wicky124 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 er enig i at avgiftene er enorme....hadde vært greit om de brukte de pengene til veiarbeid men....jaja...
noekult Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Norwegian telecoms firm demonstrates fast internet via rally-spec Evo: http://www.topgear.com/uk/car-news/mits ... 2011-04-11
316 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 wicky: I en perfekt verden, ja. Men dessverre og merkelig nok så klarte vi ikke å bruke opp pengene som var avsatt til jernbane og vei i nasjonal transportplan i fjor, LANGT i fra til og med.
Eksos Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Kult eller jalla med oransje parklys? Tøft å skille seg litt ut, jeg likte det
wicky124 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 var det ikke en milliard til overs eller no til vei? Og tøft med orange lys...
Glema Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Kult eller jalla med oransje parklys? Tøft å skille seg litt ut, jeg likte det Kult Hvordan pærer har du i tåkelysene ?
Eksos Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 I tåkelysa har jeg xenonlook pærer fra Tenzo R, er kritthvitt! Har en kompis som har liggende det meste av pæretyper, kan fikse
Nytern Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Wtf, Eksos.. Vi har tydeligvis tenkt ca helt likt i dag.. Her er ett bilde jeg tok i stad Før/etter bilde. Ble bra, putta like pærer i skiltlys og. Nå får vi bare krysse fingra for at dette ikke blir en ny trend, da må man jo finne på noe annet
[space] Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Audis S-Line Det S-line interiøret er lekkert! Liker også utformingen av interiøret mye bedre enn det i E9x.
Fredrik Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 ":1z6e4pye] Audis S-Line Det S-line interiøret er lekkert! Liker også utformingen av interiøret mye bedre enn det i E9x. Jeg synes at interiøret (spesielt dashboardet) i E9x er en skikkelig nedtur i forhold til E46. Jeg liker ikke designet. Det virker halvhjertet og billig i forhold til den fine tradisjonen BMW har hatt med at bl.a dasboardet er førerorientert og er fullt integrert med midtkonsollen (midtkonsollen og dasboardet gir et visuelt inntrykk av å være to separate deler). E30 var en sensasjon på dette området da den kom (utviklingen begynte tidligere, men i E30 var konseptet komplett), E36 var en evolusjon og i E46 var konseptet fullført. Hva BMW tenkte på da de utviklet interiøret i E9x er ikke godt å forstå. Audi skjønte imidlertid betydelig mer... interiøret i A4 og A6 er ganske enkelt utrolig lekkert. Det er førerorientert og omslutter sjåføren på den riktige måten. Detaljene er fine og kvaliteten der hvor den skal være. Jeg håper at BMW er back on track med F30.
wicky124 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 synes audi har bedre interiørløsning enn bmw/mercedes for tiden...
Dirty Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 synes audi har bedre interiørløsning enn bmw/mercedes for tiden... Enig! bmw ser så kjedelig og tamt ut! har ikke tittet vel veldig mye på mercedes, så skal ikke si uttale meg der. bmw burde få litt mer spenstig interiør løsninger
wicky124 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Bmw ser litt tørr ut...jeg er vel mer fan av knapper og dingser i dashbordet...sånn sett er nyere bmw interiør ganske kjedelig da alt er i iDriven... Mercedes har ett UTROLIG stygt ratt....og rar "hyundai" løsning på dashbordet...
Jordfræsar Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Mercedes har jo verdens mest gubbepreg uten like! BMW er minimalistisk og vakkert, Audi hakket under... men mærsa er for pensjonister
Anbefalte innlegg