Kvasi Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Hæ? Har hun ikke innrømt at hun vet det ennå.. Jada, det er et etablert faktum nord for polarsirkelen, iallefall, som både kvinner og herrer vet. Og på torsdag er det bransjekveld.. Det var da som bare. Beklagelig dårlig utvalg er yngre damer her ombord, så jeg får vel ikke tatt igjen for tapte muligheter før man kommer seg på land igjen. Bør kanskje sende en elektronisk post til kjærringa og fortelle at slikt er greit. Ja det syns jeg helt klart er på sin plass. Et annet gode vi opererer med er at du har ikke gått glipp av noe, du har spart opp. Jeg bruker det ofte ifm med bilkjøring siden det allikevel kryr av damer rundt huset her, kjører jeg rolig i etpar dager har jeg spart opp til å grisekjøre i etpar
wicky124 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Lillelørdag heter det her on the mother fucking eastcoast! Bodd på østlandet i ti år ca, men aldri hørt noen kalle onsdag noe annet enn onsdag I oslo er onsdag lillelørdag...
wicky124 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=36419241&price_to=80000&year_model_to=2003&year_model_from=1993&carModel=2130Bil til deg waqas. Eller denne.. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... Model=2130 driver og forhandler litt med den sorte...får se hva det blir til... Men nå erre mat!!!!
Kvasi Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Lillelørdag heter det her on the mother fucking eastcoast! Bodd på østlandet i ti år ca, men aldri hørt noen kalle onsdag noe annet enn onsdag I oslo er onsdag lillelørdag... Ute hver dag når jeg bodde der, kanke finne opp unnskyldninger for alle dagene tenker jeg så da ble det ikke nevnt..
Kjexx Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Broom Benny skrev. Halvveis ut på 90-tallet var det klart for tredje generasjon av BMWs flaggskip. Denne 7-serien flyttet grensene ytterligere og blir sett på som en av de mest vellykkede og gjennomførte luksusbilene noensinne. Samtidig var det den siste 7-serien med konservativt design. Dette er mest av alt en videreføring av linjene til forgjengeren. Men det er litt strammere, litt mer sporty og mer elegant. BMW pøste igjen på med alt det konsernet hadde å by på, både av teknikk, komfort og luksusløsninger. 7-serien er en real godtepose for gadget-freaker. De fleste tok seg råd til å inkludere en solid utstyrsliste – noe som absolutt ikke var billig. Mange har regnsensor, elektriske seter med minne, navigasjon, selvregulerende xenonlamper, stereo med 20 høyttalere, varme i rattet osv. BMW kompromisset heller ikke på kjøreegenskapene. Til å være en så stor bil, er 7-serien usedvanlig lett håndterlig. Selvfølgelig en drøm på langkjøring og motorveier. Men også morsom å kjøre aktivt på svingete landevei. På glatte, norske vinterveier er det kanskje ikke alltid like morsomt, men avansert elektronikk hjelper deg ut av mange potensielt vanskelige situasjoner. Det er ikke mange biler som slår 7-serien på lekkert interiør. Selv om den begynner å få mange år på baken, ser dette fortsatt svært moderne ut. Kvalitet og finish er også av høy klasse. Klassisk eleganse En av de beste bilene BMW har bygget
wicky124 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Det er jo såååå gay!! haha Til neste år får man E60 kasta etter seg..de faller nok ganske godt i pris fremover tror jeg...
scoot Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Håper det, for da skal faen meg jeg ha en E60 neste år EDIT: Noen som vet hvilke firmaer som programmerer bort den beltealarmen i E60 ?
scoot Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Og brått gikk jeg på eBay smellen... igjen Da fikk jaggu E34 påspandert seg noen kortere og stivere dempere
Tzunami Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Da er det bekreftet at det blir kristiansund om 2 uker
Anbefalte innlegg