Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt å høre at det er flere som setter pris på gamle slitere og som kommer i ett helt annet modus når man kjører dem :)

Jeg selv forandrer kjøremønster helt når jeg kjører E34en, til og med dama merker at jeg kjører på en helt annen måte. Med gode skinnstoler, automat, 15" og seksern brummende lavt under panseret så er faktisk bilen grådig god å kjøre :D Blir mye mer sindig og avslappet i trafikken med denne bilen, takket være bedagelig kjørestil og det faktum at bilen er dau :wink:

Den er solid og sporsikker samt at man får god kvalitetsfølelse av bilen :) E90en er nå oppgradert til stasbil :D

Også er den jo sjarmerende som bare det da, med ballongdekk og oransje blinkere :wink:

9f3pauaxwhf55xoxpe2e.jpg

Skrevet
Jepp, slik jeg føler det også :) Slapper skikkelig av bak rattet på en gammel traver av en s124!

Det at det oser velskrudd bil er heller ikke galt :P

Såå.. Skal vi handle oss hver vår? :wink:

Har du kjørt S-klasse? 126 og 140 er under vurdering, men en s124 frister igrunn like mye :)

Jeg savner også min W124, selv om det var et rangel uten like! Meget gode biler det der!

Jeg vurderer å selge hiluxen til neste sommer å kjøpe en W126 lang.. Eller om jeg skal slå på stortromma å kjøpe S211 med bra utstyr. Ser at 220cdi kryper godt ned i pris nå. Er ikke så viktig med monstermotor i en slik bil. Men hvordan er det å kjøpe en som er taxikjørt? Interiøret kan vel være bra slitt, men mekanisk er den vel godt passet på fordi?

Skrevet

Dro frem igjen e34'n her om dagen, skal få lov til å fungere som bruksøse gjennom all slags vær :)

Nå står den klar for en real sjau, skal få noe stell før jeg setter på skiltene! Lyktefilmen blir forøvrig tatt av :wink:

2012-08-29121133.jpg

Skrevet
Det er godt å høre at det er flere som setter pris på gamle slitere og som kommer i ett helt annet modus når man kjører dem :)

Jeg selv forandrer kjøremønster helt når jeg kjører E34en, til og med dama merker at jeg kjører på en helt annen måte. Med gode skinnstoler, automat, 15" og seksern brummende lavt under panseret så er faktisk bilen grådig god å kjøre :D Blir mye mer sindig og avslappet i trafikken med denne bilen, takket være bedagelig kjørestil og det faktum at bilen er dau :wink:

Den er solid og sporsikker samt at man får god kvalitetsfølelse av bilen :) E90en er nå oppgradert til stasbil :D

Også er den jo sjarmerende som bare det da, med ballongdekk og oransje blinkere :wink:

[ Bilde ]

Nydelig E34 du har! Respekt :)

Fortjener en god photoshoot.

Skrevet
*snip*

Så ut som en veldig pen og vedlikeholdt E34!

x2. Det var noe annet enn jeg så for meg når jeg hørte 520. Det bruker jo stort sett å være de mest slitne eksemplarene av e34. :P

Sitter og skriver fra ett fly over midtøsten nå. Deilig med internett på flyet. :) Det skal bli utrolig godt å komme hjem til regnværet på vestlandet. Her om dagen målte jeg 56 grader når jeg sto ute i kjeledress og programmerte boreutstyr. :P

Skrevet

Takker for fine ord om "gråtass" :D

Bilen er voksen kjørt og bærer preg av bra vedlikehold, innvendig er det nesten ikke bruks-slitasje i det hele tatt tross sine 234 000 km :D Siste året var bilen i eie hos en som ikke var så nøye med den, men etter en helg i garasjen med full detaling så kom jammen glansen tilbake :) Er ett par ørsmå rustblekker nedests på førerdøra og bakdøra på førersiden men disse skal taes, ellers så er bilen understells behandlet gjevnlig av tidligere eiere og er fin for rust under :wink:

Er ikke rare fotoshoten vi har tatt av bilen men

izmackv531opc1tr7izy.jpg

6tg2p2oaccfcewtvle3x.jpg

fm8wx2htsia1nnpeud1o.jpg

kcd2t3g2mcm89du29ryn.jpg

Det værste er at jeg kjøpte bilen med det formål om å ha en billig bil som det liksom ikke var så farlig med, men så var den så fin at både jeg og dama ble glade i den :) Så da blir det jo til at enn heller prøver å holde den så fin som mulig, tar meg i å dille like mye med denne som med E90en :lol: Bil og BMW er gøy, selv om det ikke har allverdens med motor :wink:

Skrevet
Ah, godt å se en E34 etter alle disse båt-Mercedesene som har vært postet jevnt her nå :lol:

+1! Klarer ikke å like de :P Brabus-utgave med V8er i coupé form, samt den "The Hammer" saken fra YouTube/drive sin siste Chris Harris video er noe helt annet, dog :)

Flott bil Fredrik 90, ser ut som en "keeper" :)

Skrevet

Sikkert en "herlig" bil, men jeg klarer ikke se det :lol: Hadde noe slikt skulle blitt brukt hadde det vært på vinters tid, med rompa først ut av svingene, og touch`a veistikker med bakfangeren og sladda grøftekanter ;)

De kan selvfølgelig bli rå med riktig mod`s, men en klin orginal slik ballje, det er ikke noe som faller i smak hos meg :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...