316 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Hondaen er søt! Tenk den skamlav med noen fete hjul! Jaja, folkens! I morgen skal dere få fjorten dager pause fra meg... Åker hit: [ Bilde ] Se på været på mandag. En sky! Så lav temperatur. Har 39 grader her i Egypt nå... Ikke mer enn 35 i følge yr så jeg skal vel overleve!
noekult Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Har ordnet garasjeplass til Hondaen [ Bilde ] Nice! Digger CRX Hatt den lenge? Gratulerer med "ny" bil Takk Hatt den siden forrige søndag! Kjempebil. Minus er bare et fuktighetsproblem. Vann kommer inn under nedbør/vask og legger seg under gulvteppet på førersiden (og noe under passasjersiden)... Er visst ingen lett jobb å lokalisere og fikse problemet, med mindre man skrur hele bilen fra seg og tetter igjen alt av høl i hele karrosseriet... Har fått skikkelig mersmak for lavvekts turtallsmaskiner så vi får se hvor lenge jeg beholder den, pønsker allerede på oppgradering til Integra Type R da de har havnet under 100.000 kr. nå! Snart kommer vintern og kanskje jeg kan selge den så jeg slipper garasjekostnad, også kjøpe ITR til våren i stedet. Den har bedre plass, mer hk og er en mye nyere bil med airbag, servo og ABS... Bilder fra helgen, som lovet... Helt allright å være på slik jentevors!
Shattered Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Noen som har erfaringer med disse? Passer de på 316? Er de lov her i landet? http://www.ebay.com/itm/DEPO-99-01-BMW- ... 27&vxp=mtr
knut_olestad Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Så lenge de er E-merket skal de vel være lovlige? Norges billigste Porsche.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36552512
M|Fjeld Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Mørkeblå E60 M5 på E18 ved Lier retning Oslo igår kveld
Tzunami Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Jeg er kunstner, derfor jeg er kreative og tenker annerledes Ja, E39 er tidløst, men det er ikke alltid det er synonymt med bra eller fint De er helt greie i mine øyne, men kan på ingen måte sammenliknes med tidenes beste bil, som er Volvo 240. Enkel og solid, bra deletilgang og modifiseringsvennlig i tillegg til et vellykket karosseri som er galvanisert (etter 1987). Alt hva en bil skal ha. Største minuset til Volvo 200-serie er at det fortsatt er for mange av dem.. men de har en høy kultstatus, spesielt i Statene. I Norge er det for mange av dem enda, og de er ofte ødelagt av en lokal helt med rullemaling og sørstatsflagg. Hvorfor har du så mange bmw`er og ingen volvo240 da? Pga det er for mange 240r i Norge foreløpig Og at jeg trives med de bilene jeg har. Som du sikkert ser så er de gamle og kantete i formen, akkurast som tvåførr'n Hahaha, E34 like god kvalitet som 240? Slutt å røyk sokker! Kaster inn håndkleet, for det nytter ikke å diskutere med noen som ikke har peiling kom deg over til Vccn a.. jeg jobber med volvo, og har mye med deler til 240 å gøre, det er ikke noe guddommelig over den akkurat og designmessig er det iallefall ikke en perle akkurat xD
Tzunami Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 var ute på båt i hele går, fra halv 4, og hjemme halv 11 ca, sykt digg! cruise rundt i oslofjorden, et par kalde, musikk og godt folk man blir jo sliten og utmattet av det også, så sovnet litt over 11, men alikevel er jeg så møkktrøtt nå at jeg omtrent ikke klarer å sitte på en stol!
flobben Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 kom deg over til Vccn a.. jeg jobber med volvo, og har mye med deler til 240 å gøre, det er ikke noe guddommelig over den akkurat og designmessig er det iallefall ikke en perle akkurat xD Husk at du snakker om en bil som kom på markedet i 74. Går ikke ann å sammenlikne den med designet til en bil som kom på markedet i 96. 240 var en veldig god bil når den ble produsert. siden den ble produsert over så mange år. 74-93, så har selvfølgelig mange andre kommet med noe som var nyere og bedre på slutten. Mn det betyr ikke at 240 var noe dårlig bil. Kvalitesmessig var den jo helt rå. Hvor mange biler fra slutten av 80 tallet holder seg så godt som 240 har gjort? Husk også at mange av de har sjeldent hatt noe særlig vedlikehold, de har bare blitt brukt. Rett rundt hjørnet fra der du bor står det fra tid til annen to forskjellige 240er. Står til vanlig en rød hiace der. Ta en nærmere titt på de neste gang du ser dem, så kommer du til å få den en liten overraskelse. Den hvite er nok en av de sprekeste bilene som frekventerer gata de
VegarVS Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 var ute på båt i hele går, fra halv 4, og hjemme halv 11 ca, sykt digg! cruise rundt i oslofjorden, et par kalde, musikk og godt folk man blir jo sliten og utmattet av det også, så sovnet litt over 11, men alikevel er jeg så møkktrøtt nå at jeg omtrent ikke klarer å sitte på en stol! hehe, sånn er det når man prøver å forlenge helja neida, slappe av kan vi gjøre når vi blir gamle og grå
Tzunami Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Jeg dro jo opp e34 som en sammenlikning, ikke e39, det var det nbcustom som dro opp vet at 240 ikke er/var noe dårlige biler mtp holdbarhet og kvalitet, svenskene lå jo tidlig ann mtp driftsikkerhet. men e34 er jo også en bil som tåler mye, og spør du meg mye bedre utseendemessig iforhold til 240. Nå skal det sies at jeg har et ganske sterkt "hat"-frohold til 240, noen synes kanskje det er sært, men det er en bil jeg aldri kunne tenkt meg å eie, prøve eller kjøre Bor heller ikke i den gata lenger, da dama bodde der før hun flytta, så sjeldent jeg kjører gjennom der lenger :/
Tzunami Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 ja, merker det begynner å gå rundt i topplokket her nå, like før jeg deiser i bakken da er barkrakken jeg sitter på veldig stødig igrunn
Kjexx Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Samme tenker jeg om 80 talls sierra. Spesielt 2 dørs.. grøss.
StianA Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 denne er lei http://kv.no/nyheter/bilbrann-pa-torvet-1.7486106
hylle Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 denne er leihttp://kv.no/nyheter/bilbrann-pa-torvet-1.7486106 haha, trist.. kan like gjerne bare la bilen brenne helt ned istedenfor å spyle den med pulver..!
Mantis Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Burde jeg lakke diffuseren på bakfangeren min i samme farge som bilen? Ser det er litt varierende hva folk gjør, men M5 e39 ble vel levert med lakket diffusor i bilens farge? Skal levere fangerene til lakking i dag
Anbefalte innlegg