Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig fotoapparat gjør slik at kontraster og farger ikke blir helt riktige. Beklager så mye..

Skrevet
jeg er ikke hvit...

Joda! Hvis du bare legger godvilja til så :wink: Du har jo Norsk kone og Volvo, snart kjøper du hus med hage og får deg bikkje og båt på fjorden :lol:

Skrevet
Båt skjer ikke (kan ikke svømme!)

Nei men det er jo derfor du skal ha båt så du kan være på sjøen ut å være i vannet, båten har motor så du skal slippe å svømme bak båten og dytte den :wink: Du skulle vært med meg ut i båten i litt fine bølger utaskjærs i ett par og førti knop så vi får litt løft fra bølge til bølge 8) Nesten like moro som å herje rundt Ringen :wink:

Skrevet
Forresten noen som vet hvordan man sjekker kjølevannstemp eller oljetemp i en e90? Er vel ingen analog måler?

Du må bare google litt, bruk engelske søkeord. :-)

Skrevet
Forresten noen som vet hvordan man sjekker kjølevannstemp eller oljetemp i en e90? Er vel ingen analog måler?

Du må bare google litt, bruk engelske søkeord. :-)

Har sett den der ja, men tenkte mer på mens man kjører. Må da være mulighet for å se dette i kjørecomputeren eller iDrive uten å måtte koble seg inne i BMW sin "hemmelige" meny.

Jeg foretrekker å se når motoren har riktig temperatur istedenfor å gjette :?

Skrevet
Bilen min tuter svakt i takt med blink når jeg blinker til venstre.. Wtf? Noen ideer? (volvo)

Hater volvo forum. Er bare folk med fuck you i drive a volvo gensere og 240 med enorme potter og kappa fjører..

Tørr jeg spørre hvilket du er på? Jeg leser litt på www.vccn.no fra tid til annen og føler da ikke nivået der er noe lavere en her.

Skrevet

VCCN forumet er fullt av oppegående karer, som gir informative svar. :) Men også en del folk med store potter og kappa fjører...

Jeg som 240-eier har vært relativt aktiv der i et år nå, og de fleste er veldig hjelpsomme der. :)

Skrevet
Sett bilder fra treffene dems? Alle bilene ser like ut...og 7/10 er v70 stv...og alle folka der er....ekle... :P Og alle går med VOLVO klær :P

Går ikke du med BMWklær da, Wicky? ;)

[ Bilde ]

Sånn skal jeg ha!! :) Matcher fargene på (carbon) sykkelen og :P

Skrevet

Har sett den der ja, men tenkte mer på mens man kjører. Må da være mulighet for å se dette i kjørecomputeren eller iDrive uten å måtte koble seg inne i BMW sin "hemmelige" meny.

Jeg foretrekker å se når motoren har riktig temperatur istedenfor å gjette :?

Skulle også gjerne ha sett motortemp i den daglige kjøringa. Savner det litt ja :( Skjønner ikke hvorfor BMW kutta ut disse målerne, men de er iallfall tilbake på F30 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...