalte 1250,- for det hos BMW i Kristiansund..
Jordfræsar Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jeg tok jo full oppdatering/oppgradering på E91`n før jeg solgte den.. Sto over natta med oppgraderings-greia... Betalte 1250,- for det hos BMW i Kristiansund.. Rimelig det blondie Tror ikke jeg får den prisen selv. Men ja, er samme operasjon jeg skal ta! Tar noen timer hvertfall pga utstyrsmengden.
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Hvorfor skal det koste så mye mere der da? Nesten slik at det er billigere å kjøre opp hit å gjøre det! SKulle nesten tro det var "satser" på slik type arbeid? Svindyrt spør du meg
Jordfræsar Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Hvorfor skal det koste så mye mere der da? Nesten slik at det er billigere å kjøre opp hit å gjøre det! SKulle nesten tro det var "satser" på slik type arbeid? Svindyrt spør du meg Riktig. Tror de nevnte en makspris på 2500-3500... men vet de ser til at alt går i orden. De gjør ikke noe fysisk på bilen Nei er vel en eller anna mekaniker her som har fasiten!
Anbefalte innlegg