Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent hypotetisk:

Du har 300.000-500.000 kr. i budsjett, og:

Firmaet ditt er innen bilbransjen

Du skal ha bil som kan trekke oppmerksomhet

Bilen skal ha bedriftens logo på

Bilen skal være tilstede på treff, messer o.l. for PR

Bilen kan kjøpes uten skilter også

Ingen ville modifiseringer da bilen en dag skal selges igjen

Hva kjøper du?

TVR Sagaris får man til 50.000 £ i Storbritannia + moms.

Eller så har man Fiat 500, gamle typen, som trekker mye positivt oppmerksomhet til ca. 100.000 kr.

En bredda Mini?

Lufter.

Skrevet
Altså, jeg mener bestemt at pakistanere er mennesker.. Hvis dere er noe annet krever jeg bevis! :lecture:

Hmmm... minner litt om "Cogito, ergo sum"... :)

Skrevet
Altså, jeg mener bestemt at pakistanere er mennesker.. Hvis dere er noe annet krever jeg bevis! :lecture:

Da er spørsmålet; tenker wicky? :wink:

Skrevet

Da er spørsmålet; tenker wicky? :wink:

Hmmm... minner litt om "En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo er Morlille en sten"... :)

Skrevet
"EnterCard Norge AS har sendt deg en eFaktura med forfall 10.09.2012 på kr 0,00."

Skal tro hva som skjer om jeg ikke betaler? :)

Du får et purregebyr på kr. 250,-

Skrevet
"EnterCard Norge AS har sendt deg en eFaktura med forfall 10.09.2012 på kr 0,00."

Amex sendte meg en faktura på kr 0,00 en gang, skjedde ingenting når jeg ikke betalte den.

Sløsing med ressurser å sende en regning på 0kr med flypost fra USA. :lol:

Skrevet

Da jeg snart skal flytte til Sverige, har jeg noen spørsmål som kanskje noen kan svare på.

Jeg skal flytte til Sverige, men jeg skal jobbe i Norge. Jeg er da Norsk Statsborger, kan jeg da kjøre svenskregistrert bil?

Hvis jeg kjøper meg en svensk registrert bil, er jeg såklart eier av bilen. Jeg har da fast bopell i Sverige.

Skrevet

Feil. Det skjer ikke en dritt. Du får regning en gang i måneden, er den på kroner 0 så betaler man ingenting. Jeg har kort fra entercard selv.

En gang hadde jeg betalt noen og 60 øre for lite, og da kom det regning på de ørene jeg manglet.

Du får heller ikke purring den første gangen, du må bare betale inn et større beløp av det du er skyldig.

Skrevet

Feil. Det skjer ikke en dritt. Du får regning en gang i måneden, er den på kroner 0 så betaler man ingenting. Jeg har kort fra entercard selv.

En gang hadde jeg betalt noen og 60 øre for lite, og da kom det regning på de ørene jeg manglet.

Du får heller ikke purring den første gangen, du må bare betale inn et større beløp av det du er skyldig.

OK. Det var en dårlig spøk. Jeg kan jo ikke vite hva purregebyret evt. er (kjenner heller ikke Entercard). Her i Danmark bør man forøvrig betale regninger til tiden og på korrekt beløp. Det skal lite til å havne i et offentlig register over dårlige betalere og da kan du f.eks glemme alt om å få lån.

Skrevet
Da jeg snart skal flytte til Sverige, har jeg noen spørsmål som kanskje noen kan svare på.

Jeg skal flytte til Sverige, men jeg skal jobbe i Norge. Jeg er da Norsk Statsborger, kan jeg da kjøre svenskregistrert bil?

Hvis jeg kjøper meg en svensk registrert bil, er jeg såklart eier av bilen. Jeg har da fast bopell i Sverige.

Du må ha svenskførerkort i tillegg, bare å søke. Så er det tut og kjør :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...